Täna filmisime söömist

Kui eelmisel kolmapäeval käisin ma Liis Lemsalu muusikavideot filmimas, siis täna oli Olde Hansa reklaamivõtted. Mida filmitakse restorani reklaamiks? Loomulikult seda kuidas inimesed söövad.

Võtteplatsile, ehk restorani pidime jõudma hommikul kümneks. Sealt saime endale keskaegsed rõivad. Mul oli soov sarvadega peakatte järgi ja selle ma ka sain. Kuigi ma pole üldse kindel, et just selliseid sarvi tahtsin, sest ma jooksin nendega uksepiitadesse ja aeg-ajalt üritasin pead küünaldega põlema panna.

Kui Mallukas või mõni teine noor blogija teeb restoranidest postitusi, siis nemad käivad alati moodsates kohtades. Olde Hansa on igat pidi väga vanaaegne, seal taimetoidumenüüd ei ole. Aga igasuguseid lihasid on küll, isegi leiva sees oli liha. Vanematele inimestele liha maitseb, eksju? Sel teemal olen ma nooremapoolne.

Ma ei ole elukutseline näitleja, vaid teen seda hobi korras. Seega ma enamusel kordadel selle eest mingit tasu ei saa. Aga ma võtangi seda kui hobi, kuigi ega ma tasust ka ära ei ütleks. (Kutsuge mind raske raha eest näitlema ja ma teile veel näitan, milleks ma võimeline olen :P). Tavaliselt pakutakse võtetel kõigile lõunaks midagi süüa. Täna oli meil eriti rikkalik menüü, võttegrupp täiega vesistas, kui näitlejad toidul hea maitsta lasid. Nende läätsemögin oli väga hea ja hapukurgid maitsesid kuidagi põnevalt ja magusalt. Hapendatud marjad olid ka väga maitsekad. Kala maitses mulle küll, aga ma oleks mingeid matseaineid tahtnud, liha ei olnud üldse mu maitse, pakun, et tegemist oli seaga. Tasuks saime kõik need, kes olid kella üheni, Olde Hansa kinkekaardi 25-eurole. Vaadates nende menüüd, siis selle eest saab umbes ühe prae. Need, kes õhtuni jäid, said poole suurema kinkekaardi.

Vot selline rammus hommikupoolik mul. Kaalule ma niipea astuda ei julge. Vaadake pilte:

This slideshow requires JavaScript.

Tagged:

