Milline meestemood valitseb sel suvel

Viimasel nädalavahetusel on mitmed maailmakuulsad moemajad tulnud välja uute meestekollektsioonidega. Kuna Maarjamaa mees on tuntud oma tagasihoidlikkuse ja vanaaegse maitse poolest, mõtlesin parimad palad, mis mulle instas ette jäid, oma lugejateni tuua.

Kui keegi arvab, et ma teen nalja ja tegelikult mulle meeldib see tagasihoidlik maitsetus, milles tavaliselt mehed ringi käivad, siis nad eksivad. Ma ise käin, enda arvates, suhteliselt tagasihoidlikult riides, aga pidevalt arvavad võõrad inimesed ainuüksi mu välimuse järgi, et ma olen kunstnik või hipster. Juu siis pole harju keskmine riietus ja muu. Mulle meeldib kui mees oma välimuse eest hoolitseb ja suvalise põneva riietuse välja kannab. Välimuse eest hoolitsemine ei tähenda enda kord nädalas puhtaks pesemist, nagu hulk mehi arvavad.

Alustame jalgadest. Mugavad riidest kingad moodsa kontrastse pitsilisandiga Dolce & Gabbanalt. Selliste väljakandmiseks peab vist päriselt kunstnik olema, kui loomulikku ülihead moetunnetust just pole.

Kingad

Mõnikord meeldib meestele midagi kaelas kanda: lipsu, paela vms. Mu arust väljendab lipsu jms kandmine mehe vajadust end vägisi piirata. Allolev pilt ei kujuta konservatiivset meest. Mulle meeldib see iseteadvus tolle modelli silmades. Teistsuguse pilguga lillekest kaelas kanda oleks liiga pehme. Lilleke Guccilt.
Lipsu asemel

Ja nüüd midagi lihtsamat, mida ka arglikum mees võiks kanda. Armani riietabki konservatiivsemaid mehi. Huvitavad poolikud meretoonid. Mul on pluus, millega ma nende juurde sobiks😛

Üldine välimus

Ja lõpuks väga seks triibuline ülikond eestlastele vähemtuntud brändilt Bottega Veneta. Millised varjundid!
triibuline

No ei ole ju midagi hullumeelset, millega õue ei julge minna? Neoonvärvid on igatahes täiesti aut ja nood lilled ka, mis naistemoes ilma teevad.

Aga jaaniöö oli lõbus. Peale Kalevi staadioni käisin ka Patarei vanglas, kus enamus inimestest olid välismaalased ja valitses äärmiselt lõbus meeleolu. Isegi eestlaste rahvusspordi – purjusujumise – tunnistajaks olin. Neiu ära ei uppunud. Loomulikult ma keelasin teda, aga ta polnud eriti sõnakuuleliku loomuga.

Tagged:

2 thoughts on “Milline meestemood valitseb sel suvel

  1. Marta 25. juuni 2015, 08:26

    ja värske meestepesu moega saab tutvuda siin: http://www.hommemystere.com/

    Like

  2. Manjana 25. juuni 2015, 12:05

    jessas, ma sain teada, mis on c-string😛
    aa meeste rinnahoidja ületab isegi minu tolerantsuspiiri. mulle ei meeldi naiste rinnahoidjad ka.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

