Eriti cool täpiline meikapp halloweeniks*

Te teate, et terve kapitalistlik läänemaailm elab juba mitu nädalat kõrvitsaid uuristades ja imelikke kostüüme meisterdades? No ma ka ei teaks, kui mul kodus juhuslikult üks laternaks õõnestatud kõrvits ei pesitseks. Laps kaks päeva tagasi tegi ja keelab mul seda pildistada. No ma siis ei pildista, aga see tuli tal väga hästi välja. Ta istub sellega omas toas ja põletab küünalt.

Mu seisukoht on vahepeal küünalde koha pealt palju leebemaks muutunud – kui nad pole lõhnaküünlad. Põlevatest küünaldest on pimedal ajal kasu – nad nagu soojendaks tuba. Esoteerikas räägitakse küünalde kohta, et nad puhastavad tuba halvast energiast. Tuli põletab pahad mõtted ja kurjad tujud lihtsalt tuhaks. Nad selgeltnägijate saates muutkui vehivad küünaldega, ma siis uurisin venekeelsest netist mis-värk-on. Oo-jeesus-maria, mis igasugu nõidusvärki ma leidsin! Ei, ma ei kavatse nõiduma hakata. See veel puuduks!

Aga mul tekkis paar päeva tagasi internetis kolades uus huvitav käsitöö tegemise idee. Tegin juba midagi valmis, aga laps väitis, et värvid ei sobi omavahel ja nii ma seda ilmarahvale näidata ei saagi. Mulle endale ka tundub, et pole päris hea. Esimene vasikas peabki metsa minema, et rasketes oludes eluga kohaneda.

Täna otsisin oma käsitöö-ideele täiendust ja sattusin ühele blogile, mille viimased postitused rääkisid kõik halloweenist. Ma loodan, et Tallinn veel nii amerikaniseerunud pole, et lapsed nädalavahetusel mööda linna kommi ja pommi taga ajaks, aga ega pisike kodune lõbu väikeste lastega peredes ju paha ka ei teeks. See blogi, kus igasuguseid kostüümiideesid jagatakse on siin. Aga ma hakkasin blogima hoopis selle lõbusa meigi-idee pärast. Täpselt minu mõte mida oma näoga ette võtta. Luukerepea on nii eilane päev, nüüd on moes täpid. Õige päev toredaks meigiks on laupäev ehk oktoobri viimane päev.


Pilt leitud: http://www.brit.co/pop-art-makeup-tutorial-halloween

*Vabandan pealkirjas esinevate kohutavate amerikanismide ja muude jälkuste pärast, mul on endal ka häbi.

Tagged:

2 thoughts on “Eriti cool täpiline meikapp halloweeniks*

  1. M 29. oktoober 2015, 01:01

    Mulle meeldib see grayscale idee: http://www.whitneyavalon.com/uploads/5/4/2/1/54214019/5919385.jpg?508. Juba aastaid olen mõelnud, et kui keegi ometi piisava ajavaruga kuhugi kostüümipeole kutsuks, siis teeks ära…aga alati tulevad need kutsed kas liiga hilja või ma unustan lihtsalt ära, et toda halloweeni ka siin tähistama on hakatud ja et võiks kostümeeritult kuhugi peole minna😦

    Like

    • Manjana 29. oktoober 2015, 12:36

      tuleb sul see b&W-karneval ise korraldada🙂 tegelt võib ju karnevali suval päeval korraldada.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

