Mida jaaniõhtul juua?

Täna oli imeilus päev – päike paistis ja isegi soe oli. Mul polnud ühtegi põhjust kummalises tujus olla, aga ma olin. Isegi pisar tuli silma. Mitu korda. Süüdistan hormoone! Ja seksi pole ka ammu saanud. Mitte et ma niiväga tahaks. Suitsetamisest loobumisega on seksiisu palju väiksemaks läinud. Hea lihtne elada, kui kord nädalas saama ei pea😀

Kuid umbes nelja paiku jõudis Tüüpiline Jaaniilm ka Tallinna ja hakkas vihma sadama. Umbes selleks ajaks oli mu tuju jõudnud normaalsesse asendisse. Jalutamine alati aitab. Tegin ühe Paepargi-ringi. Eelnevalt olin ühele tuttavale jaaniöö pakkumise tagasi llükanud ja teise oma vastu võtnud. Me ilmselt läheme Kalevi staadionile, mul hea kodu ligidal minna.

Tegelikult ei pidanud ma üldse seksist kirjutama, vaid sellest joogist, mille ma just ära jõin. Ma varem polnud seda niisugusel kujul teinud. Selle nimi on:

Apelsini-melissi keefirijook

Joogiks vajalikud ained

Joogiks vajalikud ained

 

Vaja läheb:

pool värsket apelsini

5 lehte melissi

pool klaasitäit keefiri

2 tl suhkrut

Tükeldad apelsinitükid pisut väiksemaks, lisad melissi, suhkru ja natuke keefiri ja lased saumikseriga peeneks. Kallad ülejäänud keefiri klaasi ja pildistamise tarbeks ehid klaasi kättejuhtuvate vahenditega. Jood ja naudid oma tervislikku jaanijooki!

Kalevi staadionil näeme!

Valmis jook

Valmis jook ja jaaniilm

2 thoughts on “Mida jaaniõhtul juua?

  1. Mart 23. juuni 2015, 20:32

    Lõunas ei saja, kuigi nüüd on õhtuks pilve tõmmanud🙂

    Like

  2. Manjana 23. juuni 2015, 20:58

    Ilmareportaaž: meil nüüd enam ei saja, aga jahedam on (15 kraadi) ja pilves. Ma ikka veel ilma😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

