Undav pikendusjuhe? Täiesti lamp värk!

No eelmine postitus oli nii kahtlane, et keegi ei julgenud midagi kommenteerida? Et kõik kenasti tasakaalus oleks, teen vahelduseks ühe üdini elulise postituse tänasest päevast.

Mul on magamistoas ürgvana seinalamp, milles kunagi käis suur valge pirn, aga see läks juba ammu katki ja nüüd panen sinna suvalisi pirne. Mõni aeg tagasi, kui mul käis lambikuplite tegemise hoog peal, sain teada, et nende väljamõtlemine on keeruline tegevus. Nii piirdusingi köögi laelambiga, mille tulemusega jäi laps ka rahule – voltisin punast ilupaberit.

Minu köögi laelamp

Minu köögi laelamp

Kuid magamistoalambile oleks ka lisaks kolmele plastribale kuplit juurde vaja, sest ta särab lollakalt silma. Täna tuli mulle ülihea mõte kuidas magamistoa seinalambipirni pisut hämardada – sinna peale tuleb tõmmata mingi sukapüksi materjalist sokk. Ma ei kanna sedatüüpi sokke, kuna sünteesmaterjal on jalas ebameeldiv, aga mingist vanast ajast mõned vedelesid sahtlis. Ja see sokk sobiski. Mina olen rahul. Eks hiljem ole näha, kuidas ta pimedas toas paistab.

Seinalambiga nahistamise ajal sain aru, et mind ammu häirinud imelik undamine ei tulegi keskküttesüsteemist ja radiaatorist, vaid hoopis minu pikendusjuhtmest. Võtsin pikendusjuhtme seinast välja ja hääl lõppes. Mul oli nii hea meel, et lõpuks avastasin undamise põhjuse ja tulevik saab vaikne olema. Mõtlesin, et keeran pikenduse lahti ja parandan ära, aga tänapäevased elektririistad ei ole mõeldud parandamiseks, seda ei saanud tükkideks lammutada. Kuna ilm on täna imeline kõndisin Sikupilli ja ostsin uue pikendusjuhtme.

Tulin koju, ühendasin pikendusjuhtme seina ja torkasin seinalambi ja telefonilaadija pikendusse ja undamine algas uuesti. Ma ei mäleta, kas ma ropendasin kõva häälega, aga pahane olin enda peale küll. Võtsin seinalambi juhtme välja. See on kummalise suure otsaga ja ma mõtlesin, et äkki see rikkus uue pikendusjuhtme ka ära, sest ka peale seinalambi välja tõmbamist jätkas juhe undamist. Nüüd ma vandusin mõttes küll. Tõmbasin telefonilaadija ka välja ja sain aru, et see laadija undab. See Kuradi Laadija Undab isegi siis, kui ta on juba välja tõmmatud! Seapoeg! Mitu minutit undas ilma, et ma oleksin talle elektrit juurde andnud. Miiiks?!?!

Nojah, mul raha uuele pikendusjuhtmele raisatud ja õppetund saadud. Ei tasu mingeid laadijaid niisama elektrisüsteemis hoida, et nii on hea mõnus ülesse leida, kui vaja läheb. Ei tasu. Vastik undaja laadija! Vastik-vastik!

Seinalamp

Seinalamp

2 thoughts on “Undav pikendusjuhe? Täiesti lamp värk!

  1. vanaundaja 5. juuni 2015, 20:45

    Vaadates seda punast hiina laternat su köögis, ei imestastagi, et isegi laadija undama hakkab.
    See Feng Shui, mis eesti keeli on teada kui Asendus Tegevus, on sul välja kukkunud kui Nah Hui:D
    See kuut vajaks lupja, lutikatõrjet, lapse ema juurde saatmist, et tuulutada seda 50 punast varjundit:D
    /feng-shui-lõpp/
    Aga, sotsiaalses sohvaplaanis ei ole sul ei roosat ega punast kuskilt pilust paistmas.
    Sa võid ju lapse Krimmi puhkama saata ja siis oma sohval unistada kaissukerimisest jms,
    aga su laps ei lase sulle mitte kedagi ligilähedalegi tema niigi õrna heaolu rikkuma.
    Kui armukadedus on sulle, kui elajale, tundununud mõttetu, siis saad seda ehedalt tunda.
    /perevägivalla-lõpp/
    Niisiis, mis meil on, blogiruum! kus keegi ei unda ja ei ahista punase värviga:D

    Like

    • Manjana 6. juuni 2015, 13:31

      osa sellest jutust vastab tõele. osa, õnneks, mitte. kas see komm pidi ahistamine olema?

      Like

Kommenteerimine on suletud.

