Kuidas Tele2 müüjal polegi minu kohta eelarvamusi

Neljapäeval valasin oma emotsioonid Tele2 teeninduse peale siia blogisse ämbriga välja ja tundsin end puhta ja kuivana. Reedel sain Elisast uue lepingu ka kätte ja see oli nii hullumeelselt soodne, et mul tekkis hirm, et kuskil peab mingi trikk peidus olema. Ma saan 1000 (tuhat) kõneminutit 3 korda odavama paketihinnaga kui mul varem tele2-s oli ehk ühe euroga. Ma tavaliselt räägin kuus 15 minutit telefoniga. Mulle ei meeldi helistada, aga ilma telefonita ju ka tänapäeval ei saa – sellega on hea pildistada ja kliendid helistavad mõnikord ja pakuvad raha. Nüüd hakkan vanadele tuttavatele helistama ja igasuguseid suhteid soojendama! Või teeks ise telefonimüüki?

Aga täna helistas hoopis telefonimüüja Tele2-st ja tundis huvi millise pakkumise mulle Elisa tegi, et ma tele2 meeldivast rüpest lahkuda soovin. Ma ei tea, kas täna on tähtede seis ebasoodne (tegelikult tean küll, on jah merkuuril uraaniga mingi terav asi püsti), või on mul pikk viha oma telefonioperaatori vastu, aga ma ei suutnud oma irooniat vaka all hoida ja pajatasin talle kurva loo, kuidas mu praegune operaator mulle ora p**sse keeras. Kaks korda järjest. Ma rääkisin viisakate sõnadega, aga närvilisel hääletoonil. Tundub, et Tele2-s saadetakse vihaste klientidega tanki naisi, kellele hulludega läbikäimist õpetatud pole ja too naiivitar kukkus oma firmat õigustama. Ta väitis, et nemad teavitasid küll kliente, et nad panid mingi arve peale kirja, et järgmised arved enam nii väikesed pole. Ta üritas ka mulle valetada, et nad saatsid e-maili, aga sellega ma polnud nõus ja ta siis rääkis, et mingitele klientidele ei meeldi e-maile saada ja Tele2 on täiesti segaduses mida nad vaesekesed peaksid tegema, kui mõni tahab ja mõni ei taha e-maile.

Ühesõnaga – kleinditeenindaja üritas vihasele kliendile muljet avaldada sellega, et tele2 on väike ja õnnetu ja ma peaksin neid nende segaduses mõistma. Ta oli minuga kuri ja õnnetu vaheldumisi. Kohe näha, et naine teab kuidas teistega manipuleeritakse! Ma olin vihane edasi, kuigi mul natuke hakkas temast kahju ja pisut ma juba kartsin teda. Ma andsin alla ja otsisin maikuu arve ülesse ja arvele oligi väikeste tähtedega kirjutatud, kuidas nad küsivad kaks korda rohkem raha, aga ma pean ka endise 15 minuti asemel 500 minutit rääkima ja ühe kuuga 3 aasta koguse sms-e saatma. Mulle tulevad telefoniarved elektrooniliselt panka ja lähevad ise arvelt maha. Ma loen blogisid, mitte nende väikeses kirjas arvete lisatekste.

Kuna tema arust oli minu loll mõte, et nemad pole mind teavitanud, ümber lükatud, hakkas ta mind survestama, et tal on vaja mulle pakkumine saata. Ma üritasin välja keerutada ja ütlesin, et mulle tundub, et me ei saa täna rääkida, kuna ma pole erilises vestlustujus. Ta oli kohe nõus homme mulle uuesti helistama. Appi! No kuidas sa ütled naisele, et ma üldse ei taha, et ta mulle helistaks? Mitte kunagi! Et ma peaaegu vihkan teda juba.

“Mul on tunne, et teie olete ka juba pisut ärritunud meie vestlusest?” küsisin praktiseeriva psühholoogi hääletoonil.
“Ei, mul pole teie kohta ühtegi eelarvamust,” teatas ta mulle tõsise pingestunud häälega.
“Eelarvamust? Ma ei rääkinudki eelarvamustest. Teil on mingid eelarvamused?”
“Ei, mul pole Teie kohta ühtegi eelarvamust, proua.”
“Ma vihkan, kui mulle proua öeldakse! Aga nii tore, et teil see eelarvamuste-asi minu kohta puudub.”
“Jah, teie olete meie klient ja meie tahame teid hoida ja … Elisa tõstab ka paketitasu ilma kliente teavitamata.”

Vau, milline müügistrateegia! Nagu valimisreklaam! Ma olin konkurendi peale kitumisest päris üllatunud. Aga veel rohkem üllatas mind tema lapsus eelarvamuste kohta. Huvitav, kas ta guugeldas mu nime, enne kui helistas, et tal “eelarvamusi polnud”? Mu blogi minu nime googeldamisega välja ei tule, aga eelarvamusi saab küll. Suure kamaluga. Kui tahta. Ma korraks mõtlesin, et äkki peaks ka talle pähe määrima, et mu blogist loeks, miks mulle Tele2 ei meeldi. Aga siis oleks ta kindlasti mulle mingi pakkumise saatnud. Pidevalt üritas mulle mingist imelisest pakkumisest rääkida. Kavala häälega. Nagu mingi vana prost, kes lubab, et kui ta alasti võtab, näeb ta hoopis parem välja kui riietega. Ei usu!

Kevadine vastus

Väljavõte kevadisest vastusest, kui nad mulle esimest korda keerasid.

Blogimise lõpuks sain tele2 telefoniterroristilt e-kirja pakkumisega. Ta pakub mulle 5 senti odavamat paketti (95 senti :D) ja lapsele internetti täiesti ulmelise hinnaga 4.42 eurot (tavahind 12.99) 15 GB interneti andmemahtu. Varem ma olin lihtsalt see idioot, kellel tõsteti hinda, et operaatorivahetajatele parimaid pakkumisi teha.

Kuna ma vahetasin firmat nõmeda teeninduse pärast ja ka tänane kõne Anne Soomerilt ei veennud mind nende klienditeeninduse meeldivuses, ei kavatse ma ta kirjale vastata. Tegelikult ma ei tahtnud seda pakkumist, aga ta surus mulle vägisi, et ta saadab. Õudne teenindus! Äkki peaks nende direktorile selle postituse aadressi saatma? Anonüümselt. Heategijalt😀

3 thoughts on “Kuidas Tele2 müüjal polegi minu kohta eelarvamusi

  1. vanaiinlane 11. august 2015, 19:59

    Ja muidugu üritad sa jätkuvad veenda inimesi/kliente, et sa oskad sujuvalt suhelda😀
    Inimene võiks ka empaatiat veidike evida ja mõista Tele2 (või mis iganes) teenindajaid.
    Ei, tüüpilise eestlasena ikka kohe grillima teist eestlast, ja mõnuga…
    Ole ise kasvõi üks päev sellises olukorras, suudad ju ette kujutada?

    Mul on siiamaani kombeks kirja panna oma kõneminutid, sms-id, admeside.
    See on niisugune, tavaliselt nädalavahetuse hommikul, kohvikõrvane komme,
    kus kulutused (nädalavahetuse on ATM-i käigud) ja saldod üle vaadatakse.
    See välistab igasusgused vaidlused niipea kui sa märgid, et pead arvet.

    See on nagu tšekiga poes, ahh mul pole seda vaja, laiatatakse laialt üle poe,
    aga kui kodus vorst puudu on, siis on see muidugi kogu Interneti probleem,
    mida siis praktiseeriva pshühholoogi hääletoonil me nüüd siin kuuleme😀

    Like

    • Manjana 11. august 2015, 21:45

      vaata, ma olen samas olukorras olnud ja seepärast ma tavaliselt käitungi väga viisakalt telefonimüüjatega. aga eile polnud sellist tuju. kui ta täna mulle Jälle helistas, rääkis ta täiesti teistsuguse inimesega. meil kõigil võib mõnikord halvemaid päevi olla, isegi minul.

      Like

  2. Ralf 12. august 2015, 00:57

    Jumala tüüpiline asi teenusepakkujate puhul. Ise tahtsin ka Elisasse minna, sest arved olid nii suured ja EMT tegi kohe teadlikult pakkumise, mis Elisa varianti ületas.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

%d bloggers like this: