Ma üldse ei taha jälle kolida!

Täna hommikul ärkasin suitsuanduri piiksumise peale. Mitte üürgamise vaid piiksumise. Ta kunagi ei üürga, ükskõik kui palju ma toitu põhja kõrvetan, alati on vait. Kuid mõnikord saab tal sellest mittetöötamisest patarei tühjaks ja ta hakkab väikeste vaheaegadega tegema haledaid kuid eredaid piukse. Hommikuti. Siis kui ma tahaks magada.

Ärkasin kell kaheksa ülesse ja avastasin, et mul isegi on andurisse sobiv töötav tagavarapatarei. Kuid tagasi lakke ma seda värki enam panna ei oskanud. Ma ise muidugi arvan, et ma oskan väga hästi, lihtsalt andur on nõme, ega mõista minu oskusi. Lõpuks võtsin kahepoolse teibi ja panin selle värrrrdja seinale. Ei möödunud viite minutki, kui ta kukkus alla ja purunes. Nüüd on mul uut suitsuandurit vaja. Palju õnne!

Aga võib-olla ei pea ma uut andurit ostma. Paar tundi hiljem köögiaknast välja vaadates selgus, et täituma hakkab minu õudusunenägu. Mu köögiaken ei avane päris lõunasse, sest täpselt otse hakkab päike sisse paistma umbes kahe-kolme ajal. Teistesse tubadesse paistab päike ainult suveõhtuti. Praegu on mu köögiakna all tore rohtunud maastik. Ma kogu aeg lootsin, et kinnisvaraomanikul pole plaanis Eesti ühele kallima hinnaga krundile mittemidagi ehitada. Nii tore, kui rohi haljendab, mu arust.

Aga täna hommikul on mehed sinna mingi kohutava sildi vedanud, mille peal on maja pilt. See tähendab, et mu köögiakna alla ehitatakse maja ja ma ei näe enam kunagi aknast päikest. Kuna mul on üürikorter, ei ole tegemist maailmalõpuga, aga ma olen siin ainult neli aastat elanud. Niuks! Näe mis juhtub, kui mõtled, et peaks paremast korterist unistama. Ma eile õhtul enne magamajäämist mõtlesin enam-vähem välja, milline oleks minu unistuste korter. Praegune nii väga ei ole, kuigi ta on armsake. Miks alati sünnipäeva paiku hakkab tunduma, et elu veeretab mu lillelisele rajale mingeid kivimürakaid?

Tänahommikune vaade köögiaknast

Tänahommikune vaade köögiaknast

Ma veel ei tea, mis sinna sildile on kirjutatud. Kohe lähen vaatama. Nii kaua võin unistada, et sinna on kirjutatud, et ehitatakse maa-alune maja, et rohumaad säilitada. Ma olen nii ärevuses!

Tagged:

2 thoughts on “Ma üldse ei taha jälle kolida!

  1. lendav 12. september 2015, 10:45

    Sa oled kusagil mingi soovi õhku visanud (vt. oma eelmist postitust) ja see hakkab nüüd tasapisi realiseeruma. Suurepärane korter nimelt. Aga enne tuleb sellest vähem suurepärasest ju minema saada🙂 Kõik on õige, ise oled küsinud.

    Like

    • Manjana 12. september 2015, 15:43

      jah, ma ise arvan ka nii. aga mu unistuses on kirjas, et see unistuste korter tuleb täiesti murevabalt🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

