Tele2 vajab klientidega suhtlemise koolitust või lähevad kõik Elisasse

Juba selle aasta aprillis pidin ma kirjutama Tele2 imelikust käitumisest. Siis nad muutsid täiesti omavoliliselt internetipaketti ja isegi ei teavitanud mind hinnatõusust. Nende arvates võib ju see 4G-d olla hea vabandus suurema raha küsimiseks, aga saanud me seda siiani pole, sest selle jaoks oli vaja tuua teenindusest uus kaart. Peale selle, et nad lisasid mittemillegi eest hinda, muutsid nad ka teeninduse kvaliteeti halvemaks. Kui varem sai natuke internetti ka peale mahu ära kasutamist, siis järsku enam ei saanud. Samuti saatsid nad kirja juba kui pooltki veel kasutatud polnud ja piirasid kiirust. Täielikud seapead! Aga kuna telefoni internetti kasutab ainult laps ja ta väga haledalt ei nutnud, ma midagi ette ka ei võtnud.

Kuid sel kuul ületas Tele2 minu taluvuse piiri. Ta võttis kätte ja vahetas alates 1. juulist ära minu paketi kaks korda kallima vastu. Loomulikult ei eelnenud mingit hoiatust. Täna vaatasin arvet ja nägin, et mul on uus ja kallim pakett. Kaks korda kallim! Kui eelmisel korral ma kirjutasin neile, et soolaku oma 4 G-d sisse ja andku mu väiksema hinnaga pakett tagasi, siis nüüd ma juba teadsin, mida nad vastavad, ega vaevanud ennast kirja kirjutamisega. Mul ei ole vaja teada, et neile meeldib minult rohkem raha küsida ja et neid minu arvamus asjast ei huvita.

Ma läksin Elisa leheküljele ja vaatasin, mida nemad pakuvad. Elisa pakub kõiki sarnaseid asju selle hinnaga, mis mul varem oli ja natuke odavamalt. Muidugi ma vormistasin numbri ülemineku. Kuna mul oli suur viha ja ma tahtsin kohe kõike lõplikult ära vormistada, sõitsin ka kohe Viru keskusesse, et uued kaardid kätte saada.

Ootasin Viru keskuses oma järjekorda, kui mulle helistas äärmiselt sümpaatse häälega Indrek Elisast ja tegi mulle pakkumise, mille ma ka vastu võtsin. Vormistasime järjekorras seistes lepingu ära ja kui minu kord saabus, jäi mul üle vaid kaardid vastu võtta.

Uus leping hakkab kehtima umbes nädala pärast. Ega ma väga täpselt ei tea, mis mul seal paketis nüüd on, sest ma pole veel lepingut näinud, aga mul ükstaspuha. Peaasi, et ma Tele2-st lahti sain. Minuga nii ei käituta!

Suvine karastav veejook

Suvine karastav veejook

2 thoughts on “Tele2 vajab klientidega suhtlemise koolitust või lähevad kõik Elisasse

  1. Pastakas 6. august 2015, 19:47

    No ilmselt käituvad nad KÕIGI klientidega nii, imelik, kuidas neil üldse kliente on ja kus need oma meelepaha väljendavad?

    Like

  2. […] valasin oma emotsioonid Tele2 teeninduse peale siia blogisse ämbriga välja ja tundsin end puhta ja kuivana. Reedel sain Elisast uue lepingu ka kätte ja see oli nii […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

%d bloggers like this: