But a bitch can’t get a dollar out of me!

Mul on viimane nädal kuidagi emotsionaalne olnud. Igat pidi. Täna ma näiteks nutsin.

Mul oli vaja Kristiines käia ja ühe inimesega kokku saada. Ma detaile ei taha maailmaga jagada, aga peale kohtumist kõndisin järgmise teeristini, kus oli väike pargike lillepeenardega, jäin seisma ja nutsin natuke. Vaikselt. Lihtsalt seisin ja pühkisin pisaraid, kuni keegi mees midagi mu seljataga ütles. Pöörasin ringi ja nägin umbes 35-aastast täis tööjõus puhtalt ja heledavärviliselt riides nokamütsiga meesterahvast.

“Kas sa nutad?” küsis ta mu käest.
“Jah”
“Aga kas ma võin midagi küsida?”
“Jah, küsi.”
“Kas Sa saaksid mind 50 sendiga aidata?”

Vot see küsimus oli tõeline puänt! Sellised mehed sõidavad tavaliselt 3-sajaste bemmidega ringi, kuulavad Meie Meest ja laiavad kui palju neil ikka raha on. Mis siis nüüd juhtus? Kas ta tegelikult ikka plaanis mind seal pargis vägistada, aga kuna ta selja tagant ei saanud aru, et ma nutan ja ei oskanud kiirelt midagi paremat välja mõelda, siis küsis raha? 50 senti? Päriselt ka!

“Loomulikult mitte!” karjatasin ma kurja häälega.

50 cent

don’t know what you heard about me
But a bitch can’t get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can’t see
That I’m a motherfucking P-I-M-P

Kristiinest koju oli ülipikk maa. Selle aja jooksul jõudsid pisarad päikeseprillide alt üle näo voolata, aga enam keegi ei tulnud midagi küsima.

Tagged:

9 thoughts on “But a bitch can’t get a dollar out of me!

  1. Pastakas 2. august 2015, 22:17

    Miks mina ei tea seda parki?

    Like

  2. Manjana 2. august 2015, 22:22

    Sest kristiine linnaosa on päris suur ja ma aadressi ei kirjutanud. See on imepisike pargike, mille keskel on purskkaev. seda võib ka majadeesiseks haljastuseks kutsuda.

    Like

  3. Kristiina 2. august 2015, 22:37

    See on see koht, kus vahepeal oli Kristiine turg, Sellest oli linnavalitsusega seoses palju kõmu.

    Like

  4. Manjana 2. august 2015, 22:39

    oli vist jah turg kuskil seal.

    Like

    • teine kristiina 3. august 2015, 19:13

      Selles pargikeses käib üsna spetsiifiline kontingent. Ühtlasi on lähedal palju ühiselamutüüpi maju.

      Like

  5. Pastakas 2. august 2015, 22:58

    uups, ma automaatselt mõtlesin, et Kr keskuses käisid…poes, noh.Ja see park polegi sealt kaugel, kuigi jah nagu rohkem haljasala🙂 käisin sealt kõrvalt kooli 11 aastat

    Like

    • Manjana 2. august 2015, 23:04

      ma keskuses käisin ka, aga kuna ruumis pole viisakas päikeseprille kanda, aga mul ajas nutma, siis ma pidin sealt kiirelt ära minema.

      Like

  6. vanaiinlane 3. august 2015, 13:47

    Ma olen vist küll su soosingus miinuses ja bännlistis, aga üritan, käituda, siiski…
    Kristiine pisarate lohutuseks, tõenäösus, et 80kg raamatupidajat vägistataks, on null.
    Aga, kodutööd tuleks ikka enne ära teha kui ühest Tallinna otsast teise hängima tulla,
    sest paroolid (see 50 senti) on linnaositi erinevad. Nii nagu Maardu karjääridesse
    ujuma minnes uuritakse kohalikelt olusid, tuleb teha ka päring ka enne linnaminekut.

    Pisaraid nüüd sellest teadmisest vist küll vähemaks ei jää, aga mõtleme positiivselt!
    Sa oled vabakäiguvang, sul on avatud kong (üürikas), käid kus tahad, teed tegemist…
    Erinevalt eluaegsetest, kes istuvad vabatahtlikult (30 aastat) oma privaatvanglas,
    mida uhkelt eksponeeritakse ja KV portaalides reklaamitakse kui oma maja.
    Miks sa trügid sinna eluaegsete poolele püsisuhetesse, arumaeisaa?

    Pisarad tulevad tõesti kui sa oled vaba ja näed ilu igapäevastes pisiasjades.

    Like

    • Manjana 3. august 2015, 18:35

      ma juba nutuke tundsin sust puudust🙂

      Sa tahad öelda, et ta arvas, et ma olen narkodiiler? või ta tahtis mulle müüa, kuna ma näen välja nigu hipster? või mida sa sellest paroolist tead?

      eile olevatki mingi emotsionaalne kuuseis olnud (täiskuu viimased jäägid kalades, see murrab täiega), ma polnud ainuke, kel kurb tuju oli. täna ma enam üldse ei nuta🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

