Sigaaus postitus. Alasti võtan järgmisel korral

Sõber oli feisis jaotanud lehekülge 22 lausega, mida kõik mõtlevad, aga ei julge tunnistada. Sõber ka imestas, et kuidas ei julge tunnistada. Ilmselt on eestlased väga siiras rahvas võrreldes tolle ingliskeelsega, kes pealkirja pani. Ma ei saaks öelda, et ma kõiki neid mõtteid mõtlen, aga enamust küll ja ma ei teadnudki, et need pisut imelikud mõtted võiksid väga levinud või varjamisväärsed olla. Teil on ju ka selliseid mõtteid?

Nüüd tuleb üks üdini isiklik ja aus postitus, kus ma annan ükshaaval imelikel teemadel avalikult aru. Need, mis polnud huvitavad ega naljakad, kustutasin vahelt ära.

Whenever someone says “I’m not book smart, but I’m street smart”, all I hear is “I’m not real smart, but I’m imaginary smart”.
Meil päris nii ei väljenduta. Meil on inimesi, kes räägivad, et ega ülikool lolli targaks ei tee. Ma tavaliselt mõtlen, et ilmselt sa tahtsid öelda, et oled nii loll, et ei julgenud ülikooli minna ja nüüd üritad end lohutada. Mina pooldan kooliskäimist ja põlgan vaikselt neid, kes kooliskäimist halvustavad. Ma tunnen inimesi, kes pole palju koolis käinud, aga nad on intelligentsed. Nii targad, et kunagi ei halvusta neid, kes on rohkem koolis käinud.

It should really be called Unplanned Parenthood, right?
Muarust on seks lapse saamise eesmärgil kuidagi kummaline ja liiga kristlik. Ma küll ei plaaninud last, aga olen tulemusega väga rahul.

More often than not, when someone is telling me a story all I can think about is that I can’t wait for them to finish so that I can tell my own story that’s not only better, but also more directly involves me.
Kui ma kellegi selliselt mõttelt avastan, üritan temaga enam mitte rääkida, ega temaga rohkem mitte kohtuda. Enamuses see ei õnnestu, kuna häid kuulajaid on maailmas vähe.

I don’t understand the purpose of the line, “I don’t need to drink to have fun.” Great, no one does. But why start a fire with flint and sticks when they’ve invented the lighter?
Ma oskan kaine peaga ka end lõbusalt tunda, aga ainult siis, kui mu kaaslased või üks neist on ka kaine. Ma ei oska purjus seltskonnas kainena end lõbusana tunda.

Is it just me, or are 80% of the people in the “people you may know” feature on Facebook people that I do know, but I deliberately choose not to be friends with?
Eriti tõsi! Et sein puhas ja kuiv hoida, hoian oma FB-sõprade arvu alla 200 ja seal pole kedagi, kes võiks mingi ebameeldivusega hakkama saada.

I think part of a best friend’s job should be to immediately clear your computer history if you die.
Hea mõte. Kõigepealt tuleks leida sõber, kellega ma seda jagada tahaks ja kes oleks huvitatud mu arvuti sisu ja history üle vaatama. Tõeline Sõber. Mul on enda ees ka saladused, rääkimata sõpradest.

LOL has gone from meaning, “laugh out loud” to “I have nothing else to say“.
Vanasti öeldi lihtsalt “loll” ja tähendas sama. Et pole midagi öelda.

I have a hard time deciphering the fine line between boredom and hunger.
Vastikult õige. Eile sõin suures masenduses kaks pakki šokolaadikomme ära. Kui igav hakkab ja midagi kodus teha ka ei viitsi, lähen õue, või muidu saab külmkapp imekähku tühjaks.

Bad decisions tend to make the best stories.
Mu viimasest armumisest saaks hea armastusromaani, kui ma lõpu valetaksin. Ja selle koha, kus ma valesid otsuseid tegin. Oma naiivsuses ma ikka veel arvan, et hea lõpp on ikkagi veel tulemas.

Whenever I’m Facebook stalking someone and I find out that their profile is public I feel like a kid on Christmas morning. 546 pictures? Don’t mind if I do!
Mulle pakuvad huvi fotod inimestest, kellest ma rohkem teada tahaks! Ma ei mõista inimesi, kelle FB profiil on avalik. Ma alati googeldan uusi inimesi.

I hate leaving my house confident and looking good and then not seeing anyone of importance the entire day. What a waste.
Jep! Sama siin. Ja kui ma kogemata olen end valesti riidesse pannud ja jätnud pea pesemata, tulevad nad kõik rivis mulle vastu.

I keep some people’s phone numbers in my phone just so I know not to answer when they call.
Ma peaaegu alati vastan inimeste kõnedele. Mul ei ole mingit probleemi ausate vastustega või kellegi sõnadega p**sse saatmisega. Ma usun, et ma pole kunagi ühelegi mehele jätnud muljet, et ta meeldib mulle, kui ta tegelikult ei meeldi. Ma ei taha, et keegi minu tunnetega mängiks ja ma üritan ka teistele mitte haiget teha.

Ma ei usu, et ma nüüd midagi väga isiklikku, mida ma varem poleks siin maininud, välja lobisesin. Või suutsin millegagi üllatada?

Mina 10 aastat tagasi

Mina 10 aastat tagasi

4 thoughts on “Sigaaus postitus. Alasti võtan järgmisel korral

  1. Kissu Blogib 19. august 2015, 22:41

    Mina tõmbaks esimese paralleeli sellega, et mingi aeg oli populaarne kasutada
    ‘elukool’. Enam pole silma hakanud, aga mingi hetk jäi meeletult silma neid, kes olid oma kooliks pannud elukool (õnneks sõbralistis 0 sellist). St eks ikka need, kel ei olnud midagi muud paremat ette näidata. Ei näinud vist ühtegi, kel oleks olnud märgitud nt gümnaasium või ülikool ja lisaks siis elukool. Teine variant oli see kui töökohaks on pandud täiskohaga ema.

    Like

    • Manjana 19. august 2015, 22:56

      elukool kõlab nüüd pigem halvamaiguliselt, umbes et oled elule jalgu jäänud ja elu käest räsida saanud.

      Like

      • Kissu Blogib 19. august 2015, 23:02

        Kõlab, aga mina seda välja ei mõelnud ja just nii seda kasutati ja päris laialdaselt. Võib olla praegugi, aga pole enam silma hakanud.

        Like

        • Manjana 19. august 2015, 23:06

          jah, ma olen ka kuulnud, et elutarkusega kelgitakse ja see on tõesti otsesem vastand street smardile. lihtsalt mulle seonduvad elutarkusega kiitlejatega mingid joodikutüüpi tegelased.

          Like

Kommenteerimine on suletud.

