Vestlused tänaval võõraste meestega

Käisin täna Ülemiste keskuses. Muideks – seal on hullud allahindlused. Kuid ma ei ostnud endale midagi, sest mul pole midagi vaja. Aga ma ei tahtnud shoppamisest kirjutada, vaid Majaka tänavast ja ühest mehest.

Majaka tänav on praegu mõnus vaikne külatänav, kus ei sõida ja kõnni suurt kedagi. Nad on trammitee peaaegu valmis ehitanud, ainult lõpust on veel natuke tegemata. Kõndisin mina rahulikult mööda tühja kõnniteed ja imetlesin ilusat ilma, kui märkasin, et minust umbes 10 meetrit eespool seisab üks meesterahvas. Ilmselt oli ta mind samuti märganud, sest ta tegi mingeid kummalisi liigutusi just minu poole. Sõbralikke liigutusi, ülevoolavalt sõbralikke. Selliseid nagu tal oleks hea meel mind just Majaka tänaval kohata. Mina seda meest küll ei teadnud. Ega tema mind ka mitte, aga lähemale jõudes ma sain aru, et ta on pisut švipsis ka ja ilmselt oli alkohol ta teisipäeva keskpäevaks juba naa rõõmsameelseks teinud. Kui me kohtusime, olime vist jõudnud täpselt tema maja kõrvale, sest ta tegi mulle vene keeles kelmika ettepaneku, et äkki ma sooviksin temaga tulla.
“Äkki keerame hoopis siiapoole?” küsis ta. Kuna ettepanek oli pigem naljaks kui väga tõsimeeli mõeldud, siis ma naeratasin talle viisakalt ja raputasin pead.

“Kas ema ei luba või?” hüüdis ta mulle järele. Ma vaatasin korraks imestunult tagasi.
“Jah, ma olen liiga pisike,” vastasin talle kenas vene keeles.
“Ega ma ka väga suur pole,” hüüdis väikest kasvu rõõmsalt purjakil mees mulle vastuseks.

Mina kõndsin edasi ja mõtlesin, et seda peaks küll blogima. Nii naljakas. Minu ema ei luba võõraste purjus meestega kaasa minna? Ega vist ei lubaks küll, kui järele mõelda. Tegin selle mõtte peale tänavast pildi ka, et oleks mida postitusele lisada.

majaka

6 thoughts on “Vestlused tänaval võõraste meestega

  1. Mart 30. juuni 2015, 15:39

    Oli minu koolitänav🙂

    Like

    • Manjana 30. juuni 2015, 15:50

      Oo, seal on Majaka Teeninduskool. Kas sa oled kokk vms?

      Like

      • Manjana 30. juuni 2015, 16:08

        Ma polnud su blogi varem vaadanud, vabandust! Oledki kokk🙂

        Like

        • Mart 30. juuni 2015, 17:49

          Just🙂

          Like

  2. hennamingles 30. juuni 2015, 22:09

    Nii naljakas on enda praegust elukohta kellegi teise blogipildilt avastada😀

    Like

  3. Manjana 30. juuni 2015, 22:33

    Majaka tänav tundub mu blogilugejate hulgas popp koht olevat. Ma jalutan seal ka päris tihti, tavaliselt Sikukasse.
    Mulle hullusti meeldib niisama linnas majadest pilte teha, peaks neid tihedamini blogisse panema, nii saaks teada, kes kõik mul siin lugemas käivad🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

