Keegi on juba Windows 10 endale võtnud?

Eelmisel nädalal tuli lapsega Windowsist (operatsioonisüsteem arvutis) juttu. Ta küsis, et kas mul pole allserva valget akent tulnud, mis kümmet pakub. Isegi piraaditud windowsile pidavat pakkuma. Mul on täiesti seaduslik windows, aga aknakest allservast polnud.

Täna avastasin, et ka minu läpaka ekraaniserva kaunistab valge aknake. Mitte lihtsalt ei kaunista, aga häirivalt särab silma. Klikkisin akent. Tuli lahti uus sinine aken, kes selgitas algharidusega inimestele sobivas vormis kuidas apgreide tõmmatakse. Ma tean seda, eksole! Tema väitis, et võin iga hetk loobuda, kui enam ei taha. Jah, muidugi, keerate mu läpaka pekki ja kui ma mingi hetk otsustan, et ma teie jama enam ei taha, siis tulete ja teete kõik kenasti korda. Otse sealt Ränirahnude Orust. Usun ma jee!

Mulle, tegelikult, meeldivad uuendused. Ainus uuendus, mis mind minevikus on häirinud, oli see, kui nad ekseli ülemise serva ära solkisid ja normaalsed tekstidega menüüd ära koristasid. Kõik muu ülessehindamine minu üle 20-aastase arvutikasutamise ajaloo jooksul, on alati vaid rõõmustav olnud. Kas keegi on endale selle kümne tirinud? Kas välimus on väga kole? Kasutamine täiesti teine kui seitsmel? Ma Vista üle üldse ei vingu. Kas sellel kümnel on mingi kiiks külges? Näiteks, et nad mingi hetk küsivad mult lisaraha või pean tagasi Norton Commanderi juurde pöörduma?

Üks sõrmus juhib neid?

PS! Lähen küll täna Liblikate kohvikusse

11 thoughts on “Keegi on juba Windows 10 endale võtnud?

  1. Jane 11. juuni 2015, 19:32

    Kui sa alles 7-t kasutad, siis hoia kümne küünega kinni. Ma ostsin uue arvuti ja sellel oli Win 8 peal ja ma siiamaani vihkan (juba poolteist aastat). See on pigem tahvelarvutitele ja mobladele sobiv, tavalises arvutis ajab lihtsalt närvi. Jube, ma ei tea, äkki nad 10-ga on nüüd selle jura tagasi normaalseks teinud, aga hästi ei usu.

    Like

  2. Manjana 12. juuni 2015, 11:03

    Mul vist peaks jah 7 olema ja õnneks pole vajadust uut arvutit soetada.

    Like

  3. Norton Commander 12. juuni 2015, 22:10

    Ei, ma ei ole juba/veel endale Windows 10 võtnud😀
    Isssannd, kui sul pole veel Windows 10 võetud, mõtled v?
    Ei noh, turundusharidusega blogija peabki leili lisama😀

    Like

    • Manjana 12. juuni 2015, 22:18

      Lepime kokku, et sina täna rohkem peale ei võta!

      Like

  4. Norton Commander 12. juuni 2015, 22:33

    Ma võiks isegi nõus olla, aga ainult juhul kui, sina
    Norton Commander’it enam eputamise eesmärgil
    seoses Windows.. misiganes versiooni promoga…
    Muidu oled ikka welcome😀

    Like

  5. Manjana 12. juuni 2015, 22:38

    Kui sina käisid alles lasteaias, kasutasin mina arvutit ja seal töötas opsüsteem nimega nc, enne windowsi, eksole🙂

    Like

  6. Norton Commander 12. juuni 2015, 23:09

    Ohh, sa kerisid mu backupi lasteaia peale tagasi,
    ma üritasin kinnisilmi purskaevu äärel kõndida…
    Mäletan niipalju, et mu punane tuletõrjeauto…
    mis ikka lõpuks päästeti.
    Arvutit kasutan alates 1975.
    Mobla sain endale 50. aastaselt.
    Minu elukaaslase Ubuntu Trusty peal on NC olemas,
    aga sinu promotud uus Windows 10 salgab oma isa.

    Like

  7. Manjana 12. juuni 2015, 23:18

    tasus proovimist🙂

    Like

  8. Norton Commander 12. juuni 2015, 23:34

    Nüüd siis tead😉

    Like

  9. Mae5tr0 22. juuni 2015, 15:21

    Mina olen jooksutanud WIN10’t juba mõnda aega. Ütleks, et see on põhimõtteliselt WIN7 mõningate Windows 8 paremate omadustega ja ka on mõningad Apple’i Mac OS X’st mõned funktsioonid üle võetud. Karta seda ei tasu. Üldjoontes on välimuselt kõik samaks jäänud.

    Like

    • Manjana 22. juuni 2015, 16:06

      Aitäh vastuse eest. Äkki tõmbangi oma arvutisse ka🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

