Kuidas mu selg täiega äramuditud sai

Eelmisel nädalal tuli mõte, et ma tahaks massaaži saada. Tegin netis otsigu mu kodu lähedal pakutavast ja ei leidnud midagi, sest kõik hinnad olid kõrgemad, kui ma olin ette kujutanud. Loobusin massaažimõttest.

Pühapäeval jäi netis silma mingi Cherry pakkumine. Ma ei ole kunagi cherryst midagi ostnud, vaatama olin sattunud. Ma ei mäleta, mis täpselt mu tähelepanu köitis, aga igaks juhuks vaatasin muud pildid ka üle ja silma hüppas massaažipakkumine, kus tund aega tavalist üldmassaaži maksab 14 eurot. Tundub, et mu mõttejõud oli jälle tööle hakanud! Ka ilusalongi asukoht jäi kodust parajale kaugusele. Muidugi läksin ma vuhinal panka ja maksin oma soovi täitumise eest kohe ära. Esmaspäeval helistasin neile ja sain teisipäeva lõunaks aja. Väga hea! Teisipäev sobiski hästi, kuna esmaspäeva lõunal lõpetasin 24-tunnise paastu.

Ma ei ole väga ammu massaažis käinud. Ma mäletan, et kunagi ammu Türgis türgi saunas oli massaaž ja kui ma olin umbes 25-aastane, siis käisin Tallinnas pimemassööri juures. See oli ülimalt proff ja täiuslik mudimine üle terve keha. Mäletan, et peale keha katsus ta hoolega kõik näpud-varbad ükshaaval läbi ja komplekti kuulus ka peamassaaž. See vist kestis poolteist tundi ja ma käisin ta juures mitu korda. Kuna ma olin siis terve kui purikas, ei muutnud see mudimine mu elu kuidagi, vaid oli lihtsalt mõnus. Tore naine oli ja me rääkisime lisaks ka maast ja ilmast.

Nüüd ma ei teadnud, kes mind katsuma hakkab. 14 raha eest pole ka nii oluline, kes seda teeb. Salongi sisenedes oli vastuvõtulaua taga armas 10-aastane poiss. Ma naeratasin talle ja tagant poolt keegi hüüdis, et kelle juurde ma tulin. Ütlesin, et massaaži ja siis ilmus teise nurga tagant meesterahvas ja kutsus mu enda juurde.
“Võta riidest lahti ja heida kõhuli lauale,” ütles ta aktsendiga ja läks ruumist ära.

Ma võtsin riidest lahti kuni alukate ja pluusini ja jäin mõtlema, et kas alukad tuleb ära võtta või mitte. Vanasti selle vanema pimeda naisega tuli kõik ära võtta, aga see oli ammu. Seisin seal laua kõrval ja ootasin, et ta tagasi tuleks ja ma küsida saaks. Ta piilus ukse vahelt, et mind laual pole ja ütles midagi, aga sisse ei tulnud. Ma küsisin, et kas püksid tuleb ka ära võtta. Tema ütles “jah.” Võtsin kõik ära ja ronisin porgandpaljalt kõhuli lauale. Tema tuli tagasi ja peaaegu kiljatas ja pomises midagi segast pükste kohta. Ma ütlesin, et ma ju küsisin pükste kohta ja ise ta ütles jah, ja ma võin tagasi ka panna. Ta pomises midagi veel, võttis rätiku ja laotas selle mu alakehale.

Ta katsus mu kukalt ja küsis kas mu on seisev või istuv töö. Ma enamuse ärkveloleku aja istun. Mitte küll laua taga, aga ikkagi istun. Ta katsus mu selja üle ja ütles, et ülemises osas on lihased pinges. Ma olin imestunud, kuna mul pole kunagi kukal või kael valutanud. 10 aastat tagasi oli mul hull radikuliit, aga alaseljas. Tema arvas, et ta teeb ülessepoole kupuga massaaži ja mujale kätega. Ma ei tahtnud mingit kuppu, kuigi ma ei tea, kuidas kupuga tehakse, ma tahtsin kätega. Nii ma talle ka ütlesin, aga tema ikka arvas, et tema tahab nii teha. Küsisin, kas ta kätele ja jalgadele ka midagi teeb. Ta vastas kuidagi ebaselgelt.

“Kas sa sporti teed?” küsis ta minult. Ma olin ta ees täiesti alasti, ta oli mind katsunud ja küsib spordiga tegelemise kohta! Vau, ma olen meelitatud! Kõigi oma 7 ülekilo juures.
“Mkmk,” vastasin

Ja siis ta tegigi tund aega mu seljale massaaži. See oli päris lahe, mulle meeldis. Vahetevahel ta küsis, et kas kuskilt valus on, aga mul küll polnud. Ja siis ta lasi täisauruga. Lõpus tegi kupuga ka. Vot siis oli küll nahal valus. Üleval natuke kaelast allpool oli ekstravalus, aga ma olin vait. Tühja kah, natuke valu on hea valu. Kodus vaatasin – kuni õhtuni välja oli selle koha peal nahk niiviisi punane, nagu oleks seal suur maasikas. Täna hommikul enam polnud.

Rääkisin talle, et mul oli kunagi alaselg haige ja röntgenpildi peal oli selgroog viltu. Et kas nüüd on sirge, küsisin. Tema vastus oli nii segane, et ma lugesin sellest välja, et ta ei saa aru. Millest ta aru ei saa, kas mu küsimusest või seljast, oli raskem mõista. Peale selja, tegi ta kiire massaaži ka mu käelihastele ja siis oligi läbi.

Nüüd oli aeg mulle järgmine massaaž müüa.
“Kas sa soovid, ma õpetan sulle massaaži?” küsis ta eesti keeles.
Ma olin ta pakkumisest totaalselt üllatunud. Tegin talle vene keeles ettepaneku, et rääkigu vene keeles. Muidugi ei tahtnud ta mulle mitte õpetada vaid massaaži teha. Et siis ta teeks üle keha ja ravimassaaži ja viis korda oleks 75 raha. Ma ei arva, et ma tahaks massaaži inimeselt, kellega ma suhelda ei saa. Minu venekeelses sõnavaras pole ka eriti palju meditsiinilisi ja kehaga seotud sõnu, kuid temal olid lihtsalt suhtlemisraskused, muarust. Väga hea massaaž oli, ausõna! Ütlesin talle, et ma praegu küll ei oska otsustada. Ta ütles, et ma helistaks.
“Lama veel kaks minutit ja siis võid ära minna!”
“Miks ma veel lamama pean?”
“See oli ikkagi kehaline koormus,” vastas ta.

Ta läks ära ja ma ajasin ennast vaikselt püsti ja panin väga ettevaatlikult riidesse. Selg üldse enam ei paindunud ja pea käis koledasti ringi. Päris huvitav. Ma pole kunagi varem midagi sellist tundnud. Terve tee kodu poole oli jube imelik tunne. Natuke ma alguses kartsin, et äkki läheb üldse pilt ära, aga ei läinud ja ma sain ilusti koju. Pea ringikäimine läks ka selle 10-minutilise jalutuskäiguga ära, kuid omapärane pehme olemine jäi. Nii ma olingi eile terve päeva enda arvates kummaline. Selline leebe ja nummikas.

Kokkuvõttes jäin ma oma massaažiga rahule, sest ma sain elamuse ja tunde, et ta suutis kõik seljal asuvad tšakrad täiega lahti hõõruda. Kuid ma tahaks suuta massööriga ka oma kontidest ja lihastest vestelda. Temaga ma ei suutnud, kuigi ma püüdsin. Võimalik, et ta oli mu täisalastusest suures šokis vms😀 Kui veel soodsaid pakkumisi tuleb, prooviks mujal ka. Aluspükstega.

Massaažikupud

2 thoughts on “Kuidas mu selg täiega äramuditud sai

  1. vanamudija 17. juuni 2015, 19:17

    Nomaeitea, sama raha eest saaks 7 viina ja 4 patja,
    ja kõik see ‘massage’ tundub nii otsitud põhjusena.

    Like

    • Manjana 18. juuni 2015, 03:43

      mul juba on kõik padjad olemas. pole aimugi mis põhjust peale vanainimese väsinud kontide veel peaks vaja olema.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

