Koolialguse mustika-õunakook

Nagu eile lubatud sai, küpsetasin tänase päeva puhul koogi. Kuna ma kartsin, et koogikese välimus võib mitte väga kaubanduslik tulla, siis algselt polnud mul plaanis pilte teha. Tundub aga, et täna on mu koogiküpsetamistšakra täielikult avanenud, sest kook maitseb hästi ja näeb ka vaadeldav välja.

Täpset retsepti ma jaotada ei oska, kuna ma kokkan tunde järgi.

Aga umbkaudu käis see nii:

Alla läks: toasoe või, suhkur, sool, kaerahelbeid, nisujahu, vanillisuhkur. Kõik lihtsalt kokku segada ja vormi põhja peksta.

Järgmisena laotasin ühe kihi värskeid kultuurmustikaid.

Peamise taignakihi sees on pakk rohelise kandilise pakendiga kohupiima, 2 muna, suhkur, sooda, nisujahu. Sega kõik omavahel kokku ja laota kätega tükikaupa õrnalt mustikatele.

Kõige peale läksid ühe õuna viilud ja kaneel.

Kõik kenasti vormi topitud, lükkasin koogi ahju. Ma ei tea kaua ta seal oli, ma küpsetan nina järgi.

Hullumoodi njämm tuli, parajalt mittemagus.

Õuna-mustikakook

Õuna-mustikakook

Aga lapsele meeldiski mu ostetud roheline kampsun ja ta käis sellega täna koolis.

One thought on “Koolialguse mustika-õunakook

  1. vanaiinlane 1. september 2015, 19:03

    Viitsisid fotoka välja võtta ja kook kohe ka kohevam:D

    Like

Kommenteerimine on suletud.

