Arve suletud nagu viuhti ja mitu uut asja

Eile kurtsin blogis kuidas Tornimäe SEB-i kontor on liiga kummaline ajaveetmiskoht isegi minusugusele avalike naljade nautijale ja kohe tulid mu lugejad ja rääkisid, kus ma oma vajadusi hoopis kiiremini rahuldada saaksin.

Täna hommikul ärgates märkasin, et taevas särab päike (nagu, minu arvates, ta enamuse suvehommikutest on säranud) ja  teadsin, et täna sõidan Kristiine keskusesse. Oleks ma aimanud, et sealt nii suure kotiga lahkun, oleksin hoopis Magistrali läinud. Aga kes teab.

Eelnevalt netis Kristiine plaani uurinuna teadsin juba kõike ja suundusin otsejoones õigesse kohta Prisma vastas. Pisikeses ruumis istus päris mitu inimest – seitse. Sama mitu numbrit lahutas ka mind esimesest, kuid mulle tundus, et see järjekord läheb kiiresti. Ja läkski. Ma ootasin natuke üle viie minuti ja ma oleksin võinud veel oodata, sest mul oli huvitav. Ma seisin mitte SEB-ruumis, vaid ukse ees, kust mõne meetri kaugusel töötasid Starmani müüjad. Kaks noormeest. Üks neist oli kinni püüdnud naisterahva, kes oli silmnähtavalt õnnelik, et endale nii tänuliku kuulaja leidis. Ma kuulasin ka. Võõrad jutud võluvad mind. Selliseid inimesed peaksid blogi pidama. Neil on teistele nii palju rääkida. Tänane teema oli loomulikult “Televiisorid ja nende vaatamine”.

Ma sain teada, et ta on asjalik inimene, kes aega ei raiska. Kui ta on köögis ja teeb süüa, siis samaaegselt on kasulik telekat vaadata. Aeg ei möödu niisama. Ta vaatab hästi palju erinevaid kanaleid. Muuhulgas ka Fashion TV-d. Ma ei kahtle selles, aga pisike muie tuli ikka, sest vaadake seda naist alumisel pildil – täiesti kadestamisväärselt lahedad püksid. Ma täitsa usun, et ta tunneb moe vastu huvi.

alguses mul polnud plaanis pildistada, aga kuna olukord paistis värvikas, siis tahtsin ikka jäädvustada ka.

Alguses mul polnud plaanis pildistada, aga kuna olukord paistis värvikas, siis tahtsin ikka jäädvustada ka.

Kuid jah, mu järjekord saabus liiga kiiresti ja mtü arveldusarve suleti umbes kahe minutiga, raha olin juba varem ära kandnud. Korraks ma kartsin, et kuna mtü-l peab olema vähemalt kaks võrdset omanikku, siis äkki on teiselt volitust vaja, aga ei olnud. Piisas minust ka. Kui ma välja läksin, jätkas naine Starmani noormehele oma telekalugude rääkimist. Ta vahepeal ikka küsis poisilt ka, et mida too talle pakkuda tahtis, aga ega ta vastust eriti kuulata viitsinud.

Mina läksin hoopis Jyski. Ma ei vajanud sealt midagi, aga sees sain aru, et mul on uut voodipesu vaja. Punast! See sobib minu temperamendiga. Lapsele ostsin ka. Tema temperamendiga sobib veel paremini. Teismeline tulemärgi esindaja on peale suvevaheaega eriti kuumas meeleolus! 5 eurtsi tavalise tekikoti ja padjapüüri eest ja 7 euri suure tekikoti ja kahe padjapüüri eest on kohutavalt soodne pakkumine. Etteruttavalt võin öelda, et ei mingit trikki – väga ilus voodipesu ka pakendist vabastatuna.

Voodipesu kottitoppinuna meenus, et mul pole häid sügiskingi. Kevadel ühed ostsin 20 eurtsiga, hiina omad, tundusid et mugavad ja peavad kaua vastu, aga tühjagi. Kingade põhi muutus auguliseks ja vett nad enam küll ei pea. Üleeilne niiskevõitu ilm andis ühemõttelise signaali märgade varvaste näol. Liigne kokkuhoid jalanõudelt on koonerdamine! Kristiines on palju kingapoode, kuid Shu üllatas mind liigsuure hulga meeldivate kingadega. Lõpuks jõudsin punaste heleda talla ja paeltega kingadeni, mida oli minu numbrit saada ja mis jäi mu maksimum hinnapiiri sisse – 49 raha. Bosnias tehtud. Ja jalas olid ka mugavad. Jumala imelik! Ostsin kingad ära, lasin endale ka hooldusvahendi maha müüa ja lahkusin keskusest krampliikult endale korrates “rohkem pole sul midagi vaja!” Nii ilusad kingad!

Uuesti Starmani poiste juurde jõudnuna lähenes see hea kuulaja mulle küsimusega: “Kuidas läheb?” Ma olin juba varem erinevaid põnevaid äraütlemisstrateegiaid näinud, aga tahtsin enda oma proovida. Ma naeratasin talle, ei öelnud midagi ja kõndsin edasi. Ma olin juba päris kaugele jõudnud, kui ta hüüdis mulle oma nime järgi. Ma enam ei reageerinud. Teame selliseid. Annad neile oma telefoninumbri ja siis hakkavad igal hommikul helistama ja Starmani kiitma. Ei soovi, aitäh! Mul on toaantenn ja ma rohkem kanaleid ei taha. Aga kui te näete kedagi tänaval, kellel on väga ilusad punased kingad ja minu nägu, siis öelge mulle tere, eksole. Ma kindlasti naeratan teile ja olen nõus huvitavaid jutte kuulama, kui te mulle midagi müüa ei taha.

Tagged:

7 thoughts on “Arve suletud nagu viuhti ja mitu uut asja

  1. Riina 4. september 2015, 20:11

    Ja kui sa veel Magistrali tuled! Siin on Shu outlet ja saab kõike veel parema hinnaga. Aga siis pead mulle ka külla tulema, sest ma elan siin kõrval.

    Like

    • Manjana 4. september 2015, 20:51

      ma vist remonditud magistralis polegi käinud. varem oli seal üks pisike majake.

      Like

  2. vanaiinlane 4. september 2015, 21:00

    Miski ei rahusta paremini kui üks korralik šoppamine, see on selge:D
    Mis aga sind kui maailmavaatelt tugevat tüüpi ärritab, see on ebaselge?
    Noh, mis iganes, aga linad on hea valik – me elu ju nende vahel möödubki…

    Kuidas sa Starmani otsa viimasel ajal pidevalt komistad, on nii naljakas.
    Muuseas see tädi on Starmani töötaja, et jätta muljet teenuste nõudlusest
    ja triibulised testpüksid on tv-pildi sageduse paika timmimiseks töö poolt.
    Kui sa oleks viitsinud kauem juttu kuulata, siis oleksid kuulnud veelkord
    ka seda, et vanainimesed nõuavad viimasel ajal LSD telekaid:D

    Like

    • Manjana 4. september 2015, 22:10

      närvide rahustamiseks shoppamine on paha valik. ma olen niimoodi täiesti valesid asju ostnud. täna ma olin üleni helges tujus kui kristiinesse läksin. ma ei oska öelda, kas ma olin helgemas, kui ma sealt väljusin. võimalik, et olin, kuna ma olin täitnud eelnevalt püstitatud eesmärgi, täitnud kaks spontaanselt tekkinud ideed, saanud ainest blogimiseks, näinud ühte vana tuttavat, keda ma pole 20 aastat näinud, näinud ühte praegust tuttavat, kellelt sain homseks kutse ja huvitavat vestlust, saanud peaaegu et tutvumisettepaneku. jah, ma saan aru, miks inimesed kaubanduskeskustes hängivad😀

      Like

  3. miskae 5. september 2015, 08:07

    Käisin ka üleeile Shus ja ostsin sügissaapad, ka 50 euri. Mõtlesin alguses samuti pigem kinnistele kingadele ja proovisin mitut paari jalgagi, aga otsustasin siis saabaste (üleni mustad) kasuks ringi. Huvitav oli vaadata, et paljudel olid üleeile veel lätude taolised jalanõud ning suvekingad jalas, osadel aga saapad.

    Like

    • Manjana 5. september 2015, 16:11

      mul talvesaapad on olemas ja ma käiks hea meelega kingadega terve talve, kui läbu maas poleks. mul, tavaliselt, jalad õues ei külmeta, kuna ma alati liigun, mitte ei seisa.

      Like

  4. […] ma olen surmasuus kuna ma ostsin ilusa ja odava voodipesu. Mäletate, ma nädal tagasi edvistasin, et Jüskist sain. Soodsalt. Niuks-niuks-niuks! See ilus voodipesu annab värvi! Ma pean nüüd selle ära võtma ja […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

