Kuidas ma ühes oma lemmikseebis “Köök” külastajat mängimas käisin ja mis enne juhtus

Eelmisel nädalal õnnestus mul lausa kahel korral kaamera ette söögilaua taha istuda: kolmapäeval Olde Hansas ja laupäeval telesarjas “Köök”. Kööki sain ma puhtalt tutvuste kaudu, kuna nemad omi ekstraid* FB lehe “Pean saama näidelda, muidu suren!” kaudu ei otsi. Aga kuna ma olen aktiivne suhtleja, siis sebisin endale juba tuttavaid ja kolmapäeval rääkisin ühele, et ma tahaksin ka “Köögis” mängida. Lihtsad soovid täituvad kiiresti ja nii ta helistaski juba neljapäeval ja küsis, kas ma laupäeva lõuna ajal Kööki tahan minna. Kuigi ma tavalisel laupäeva lõunal magan, siis loomulikult ma tahtsin.

Otsustasin, et istun reedel kenasti kodus, vaatan telkut, lähen õigel ajal magama, et laupäeval värske välja näha. See plaan läks osaliselt vett vedama, sest mitu sõpra kutsusid, et ma peaksin ikka tuttava sünnipäevale tulema. Kuna sünnipäevi organiseeritakse tänapäeval läbi FB, siis mul täpne info puudus. Ma teadsin küll, et sünnipäev toimub ja mulle oli mainitud, et ma olen oodatud, aga ma ei teadnud, kus toimub. Ma leidsin, et see on hea vabandus kodus laiselda. Aga siis nad hakkasid mulle helistama (näe, toimibki nii nagu ma lootsin, et kui FB-d pole, siis inimesed helistavad) ja otsustasin oma kondid Nõmmele vedada. Korralik, nagu ma olen, tulin viimase bussiga sünnipäevalt koju. Pidu oli ülilõbus: huvitavate külaliste (vanade ja uute tuttavatega), kineetilise liiva, maailma armsaima Jack Russeli kutsika ja pisikese titaga. Kuid kunagi koolis ütles meie näiteringi juhendaja, et pidu peab lõppema kõige huvitavama koha pealt, et ta jääks meelde kui hea pidu.

Laupäeva lõuna paiku jalutasin Ülemistele, kus ärikeskuse restoranis Kööki filmitakse. Oma üllatuseks avastasin, et trammid sõidavad nüüd Lasnamäelt Ülemiste jaama.

Avastasin kohe, et eesti ühte seksikaimat meest Kristjan Kasearu kohal pole. Aga noh mis siis, ma niikuinii ajan teda päriselus teise seksikaima mehe – Uku Suvistega – segamini.

Aga kohal olid peakokk ja kondiiter, kellega koos me kahte stseeni filmisimegi. Mul pole aimugi, millal need lõigud eetrisse jõuavad ja kas need on ühes osas või erinevates.

Köögi puhul on omapärane see, et seal mängivad korraga nii tippnäitlejad kui totaalsed amatöörid, aga ekraanilt see eriti välja ei paista. Laupäeva esimeses stseenis on üks tütarlaps, kelle tätoveeringuga selga on näha alloleval fotol ja kes esitas teksti nagu kooliteatris ehk äärmiselt amatöörlikult. Aga ta nägi väga hott välja! Tema roll oli mängida kondiiter Luisse (näitleb Andres Roosileht) armunud tütarlast. Nii lahe oli vaadata, kuidas Roosileht rääkis rollis naljaka aktsendi ja naiselike maneeridega ja kui kaadrist välja astus, oli hoopis teistsugune inimene, tavaline. Indrek Taalmaa suutis igas duublis oma paaris lauses uusi ja veelgi naljakamaid sõnu välja mõelda, mis täpselt tema peakoka karakteriga kokku sobisid ja naljakalt kõlasid.

Aga kuidas panna kuum amatöörnäitleja teksti esitama? Selleks on vaja andekat režisööri. Sellel fotol ongi näha kuidas ta neiule ette näitleb ja pisikesteks pulkadeks lahtivõetud teksti esitamise nüansse seletab. Mul on nimemäluga kehvasti, aga kui keegi teab, võiks ta selle mehe nime kommentaari kirjutada. Osaliselt tänu temale on see seriaal nii hea nagu ekraanilt paistab.

Kuidas režissöör näitlemist õpetab

Kuidas režissöör näitlemist õpetab

Kulutasin laupäeval võteteks umbes kolm tundi, mille jooksul osalesin kahes stseenis, aga ilma minuta filmiti neid rohkem. Kogu tegevus toimus söögisaalis. Lemmikseebis osalemine jääb põneva seisklusena meelde. Jah, ma olen enda ja kogemustega rahul, kuigi tahaksin tjuba ekstiga osa ka. Ma sellele režisöörile mainisin, et tahaksin tekstiga osa. Korraks mõtlesin, et kas lisada lausejupp “kellega selle jaoks seksida on vaja?”, aga kartsin, et äkki ei jõua mu nali kohale, kuna keegi ju ei eelda, et tutvud uue inimesega, kes on eestlane ja ta kohe kolmandas lauses hakkab nalja tegema. Loodetavasti hoidsin ära piinliku momendi, mille lahendamine võinuks asja ainult hullemaks ajada. Ma olen mõnikord uute inimestega tutvumisel tekstilist šokiteraapiat harrastanud, et vaadata kuidas reageeritakse. Kui mul on mark, on tutvus läbi kukkunud.

Aga vaadake täna õhtul kell kaheksa kanal kahest “Kööki”! Täna mind seal küll pole, aga kunagi tulevikus ma paaris saalistseenis tagaplaanil laua taga istun.

*Ekstrateks kutsutakse neid inimesi, kes näitlevad filmis taustal ja teksti ei kasuta. Tänapäeval Eestis neile tasu ei maksta. Mõnikord saavad nad natuke süüa ja juua, mõnikord ei anta midagi.

Tagged:

2 thoughts on “Kuidas ma ühes oma lemmikseebis “Köök” külastajat mängimas käisin ja mis enne juhtus

  1. Mary 4. november 2015, 22:06

    Margus Raid ehk?

    Like

    • Manjana 4. november 2015, 22:22

      fotode järgi tundub küll, tänud!

      Like

Kommenteerimine on suletud.

