Blogiauhinnad 2015 liblikate kohvikus

Nagu lubatud, käisin eile blogiauhindade jagamist vaatamas. Elamus oli täpselt nii tugev, nagu ma lootnud olin – soolikakujuline Liblikate kohvik on servani täis kauneid verinoori tütarlapsi, kelle vahele oli eksinud mõni julge noormees ja õhkkond oli erutunult pidulik. Kui oleks antud auhind kõige vanemale blogijale, kes julges pittu tulla, oleks ma selle ilma mingite vaidlusteta endale saanud. Isegi kui Kaur Kender oleks tulnud Nihilisti teise koha auhinda arvamusblogide kategoorias vastu võtma (esimese sai Mallukas). Aga ta ei tulnud. Kuid palju teisi blogimaailmas tuntud tegelasi lehvis ringi karjade kaupa.

Ma hoovis nägin ka ühte noormeest, kelle dressika ma ära tundsin. Tal on kollane, mul on kodus lilla. Neid dressipluuse jagati vist 2008. blogivõistluse auhindadeks. Ma ei tea, kas ta julges dressidega üldse sinna launtsi siseneda😀 Mina teda ei tundnud. Vanasti tegelesid blogivõistluse korraldamisega IT-tüübid ja siis oli sooline koosseis ristivastupidine eilsele.

Kõik elamused, mis ma eile koha peal hankisin, olid loodetust paremad. Ženja Fokin on väga avatud suhtlemisega õhtujuht. Mitte nii tibijutuline, nagu telekast on mulje jäänud, vaid selline siiras ja sõbralik. See kuidas ta sai sõnasabast kinni tolle blogijaga, kes just oli alustanud 60 kg maha võtmist, oli meisterlik. Ja ta suhtles rahvaga. Nii lavalt kui saalis mikrofoniga ringi käies ja pani tuimi eestlaseid vabalt vestlema.

Kuid Ženjaga koos andis auhindu kätte modellisaate kõige skandaalsem tibin Gerili. Ta nägi päriselt hoopis nummim välja kui telkus. Nagu me Malluka mehe Kardoga arutasime, et väga ilus tibi, aga võiks ikka tsut paksem olla.

Nagu ma juba varem arvasin, on blogijad sõbralik rahvas. Mina tegin ise juttu kahe tütarlapsega ja nad vastasid väga sõbralikult mu erinevatele küsimustele. Ma küsisin nende nimesid ka, nüüd blogimise ajaks olen ma need ära unustanud. Kumbki ei küsinud minu blogi kohta ja nad polnud ka nägu, et nad mind teaks, seega ei saa ma neid nimesid ka enam teada.

Kuid ühega rääkisin, sest tema juures oli üks kaunis tassikook, mida ma endale tahtsin. Ta hoiatas, et see on väga magus, aga hoopis väga hea oli. Kui ma oleksin tuhandete lugejatega blogija, siis Tassikookidele teeks ma rahumeeles täiesti häbematut reklaami ja aina õgiks nende koogikesi. Pekki see ülekaal!

Teisele tüdrukule lähenesin, kuna ma teadsin ta nägu mingist blogist. Temaga me rääkisime natuke rohkem. Elisa Kolgist näiteks. Meile kummalegi pole ta varem mingit erilist muljet jätnud. Ja ma lasin varem peolt jalga kui ta laulma hakkas.

Ainus negatiivne asi eile oli, et kõige odavam jook seal Liblikate juures oli neli eurtsi. Mina küsisin õlut. Selgus, et niisugustes “peentes” kohtades pooleliitriseid õllesid pole ja 33ne Kuld maksab neli eurtsi. Sõbrants ostis natuke klaasiga valget veini ja see oli ka neljakas.

Kokkuvõte. Mina jäin selle lühikese ajaga, mis ma peol käisin, kõigega väga rahule. Ma ei ole kunagi tibinate peol käinud ja nüüd on punkt kirjas.

tassikook Mina kampsuni ja tassiküpsisega. Teksapükse ei saanud panna, sest mul polegi mingeid tavalisi teksaseid ja punaste kandmise tuju parasjagu polnud. Jalas kandsin kummitallaga tenniselaadsed kingi.

Need mehed seal taga on mingid suva turistid, kes ei teadnud blogiüritusest vist midagi.

Täiendus kell pool 1

Leidsin juhuslikult oma postituse ka 2006. aastal toimunud blogiauhindade jagamisest LINK

21 thoughts on “Blogiauhinnad 2015 liblikate kohvikus

  1. Merje 12. juuni 2015, 11:46

    Ütlen ausalt, et Eesti on täis väga häid blogijaid. Kuid kui seitsmes kategoorias võidab Mallukas ehk üks korraldajatest, on midagi väga valesti. Tunnen ühte sponsorit, kes oli juba eile õhtul raevus, sest tema lootis, et tema poolt antud asjad jõuavad natuke laiema publikuni (mitte korraldajani). Teine teema on parim toidublogija, kelleks sai Marimell. Kes on vähegi kursis Eesti toidublogijatega, siis need teevad pika puuga ära nii ilu-kui ka moeblogijatele, nad on kokkuhoidvad ja teevad väga kvaliteetseid asju. Ei oska isegi öelda, kas rohkem on häbi sellepärast, et enamik auhindu krabas endale Mallukas või see, et parimaks toidublogiks ristis ennast korraldaja ise. Olin ise kohal ja kuluaarides oli kõva pahameelt. Nagu üks tüdruk ütles: miks kutsuda kohale inimesed, kui auhindu jagada vaid endale? Ja pisut leivapuru kukkus laualt ka teistele. Sellisel üritusel ilmselt tulevikku pole, kuid seda näitas ka see, et paljud Eesti suurimad blogijad ei kutsunud oma lugejaid enda poolt hääletama, vaid ignoreerisid seda. Ilmselgelt oleks sellel üritusel olnud mingit kaalu, kui korraldajad oleksid andnud endale ühe auhinna ja jaganud üht-teist ka teistele.

    Like

    • Marca 12. juuni 2015, 12:08

      Eks ta ole, samas kui korraldajaks oleks olnud Merje, oleks ilmselt tema paljud kategooriad kinni pannud. Loomulikult võiks ennast sel juhul kandidaatide hulgast taandada, aga rahvas ju ometi toetab…Populaarses blogis on kindlasti kergem üritusele sponsoreid leida, kuid jääb ikkagi see teema, et Mallukas ja Marimell on popid üldiselt noorte naiste hulgas ning tegelikult on kõvasti blogijaid, kes nende lugejad pole ning jäid seega ka auhindamisest eemale (n nn meesteblogid – tehnika, film jms). Ilmselt peaks seda üritust korraldama keegi nö erapooletu, kes ise blogija pole, kuid suudaks jõuda suurema hulga blogijateni. Väga keeruline ülesanne muidugi.

      Like

    • Siil 12. juuni 2015, 14:33

      Hei sina, kommenteerija – mina kuulsin, et Mallukas andis enamiku auhindadest ära, et just mitte seda muljet jätta, millest sina räägid. Ja muidugi, kuna Malluka ja Marimelli blogid on popid, hääletati ka nende poolt. Räägi, milline oleks lahendus – et mõni tundmatu blogija või suvaline inimene hakkaks sellist üritust korraldama? Aga palun, EBA2016 olgu siis sinu õlgadel. Sest noh, tühja, mis see korraldamine siis ära ei ole, eks😉

      Like

  2. Manjana 12. juuni 2015, 12:02

    Tegelikult ei võtnud ju ei Mallukas ega Marimell endale oma kohtade eest auhindu. Ma ei mäleta, kas ma lugesin seda Marimelli blogist või kuulsin koha peal. Marimell võttis ainult selle valio antud piimad ja Mallukas mingi vibraatorikomplekti.

    Ma ei kurda ka selle üle, et nad palju kategooriaid võitsid. Jah, Marimell ei oska üldse kirjutada, aga isegi mina loen seda kehva eesti keelt, millega ta omi lugejaid ehmatab. Ma ei suuda lugeda aga enamust noid, kes autasusid said, sest minu jaoks on nende jutt täiesti igav. Aga ma ei olegi õige inimene arvustama, sest ma olen neist kaks korda vanem ja täiesti teistugusest maailmast. Selles maailmas, kes sel korral korraldasid, pididki auhinnad nii jaotuma, nagu nad jaotusid. Eelmistel kordadel, kui it-mehed jaotasid, ei saanud mitteüks beebi(kaka)blogija isegi mitte oma kategooriaid😀

    Like

  3. Manjana 12. juuni 2015, 12:10

    Minu pilgu järgi olid kõik suurema lugejaskonnaga blogijad kohal. Ma nägin (kaugelt) Merje Ausi ära, tal oli värske soeng ja Elina Borni kombekas🙂 Väga tore, et neid ilublogijaid polnud, kes ainult kosmeetikast ja H&M-i riietest kirjutavad, neid ma oleks küll peljanud. Hell on heels oli näiteks kohal ja nägi hullumoodi efektne välja ja üldse ei solvunud kui ma pakkusin, et äkki ta on genefic😛

    Like

    • Kaur 12. juuni 2015, 13:16

      Mõttekäik “suurema lugejaskonnaga == hea” on kollasest ajakirjandusest pärit värd.

      Võtame spordiblogid (sest neid ma loen). Eestis on mõned väga hea sulega kirjutavad tippsportlased. Võidavad medaleid JA blogivad. Aga spordiblogi võidab lihtsalt suvakas teismelise plika blogi. Tõenäoliselt on ta kena inimene ja ehk saab tast kunagi ka sportlane, aga wtf siiski.

      Aga noh. Nagu siin öeldud, see oli tibimaailma üritus, rantida pole väga mõtet. Veelkord respekt kohale ilmumise eest🙂

      Like

      • K 12. juuni 2015, 15:05

        Spordiblogide kategooria oli ka tõesti… See Triinu-Liis on jua kaugel spordiblogimisest. Ühesõnaga tõesti-korraldajad oleks võinud blogidega rohkem tutvuda ja kategooriatesse täpsemini paigutada, sealhulgas ka ennast (marimelli toidublogi khm khm)

        Like

        • Manjana 12. juuni 2015, 15:28

          need “spordiblogijad” on veel igavamad kui need kreemidest blogijad. mu kaal hakkaks kolinal langema, kui ma nende ebainimlikke pingutusi loeks ja tiinuliisi ma ei tea. mulle piisab, et igasugused tervisesportlased pidevalt mu akna all siiberdavad.

          järgmine kord võiks vanuseline diskrimeerimine olla ja üle 40-aastastele eraldi kategooria😛

          Like

        • lendav 13. juuni 2015, 09:43

          Kes see julgeb tunnistada, et ta üle 40 on? Ja 39-aastased jääksid ju siis kategooriast välja. See oleks ebaaus. Parem variant oleks “küps blogija” või “täiskasvanud blogija”🙂

          Like

        • Manjana 13. juuni 2015, 12:03

          Näe, üks julge: http://legaalneblond.blogspot.com/ Enne 50 saamist peab ikka uue kümnega ära harjuma.
          No kui teeks kategooria, et kõik blogijad, kes üle 70 kg kaaluvad, siis ma häbeneks😀

          Like

        • LegaalneBlond 15. juuni 2015, 16:39

          Ja kusjuures mina kaalun ka üle 70 kg🙂 Ei häbene.

          Like

        • Kaur 13. juuni 2015, 17:09

          Üllatus! – mehed blogivad samuti. Ma 45a ja 91 kg. Mitte et ma sellele võistlusele trügiks.

          Like

  4. Kaur 12. juuni 2015, 12:16

    Mõh??? Korraldajad ei pidanud ise osalema ju? Lisaks on mallukas teen awards-idel osalemiseks liiga vana.

    Moeblogijatele teed sa mu arust liiga. Meil on täiesti pädevaid rätsepa- ja kudumis- ja muidu moeblogisid. “Ostsin sheinsidest uued dressid” ei ole aga mood.

    Aga muidu hea reportaaž, tänud, ja tore et söandasid minna🙂

    Like

  5. Manjana 12. juuni 2015, 12:22

    Ma olen julge. Ma ei saanud isegi kutset, aga ikka läksin kohale. Mul on ka täiega cool ilublogi, mu enda arvates. Täiesti imestusväärne kui palju klikke see kombeka postitus sai, ma vist peaksingi riietest kirjutama hakkama.

    Like

  6. K 12. juuni 2015, 12:32

    Minu meelest see Malluka stiilseima ja marimelli parima kokablogi auhinnad läksid küll täiesti valedesse kohtadesse. Sest päriselt on rahva meelest Britt ja Mallukas stiilsemad näiteks Liisa Leetmast, Itist, Mirjamist jne? Aga eks siin tulebki see mängu, et enamus hääletajatest olid Malluka blogi lugejad. Kui seda oleks korraldanud nt needsamad HM riietest blogijad, oleks tulemused ilmselt sootuks teised olnud. Sest muu okei-maitseasi, aga Mallukas stiilseim kindlasti ei ole ja marimelli toidublogi… njah. Lihtsalt piinlik, et meil on nii palju tõesti kirglikke ja häid toidublogijaid, aga võit läks sinna puhtalt selle pärast, et need toidublogijad seda üritust ju ei reklaaminud ja nii kujuneski selline kesine hääletajate hulk ja hääled jagunesid väga etteaimatavalt. Näiteks ma tean paljusid, kes muid blogisid peale Britti ja Malluka ei loegi ja nii andsid kõigis kategooriates hääled neile puhtalt teadmatusest.

    Like

    • Manjana 12. juuni 2015, 12:34

      mul on alati samasugune tunne päast päris valimisi – inimesed on nii ajupestud ja oleksid pidanud hoopis teisi parteisid hääletama🙂

      Like

  7. blogides luusija 12. juuni 2015, 12:41

    Kuidas ei ole Mallukas kõige stiilsem? Tema stiilsuse kinnituseks leidsin tsitaadi ühe eilsel üritusel käinud kena naiskodaniku blogist:
    “Ja lõpetuseks, mis mulle isiklikult naaatuke naljakas tundus, oli ühe korraldaja käitumine. Sellessuhtes ma tean, et Mallukas ongi selline, kes ütleb kõik välja, nii nagu on. Kes ei teeskle kedagi teist ning ongi tema ise, vaba suhtleja, võtab kõike lõdva randmega ja see on super.. Aga noh, viisakalt ürituselt oleks ma oodanud veidi rohkem väljapeetust, mitte laval mikrofoni karjumist “Jääge vait!”, “Ma ei teinud mitte sittagi” või “Ma nii purjus, mis sa üldse küsisid??”😀 Nagu ma aga ütlesin, siis ta ongi selline, kes on alati enda moodi, olgu siis blogis või päriselus, niiet ma ei tea üldse, mida muud ma ootasin :D”

    Like

  8. Manjana 12. juuni 2015, 12:52

    Mulle Mallukas meeldib ja ma ei taha teda taga rääkida. Jäägu kirumine igaühe enda südametunnistusele.

    Like

  9. Liis 12. juuni 2015, 13:34

    Novot, mis tsitaat mu postitusest leiti (see Malluka kohta). Mulle ta iseenesest blogijana ka meeldib ja tõesti, ma ei tea, mida ma teistsugust päriselu-mallukast ootasin😀 Eks siin tuleb mängu oma isiklik arvamus ja käitumine, sest mina selliselt väljapeetud üritusel nii ei käituks. Aga see selleks.

    Auhindade koha pealt mina ei kurda, sest tõesti- rahvas hääletas. Kui paljudeni üldse see “võistlus” jõudis, on iseasi. Kuna suurem promotöö toimus Marimelli ja Malluka blogides (kus on meeletult lugejaid), siis on üsna selge, miks nemad mingid auhinnad said. Samas ongi see järgmiste aastate jaoks mõtlemiskoht- panna korraldajateks sõltumatud isikud (sest mu arust ebaaus, et Mallukas/Marimell ei tohiks kandideerida, kuna ise korraldavad) ning piiritleda kategooriad natuke täpsemini. Praegu oli tunne, et igaüks sai nomineeritud, kellel vähemalt üks postitus vastava teema kategoorias tehtud oli.

    Ma muuseas tundsin Sinu ära küll, väljas istudes. Blogi ja nägu küll kokku ei viinud, aga seda teadsin, et tuttav inimene😀

    Like

    • Manjana 12. juuni 2015, 14:28

      Ma tundsin Sinu näo ka ära, aga nagu enamuse blogijatega, ei oskanud kokku panna millist blogi keegi kirjutab. Rääkima ka ei julgenud tulla: õues oli vähem inimesi, sees oli kergem rääkima minna.

      Like

  10. Eveliis 12. juuni 2015, 23:02

    Suurepärane reportaaž:)

    Like

Kommenteerimine on suletud.

