Esoteerika – kuidas tähed inimesi mõjutavad

Kui ma siiani olen esoteerikateemadel bloginud naljaga pooleks jättes igaks juhuks tagumise ukse lukust lahti, et vajadusel jalga lasta, siis nüüd kirjutan ilma taganemisteed jätmata ja esoteerikavastased võiksid mitte salaja siseneda. Mulle on alati astroloogia meeldinud. Mõnel eluperioodil rohkem, mõnel vähem. Ma mäletan inimeste sünnipäevigi tänu sellele, et ma tean mis tähtkujust nad on. Minu jaoks on kaheteistkümnel tähemärgil suured erinevused ja need rakenduvad ka inimestele. Vanasti õigustasin ma oma astroloogiahuvi lausega: miks peaks inimesi ainult kaheks jaotama kui võib kaheteistkümneks.

Mina olen neitsi, mis tähendab, et mulle meeldib erinevaid küsimustesi sügavuti analüüsida ja lõpuks kõik pisikesed detailid kenasti oma loogilistesse kohtadesse paigutada. Astroloogia on otsast otsani täis erinevaid toredaid pisiasju, mida ühte- ja teispidi kaaluda. Päikesemärk on ainult üks näitaja, peale päikese on veel vähemalt 9 planeeti, mille asend ja suhe teistesse planeetidesse määrab ära inimeste loomuse, võimalused elus, lahendamistvajavad probleemid.

Kui kedagi huvitab tema täpne sünnihetke tähtede seis, siis näiteks õhtulehes on eestikeelne mootor, mis arvutab välja ja kirjeldab su sünnikaarti, kui sa kuupäeva, kellaaja ja sünnikoha sisestad. Internet on täis erinevaid ingliskeelseid kohti, mis sama teevad. Mõnede lehekülgede kirjeldused meeldivad mulle rohkem kui teiste. Juba natuke elanuna tunnen ma end paremini ja tean, mis mul minevikus on juhtunud, et otsustada, kui õige ja täpne mõni kirjeldus on.

Viimase nädala olen ma internetist vaadanud Selgeltnägijate tuleproovi. Venelased on seda 16 hooaega vändanud ja praegu ma vaatan kolmeteistkümnendat (ma vaatan suva järjekorras ja kõiki eelmiseid pole vaadanud), kus on mitu võrdselt tugevat osalejat. Muuhulgas ka Veet Mano, keda paljud eestlased teavad. Kuid täna pillas Fatima huvitava lause, mis mind netis tuuslama pani. Ta mainis ühe vene laulja vanuse kohta, et too pole veel elus Saturni perioodi jõudnud. Saturn on kõikidest planeetidest kõige tõsisem, kui see kuskil ringi laseb, siis tuleb pidutsemisesse vahe sisse teha või läheb halvasti. Kuid ma polnud kunagi varem Saturni perioodist kuulnud.

Kuid me kõik oleme kuulnud, et paljud kuulsad inimesed surevad 27-aastaselt. Väike googeldamine näitas, et umbes sellises vanuses ongi inimese elus esimene Saturni tagasipöördumise periood, kus inimene astub lõplikult täiskasvanute maailma ja peab enda jaoks lahendama ära mõned rasked eluküsimused. Minu elu muutus ka just siis, ma sain lapse ja lõpetasin (mõneks ajaks) niisama väljas lõbutsemise. Kuna saturn liigub aeglaselt, läheb tal päikese ümber ringi tegemiseks 29,5 aastat ja nii tuleb järgmine murrang umbes 60-aastaselt. (Siis kui tullakse töölt ära ja koduseks penskariks hakatakse?) See selleks, mul on esimene katsumus ammu läbitud ja enesetappu ei vajanud.

Sealsamas vikipeedia lehel kirjutatakse saturni perioodist veel, et hindude järgi toimub nende inimeste, kelle kuu on kaljukitses, veevalajas või kaaludes, elus suured arengud siis, kui saturn asub selles majas, kus sünnihetkel oli kuu. Mu kuu oli sünni ajal kaaludes (mis tähendab, et mul on elus suur emotsionaalne vajadus harmoonia ja ilu järgi) ja kuuendas majas (mulle meeldivad igasugused loomad) ja nüüd istub mu saturn ka seal kuuendas. Igatahes on hindu astroloogias selle perioodi nimi sade-sati ja siis peab hoolega peale passima, et omadega puusse ei paneks. Siin lehel arvutatakse need perioodid välja ka ja selle järgi sai mul veebruaris juba kole periood otsa ja nüüd oleks nagu rahu majas. Igatahes läksin ma selle tabeli järgi vaadates õigel ajal eksist lahku ja nüüd on natuke aega jäänud, et uurida, millal järgmine kord suuremaid elumuudatusi oodata võib. Vot nii huvitav ongi tähti uurida – kui muresid piisavalt pole, tuleb neid tähtedelt otsida😛

Sibul ja tšilli

Sibul ja tšilli

Loe kuidas saturn iga 7 aasta järel su eluteele uue õppetunni saadab, mille sa ära lahendama pead, et järgmisele tasandile saada või kui eksami läbi kukud, tundi kordama pead jääma – LINK

Täiendus sama päeva kesköösel
Sel viimasel lingil on ära mainitud ka teised pöördpunktid elus, mis samuti on saturni järgi välja arvutatavad. Esimene on umbes 15-aastaselt, kui laps hakkab end vanematest lahti rabelema. Sellest ma kirjutasin eelmises postituses seoses laste käsutamisega (saturnist midagi teadmata). Minu laps just tegeleb selle perioodiga.Siis tuleb too 27-aastase vajadus elu muuta.

Järgmine, minu oma “eksamiperiood” sai tõesti eelmise aasta novembris läbi ja möödus muarust päris õnnelikult. Umbes 45-aastaselt on inimesel elus periood, kus ta vaatab tagasi ja üritab kokku arvutada, mida ta oma täiskasvanu eluga ehk kolmekümnendatega on saavutanud. Tihtipeale leiab ta, et ta pole midagi erilist ära teinud ja see tekitab paha tuju ja tunde, et oled läbi kukkunud luuser. Kuna mina saavutasin oma kolmekümnendates, enda arust, väga palju erinevaid ja põnevaid asju, siis ma tunnen end päris hästi.

Nüüd seisab mul ees elu kõige loovam periood, mille ülevaatus toimub 60 eluaasta paiku, kuid 56-aastaselt pidavat veel taassünd toimuma, mida iganes see tähendab. Kuna ma olen 2015. aastal proovinud juba õige mitut erinevat kunstiliiki, siis ma olen vist täiesti juhuslikult õigel teel. Nii vahva!

Tagged:

11 thoughts on “Esoteerika – kuidas tähed inimesi mõjutavad

  1. Andres Laiapea 2. oktoober 2015, 20:22

    Esoteerika on tore täpselt nii kaua, kuni seda liiga tõsiselt ei hakata võtma, nagu igasugune muu religioosne värk – kui see aitab olla parem inimene, teeb elu huvitavamaks ja lihtsalt tuju heaks, siis on kõik okei, aga kui jõutakse välja hullumeelse fanatismini (näiteks hakataksegi oma elu iga päev horoskoopide järgi seadma, nende järgi elama), siis ei paista see enam üldse positiivne, kuigi inimene ise võib ju olla väga veendunud, et just nii ongi tema jaoks kõige õigem, kõige parem.

    Like

    • Manjana 2. oktoober 2015, 20:46

      ma olen loomu poolest optimist, mul on eriline oskus halbadest asjadest mööda vaadata ja seepärast mul neid eriti ette ei tulegi. aga ma tahan tähtedelt teada, millal mul eriti hästi läheb, sest siis tuleb õue minna, kuna kodus magava kassi suhu ei jookse ühtegi hiirt.

      Like

  2. vanaiinlane 3. oktoober 2015, 17:01

    Ettevaatust, järgnev komm võib sisaldada diipi, mis ei ole teile mõistetav.
    Konsulteerige oma minaga, vajadusel küsige abi lähimal asuvalt nihilistilt.

    Niisiis, Esoteerika…hallo kosmos, hallo mõistus, hallo Ema:D lõpuks
    Nii ongi, kui miski enam ei toimi, siis esoteerika toimib alati:D

    Noh, ütleme ausalt, veiderdamata, ega 20. aastase Manajaga pole mitte midagi teha,
    nagu ka kogu selle ostukeskuste ümber ja see pöörlevate (misiganestrendi) kärbestega
    ainult kompleksid, eelarvamused, kogenematus ja sellepärast ka enesekindlus null.

    45. aastane Manjana teab juba midagi nendest nooruseaja hirmudest, aga kahtleb…
    Appi tuleb Mang, libiidot vist ei lisa, aga kuskilt kinni saab ikka haarata:D

    Nüüd seisab mul ees elu kõige loovam periood, mille ülevaatus toimub 60 eluaasta paiku.

    Nõustun täiega, alandlikult
    Full disclosure: kuu: August (kus Kusta kus August), aasta: Stalin suri…

    Like

    • Manjana 3. oktoober 2015, 19:03

      et sa saturni usud, aga mangi mitte. täitsa arusaadav, muarust teenib mang lihtsalt raha ja kõik.

      Like

  3. vanaiinlane 3. oktoober 2015, 20:00

    See jutt oli mõeldud, õigemini ajastatud, teades su kombeid, esmaspäeva hommikuks,
    siis kui sa saabud oma tulevaste valijatega kohtumiselt, ja postkasti tühjendad.
    Ma ei ole mingi nädalalõpurikkuja, ausalt, ja ei teagi kuidas sind lohutada.
    Valikuid eriti polegi, pean oma lemmikud letti panema:

    J. Karjalainen – Telepatiaa(HQ)

    Like

    • Manjana 3. oktoober 2015, 21:52

      mul oli täna väga tore päev metsas, mind pole vaja lohutada

      Like

  4. Hundi ulg 4. oktoober 2015, 02:56

    Sinult kui tõsiselt astroloogiahuviliselt saan ehk vastuse.

    Teatavasti toimus ajaarvamises kunagi üks oluline muudatus. 1918. aastal 31. jaanuarile järgnes koheselt 14. veebruar. Vaevalt, et planeedid sama järsult nihkusid. Seega loogiline küsimus, et kas vana kalendri astroloogia või siis tänapäeva kalendri oma? Kumb on õigem?

    Sõnastus sai pisut konarlik, aga loodetavalt saad mu küsimuse asetusest aru.

    Like

    • Manjana 4. oktoober 2015, 12:15

      muarust see ei seondu astroloogiahuviga ja ajalugu pole mulle kunagi meeldinud.
      kalender ei mängi eriti mingit rolli, see, et vanasti olid mingid kalendrid või et praegu on maailmas kasutusel erinevaid kalendreid, pole oluline. kui täna on kuu kaaludes, siis täiesti ükstaspuha, mis kuupäev see täna on.
      välismaistel lehekülgedel, kus isiklikke horoskoope arvutatakse, on sisse pandud ka erinevate piirkondade kella-aegde muutumise erinevused ja näiteks see, et ma sündisin moskva aja järgi, aga nüüd me oleme omas ajatsoonis.

      Like

  5. vanaiinlane 5. oktoober 2015, 18:11

    Tõepoolest, miks ei võiks me jälle Kuu järgi elada nagu juudid ja moslemid?
    Noh, tegelikult me ju elamegi, tänu Õhtulehele, pr Pauksonile ja hr Mangile.

    See kuupäevade peavalu, mis kulmineerus YEAR2000 sündroomiga, ei lähe üle:D

    Ise, ennast kiites, alustasin alustasin esoteerilise äriga tipi ühikates 1975,
    kui printisime neid kõveraid… mis kuradi asjad need olidgi… igatahes,
    tähtis oli sünniaeg. Juba siis tekkis kohe probleem kuupäevadega, sest
    juba Hundi Ulu poolt viidatule kalendrireformile, on neid hulgimalt.
    Isegi Tema sünniaega üritatakse korrigeerida tähtede järgi.

    Midagi ei ole muutunud, tegelen päevast-päeva KUUPÄEVADEGA,
    alates Excel’ist muidugi ja lõpetades SQL andmebaasidega.
    See on üks tohuva-pohu ja see läheb üha hullemaks.

    Millest sa räägid? vanamees:D
    Sellest, et teie kellad ei ole õiged.
    Need kaunistused meeste ja naiste randmetel ei näita õiget aega juba ammu
    ja kalleid kalli kannavad ikka väga vaesed inimesed tänapäeval.

    Õige aeg, nagu ka puhas õhk ja vesi, on tänapäeval muutunud strateegiliseks.
    Aga Kuu, kes viitsib seda jälgida, tiksub ikka nagu muiste.
    Mul on ka riiulis “Kes ehitas Kuu?”
    Loen ka seda aeg-ajalt.

    Like

    • Manjana 5. oktoober 2015, 18:24

      biovoolud* olid nood graafikud, mida algelised arvutid väljastasid, näitasid palju sul füüsilist või vaimujõudu parasjagu jagub. ma pole neid jooni juba ammu kuskil reklaamitavana näinud.

      *bioelektrilised nähtused elusates loomsetes ja taimsetes kudedes, mis on tingitud ioonide ebaühtlase jaotuse tõttu tekkivatest elektriliste potentsiaalide vahedest
      (akadeemiline Põllumajandusselts. Loomakasvatuse terminoloogia. http://www.etll.ee/termlk/index.php/term/2,933.xhtml )

      PS! Kui inimene millestki aru ei saa, ei muuda ühe inimese teadmatus seda ainest tobedaks

      Like

  6. vanaiinlane 5. oktoober 2015, 19:09

    Absoluutselt, ja noor naine biovoolusid meelde säristamas, see on see.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

