Kuidas telefonimüüja tuju hommikul vara heaks teha

Ma armastan hommikul kaua magada. Kui parasjagu ei maga, siis vedelen niisama voodis. Täna ajasin end kaheksa paiku jalule, kuna see naine, kes hullusti jalgadega kolistab, kui ta tööle läheb, kõndis mürinaga trepist alla ja mu laps polnud veel näole andnud. Mu teismeline on esimesest klassist alates välja koolitatud hommikul end ise õigel ajal ülesse ajama, aga paar korda 11 aasta jooksul on ta sisse ka maganud. Selgus, et kolistajanaine on hakanud pisut varem tööle minema ja laps pidi täna hiljem kooli minema, ehk kõik korras. Tore, tudusin edasi.

Laps, või mis laps ta enam ikka nii väga on, ilmutas end esiku piirkonnas umbes kümne paiku ja samaaegselt helises ka mu telefon. Võõras-inimene-helistab helinaga. Võtsin toru ja meeldiv naishääl alustas vestlust:
“Helistan Alekselast. Kui palju Teil on firmas autosid ja palju nad kütust tarvitavad? Ma sooviksin teile hea pakkumise teha.”
“Minu jalgratas ei tarvita, kahjuks, üldse bensiini,” teatasin häälega, nagu oleksin juba ammu end voodist välja ajanud ja sikutaksin parasjagu spordipükse üle oma trimmis kannikate.

Teisel pool toru naisele paistis minu vastus väga meeldivat. Ta tõi kuuldavale armsa naerutireli ja soovis mulle lõbusat väntamist.

Kuigi mulle üldse ei meeldi, et telefonimüüjad helistavad ja eriti vähe meeldivad kõned enne keskpäeva (kui nad just raha ei paku), tekitas tema rõõmus hääl eelaimduse, nagu ootaks mind täna jälle tore päev ja tundus, et ka mina olin tema päeva algusesse meeldiva emotsiooni tekitanud.

Nii njäu, kas pole!

Minu ratas eelmisel kevadel Katariina kail

Minu ratas eelmisel kevadel Katariina kail

Tagged:

