Kultuurileht Sirp linkis mind

Blogi statistikat on huvitav vaadata. WordPressi oma on küll igavam kui blogspotil, sest ta ei näita eriti otsingusõnasid, aga kust mind on lingitud ja mitu korda kuskil klikitud, saab ikka teada. Täna avastasin, et ma olen saanud ühe kliki kultuuriajalehest Sirp. Ma olin väga üllatunud. Üks klikk kõlab liiga kummaliselt, et tõsi olla. Näiteks Malluka blogist saab päevas sada klikki. Malluka blogi on sada korda loetavam kui ajaleht Sirp?😀

Aga mida ma ikka keerutan. Siin see artikkel, kust klikk pärineb, asubki. Selle aasta maikuust. Ma varem pole midagi märganud. Mihkel Samarüütel on kirjutanud kokkuvõtte blogidest, kes raamatutest kirjutavad. Lõpus on antud lingid ja nende vahel ka minu blogi. Hale selle asja juures on see, et sel aastal olen ma ainult ühest raamatust kirjutanud – Vaariku praktikaaruandest. Ega ma rohkem raamatuid lugenud ka pole. Mul on mingi blokk peal, ma ei taha raamatuid lugeda. Ma olen alustanud, aga lõpetada ei suuda. Ei teagi miks. Eelmistel aastatel olen ikka raamatu, kaks või rohkemgi kuu ajaga läbi saanud. Kuid nüüd loen rohkem blogisid.

Ega ma Sirpi ka enam ei loe. Varem lugesin. Peamiselt kirjandusarvustusi ja arhitektuurist. Ma ei tea, miks ma enam ei loe. Võimalik, et ma hakkan vaikselt manduma. Aga ma tunnen end täitsa hästi ja taibukana. Isegi Sirp lingib.

Üks mu raamaturiiulitest. mõned on veel, teistes toanurkades.

Üks mu raamaturiiulitest. mõned on veel, teistes toanurkades.

