Liis Lemsalu uue video filmimine

Tänase päeva tegelesin oma viimase põneva hobiga – käisin filmivõtetel. Alguses, kui ma kandideerisin, teadsin ainult, et filmitakse naisartisti videot. Eile sain teada, et artistiks on Liis Lemsalu, paljude lemmik. Mind Liisi muusika väga ei kõneta, aga kahtlematult on tegemist ühe eesti seksikaima naislauljaga.

Kuna pilt ütleb rohkem kui kolm sõna, siis ma pikemat juttu ei teegi. Vaadake pilte. Laulu nimi on “Breaking the rules” ja video peaks valmis saama paari nädala pärast või hiljem.

PS! Ma olen jätkuvalt karusnaha kandmise vastane, aga mu roll nägi ette paha inimese mängimist

This slideshow requires JavaScript.

Tagged:

9 thoughts on “Liis Lemsalu uue video filmimine

  1. vanaiinlane 21. oktoober 2015, 20:02

    Ilmu kohale, oli vastus, kui Woody Allen’ilt küsiti, kuidas kuulsaks saada.
    Nii ongi, see mida sa peeglist näed ei ole see mida teised sinus näevad.
    Decadence, Vintage… – kõik see sobib sulle nagu Jäämägi Titanic’ule…

    Like

    • Manjana 21. oktoober 2015, 20:04

      no nüüd ma küll aru ei saanud – sobib siis või ei?
      mulle endale mingi suure daami värk ei meeldi.

      Like

      • vanaiinlane 21. oktoober 2015, 20:37

        Sa ei ole Titanic:D, aga üllatasid nagu Löfbergs’i kohvireklaam,
        täiesti ootamatus kohas sisse sõites. See sobib sulle, tegelikult.
        Seda vanakooli 30nsate dampseli stiili oled varemgi postitanud.

        Like

        • vanaiinlane 24. oktoober 2015, 19:47

          Mis oleks Titanic ilma jäämäeta?
          Hunnik vanarauda kuskil dokis.
          Minna põhja legendaarselt,
          selles on küsimus,
          jätkuvalt…

          Like

        • Manjana 25. oktoober 2015, 13:28

          loodetavasti ei lõika nad mind sealt videost välja. lemsalu jätavad nad kindlasti sisse😀

          Like

  2. […] eelmisel kolmapäeval käisin ma Liis Lemsalu muusikavideot filmimas, siis täna oli Olde Hansa reklaamivõtted. Mida filmitakse restorani reklaamiks? Loomulikult seda […]

    Like

  3. parmupillipiiga 12. november 2015, 13:23

    Ma nägin sind! Ei lõigatud välja: http://youtu.be/MOyNfaeHQ6M

    Like

    • Manjana 12. november 2015, 13:41

      oo, nad panid juba ülesse, ma ei olnudki näinud! minu 1 sekund tapetud loomaga altvaates😀
      meil on alles reedel ametlik koosvaatamine.

      Like

  4. […] käisin ma Vene teatris Liis Lemsalu uue laulu “Breaking the rules” video võtetel. Kõik panid ennast uhkesti riidesse, riputasid ehteid täis ja mängisid ülbeid rikkureid, […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

