Kuidas ma Liis Lemsalu uues videos tapetud looma käperdan

Oktoobris käisin ma Vene teatris Liis Lemsalu uue laulu “Breaking the rules” video võtetel. Kõik panid ennast uhkesti riidesse, riputasid ehteid täis ja mängisid ülbeid rikkureid, kellele ei meeldi, et Liis mingi suvalise räppariga ameleb. Räppar Reket sai kunagi tuntuks, kuna laulis eesti räpparite ühisloomingus, kuidas tema pole kunagi Liis Lemsalu teinud. Nüüd on vähemalt sellega korras🙂

Videot filmisid Balti Filmi- ja Meediakooli tudengid. Kogu protsess oli äärmiselt meeldiv ja me leppisime kokku, et teeme koos ka ühise videovaatamise, kui see välja tuleb. Ajaks leppisime kokku reede 13, mis on homme. Kuid mu õde leidis täna juutuubist, et video on üleval. Nautige siis kuidas ma 2:57 altvaates terve sekundi tapetud looma silitan. See oli režissööri ema kasukas. Mina pole mingi jahimees, et trofee seljas ringi laseksin.

Link õhtulehe uudisele: Liis Lemsalu andis välja uue singli koos videoga!

Tagged:

