Keegi on mu blogi ära muutnud

Appi! Tulen mina täna siia, et blogima hakata ja avastan, et minu blogi taustapilt on ära vahetunud. Minu kena paprikapildi asemel on taevas. Kuidas nii? Kes tegi? Kas ta veel midagi muutis, tekkis uus küsimus. Jah, ka mu ülemine menüü on kõvasti lühem. Seal on ainult alamleheküljed, aga mul olid sinna lisatud ka mingid teemad, et neid lihtsam leida oleks. Parempoolne menüü tundub sama olevat, postitused oleks ka nagu alles. Tasuta wordpressi rõõmud? Eks ma pea siis tagasi mudima😦

Aga tegelikult pidin ma hoopis teada andma, kuidas mu pannil läheb. 6. juulil ostsin uue panni, mille kohta ka blogisin. Ma kommentaarides küll andsin lõbusa lubaduse igal esmaspäeval panniaruande postitamiseks, aga esimene tuleb nüüd. Pann on täiesti korras ja ma olen temaga sama õnnelik kui alguses. Pilt ka kinnituseks. Pliit on pesemata, vabandust.

pann

Muudest asjadest. Ma olen jätkuvalt samasse inimesesse armunud, kuigi ei peaks ja see juba vaikselt häirib mind. Üritan hoolega end selles postituses lubatud armumise varianti tarida, kus ei tohi hetkegi mõelda, et objekti käitumine peaks mind miskitpidi häirima, aga ei oska. Minus on isegi mingi täiesti põhjendamata armukadedus tärganud. Emotsioonid on ikka vahvad, ainult nende täiel rinnal nautimise õppimine on raskevõitu.

3 thoughts on “Keegi on mu blogi ära muutnud

  1. Manjana 27. juuli 2015, 12:05

    Ära hõiska enne õhtut! Kirjutasin postituse ära, mõtlesin, et lähen ja töötan natuke ja siis vaatan, kuidas paprikaid tagasi panna. Nii tegingi. Tööd. Ja kui tagasi siia jõudsin, oli mu paprikad tagasi ja ülemine menüü ka. Imelik. Aga tore.

    Like

  2. Ralf 27. juuli 2015, 16:46

    Ma ostsin ka paar kuud tagasi sellise keraamilise panni ja seni olen rahul. Valget värvi pannil kuidagi meeldivam asju praadida ka, parem nähtavus vm.

    Like

    • Manjana 27. juuli 2015, 16:59

      Kauemaaegsed kasutajad väidavad, et läheb ruttu rikki see pann. Ma loodan, et äkki ikka minu pann ei lähe, mulle ka valge meeldib.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

