Algaja Lavendel Spaas

Minu blogi pidavat olema nagu minu kasutusjuhend, ütles mu õde sünnipäeval kingitust üle andes. Ja kuna ta tutvus kasutusjuhendiga, tegi ta väga toreda kingituse – Lavendel spa pääsme kahele. Alguses tekkis väike mure, et kellega ma spaatama lähen, mul pole ühtegi eriti head sõpra, mul on ainult karjakaupa ühtemoodi toredaid sõpru, kelle hulgast oleks raske seda parimat valida. Õnneks mu laps ikka tahtis minuga tulla. Nad eelmisel aastal pidid koolis kohustuslikus korras Kalevis käima ja mulle jäi mulje, et talle märjad lõbustuskohad ei meeldi. Miks keegi tahab sauna minna, pole ta kunagi aru saanud.

Kodus vaatasin kaardi pealt järgi, et sinna saab bussiga number 1a ja peatus on Mõisapargi. Otse üle spordiväljaku minnes leidsime kummalise maja, mille esiküljes oli mingi pood ja hotelli ja spaase sai sisse külje pealt kohe peale prügikaste. Huvitav, kes selle maja projekteeris? Laps küsis välisust nähes, et miks nii madal. Oli kummaliselt madal jah. Hotellide sissepääsud ja fuajeed on tavaliselt kõrgemad, isegi odavates hotellides.

Spaad nad kutsuvad sauna- ja lõõgastuskeskuseks. Juba eelnevalt teadsin, et seal on väike basseinike, mullivannid eri soojustega ja mitu sauna. Kõige erilisem asi oli suitsusaun. Ma pole kunagi suitsusaunas käinud, aga ma kahtlustan, et see polnud suitsusaun, vaid täiesti tavaline puuküttega soome saun. Kuid ilusa kujundusega oli küll. Meenutas mulle lapsepõlve ja vanavanemate sauna, kuid seal oli külmem. Vanaema saunas oli 100 kraadi tavaline, spaades vist kuskil sellist ekstreemi ei pakuta. Veel käisin aurusaunas ja elektrikaminaga saunas, mis oli suht jahe ja seinad olid puuriidad. Soolaga soolasaunas hõõrumine tundus liiga imelik, et järele proovida.

Väike basseinike oli tõeliselt väike. Ma üritasin natuke ujuda, aga kui keegi end välja sirutab ja käte-jalgadega vehib, ei mahu teised enam hästi ära😀 Basseini seinast ja põhjast tulevad veejoad olid küll lõbusad – ma sain kiljuda, kui veejuga mu hullust vastu-ujumisest hoolimata poolde basseini paiskas. Õnn, et keegi ette ei jäänud.

Ma pole vähemalt 5 aastat üheski spaas käinud ja seepärast oli meil kodus lapsega arvamustevahetus detailide osas. Kohapeal tegin kindlaks, et trikoosid kandsid peamiselt vanemad naised ja meie lapsega. Lapse kehalise õpetaja nõudis ujumiseks Kalevis trikood. Jalanõudega sama asi – umbes pooltel olid plätud, teised paterdasid oma jalaseentega paljajalu ringi.

Meie lustisime basseinis ja mina lisaks ka saunades, pisut üle tunnikese. Rahvast oli päris palju – pühapäeva õhtupoolik ka ju. Kuid mind väga rahvamassid ei häirinudki, ainult riietusruum oli kohutavalt kitsas. Kunagi keegi blogis, et spordiklubides on naised, kes käivad poolalasti ringi nagu omas kodus. Lavendelis oli ka nii. Kaks umbes 20-aastast tüdrukut olid aluspesus (mitte bikiinides) peegli ees ja tegid seal meiki ja sirgendasid juukseid. Üks neist oli lihtsalt liiga paks ja vormist väljas, teise tüdruku vorm on konkreetne õun – ta oli täiesti ümmargune. Kui kedagi peaks vaevama, et tal on paar ülekilo, siis soovitan Lavendelikülastust – kõik kompleksid kaovad, sest peaaegu kõikide inimeste figuurid seal ei kannata mittemingisugust kriitikat ja kõige koledamad ei viitsi seda isegi riiete alla peita, enne kui nad peegli ette juukseid kammima lähevad.

Igatahes täitis lõõgastuskeskus oma eesmärgi ja praegu tunnen peale kodust õhtusööki nii lõõgastunult, et võiks magama minna, aga nii vara oleks imelik. Kui keegi teine kord tahab endale spaakaaslast, siis ma olen käpp ja hüljes! Isegi Lavendelisse võiks veel minna.

Lavendeli lõõgastuskeskuse sissepääasukoridor

Lavendeli lõõgastuskeskuse sissepääasukoridor

Tagged:

9 thoughts on “Algaja Lavendel Spaas

  1. vanaiinlane 27. september 2015, 20:06

    Mismoodi küll üks inimene avalikus kohas mõnuleb?
    Seda tahaks kohe analüüsida.
    Ma saan aru avalikest saunadest, neid on Tallinnas.
    Sa oled seal, 4..5 tundi, käid 4..5x leilis, omaette.
    Aga Spaas, alates juba planeerimisest…
    See on ju närvivapustus.

    Like

    • Manjana 27. september 2015, 20:11

      no spa ongi ju nagu avalik saun. mitu sauna. basseinide ja mullivannidega. ma kahes saunas sain päris kaua üksi olla.
      tööpäevade hommikuti, ma arvan, on seal suht privaatne.

      Like

  2. vanaiinlane 27. september 2015, 20:27

    Jah, aga linnasaunades tükkivad spaade müügimehed ligi
    ja seletavad libedalt kui hea ja odav (mis on vale) seal on.
    Nendest saab kohe aru, et nad ei ole sauna tulnud.

    Like

  3. Madgirl 28. september 2015, 05:18

    Jälle diskrimineeritakse ülekaalulisi. MIS KURADI VAHET SEAL ON, KAS PEEGLI EES TILBENDAB ÜLEKAALULINE VÕI ALAKAALULINE??? See, kui sa ise ei julge, ei tähenda, et teised ei või.

    Like

    • Manjana 28. september 2015, 17:02

      ei diskrimineeri, mulle meeldivad paksemad naised ka, kui nad on ilusad. ma lihtsalt ei saa aru, miks keegi peaks tahtma suvalises aluspesus end avalikus kohas peegli ette keerutada. ma saaks aru, kui oleks ilus pesu või püss keha, et siis on tahtmine näidata. neil mõlemal polnud kumbagi.

      on võimalik olla paks ja ilus, aga ka paks ja kole. alasti koleduse vastu aitavad ilusad riided, ka ilus pesu. need tüdrukud polnud ka ilusast pesust midagi kuulnud. ja on võimalik olla ülekaaluline ja ilus. mu arust on ilusate suurte vormidega naine palju ilusam, kui tavalise kehaga sale naine ja kindlasti ilusam kui kõhn naine, aga ma ei tahaks nüüd kõhnasid diskrimineerima hakata, sest väga kõhnal naisel on jube keeruline naiselikult ilus paista.

      Like

      • Madgirl 28. september 2015, 23:00

        Nojaa, aga kuidas see ikkagi seostub selle peegli ees tatsamisega? Inimene on lihtsalt kompleksivaba. Minu meelest, kui sa lähed faking avalikku riietusruumi, siis on logish, et seal tatsavad ringi paljad inimesed. See ei erine ju kuidagi avalikust rannast. Need paksud ei tohi sinu arvates rannas ka bikiinidega ringi siiberdada v? Mind isiklikult häirivad ainult tselluliidised vanainimesed, kelle keha ja nahk on tõesti kole, aga ma üritan maksimaalselt mitte vaadata ringi. Nii kui näen ebameeldivat, keeran näo ära ja kogu lugu. Mitte ei mõtle, et mis sa kurat siia ronisid.

        Like

        • Manjana 29. september 2015, 14:46

          nojah, kui kompleksivaba, siis kannatagu ära, ku temast kirjutatakse. ärgu põdegu, eksole. oleks ta püss välja näinud, ma oleks ka kirjutanud. kui ei taha silma paista käitugu nagu kõik teised.

          avalikus rannas on palju ruumi, see riietusruum oli ülipisike, kus mõistlik inimene paneb end kiirelt riidesse ja laseb jalga, kompleksivaba tahab äkki veel põrandale pikali ka visata, sest nagu rand ju😀 kas “kompleksivaba” tähendab “sotsiaalse puudega”?

          Like

  4. Maarika 2. oktoober 2015, 16:28

    Ma olen ka ülekaaluline ja vist mitte maailma kõige kaunima kehaga, aga poolalasti peegli ees tilbendan spaas ja spordiklubis eeskätt seetõttu, et ma olen just lavalt või basseinist või duši alt tulnud ja mul on keha niiske. Jaa, ma olen seda kuivatanud, aga õhk on ka niiske ja niiskes õhus ei saa nahka päris kuivaks, aga niiskele kehale riideid tirida mulle ei meeldi. Seega ma ootan natuke ja miks mitte selle ootamise ajal näiteks peegli ees juukseid kammida ja kuivatada. Aga eks ma siis edaspidi tean – et mitte traumeerida manjaanasid ja teisi õrna südamega isikuid, tuleb sellistesse kohtadesse kaasa võtta negližee. Siis on vast kõigi esteetikanormid täidetud.

    Like

    • Manjana 2. oktoober 2015, 17:11

      Negližee on väga hea mõte! Kui tellida tohib, siis roosa ja musta pitsiga🙂
      Kusjuures saunalina ümber tõmbamine ajab ka asja ära – ei kleepu kehale, kerge ümber tõmmata, aga kuivatab😉

      Like

Kommenteerimine on suletud.

