Minu esimene samm Oscari poole. Üheotsapilet

Juulis tegin postituse kuidas esimest korda nimetu seriaali võtetel käisin. Eile õhtul näidati lõpuks ka see osa eetris ära. Üheotsapilet. Mina pildil kõige parempoolsemas kandvas fotograafi kõrvalrollis. Näha saab siit TV3playst.

Kusjuures – Üheotsapilet on minu arvates väga hea seep, mulle meeldib. Paneb vast inimesi mõtlema suhete üle lähedastega ja üldse laiemalt oma rollist siin maailmas, kus kunagi ei tea, mitu päeva veel on elada ja vigasid parandada jäänud. Ma küll alati mõtlen natuke.

pilet

Praeguseks on kõik need filmijupid, kus ma osalenud olen, ka eetrisse jõudnud. Peale ühe. Köögis käisin lauas istumas. Jälle väga kandev tekstivaba kõrvalroll pimedas saalis kaugel-kaugel. See peaks detsembris eetrisse ära tulema.
Hea meelega osalen veelgi, kui võimalus avaneb. Nii lahe hobi!

Tagged:

2 thoughts on “Minu esimene samm Oscari poole. Üheotsapilet

  1. vanaiinlane 25. november 2015, 20:45

    Mulle juba tundus, et tean Manjanast kõike, ja ehkki järgmiste valimisteni
    on veel aega küll, siis oli temast mingi valmis arvamus kujunenud.
    Ei, Operaator Kõps tuli kapist välja😀
    Noh, neid näpitsaid ja muud näidati
    juba varem süütute kõrvakate
    kontekstis, aga kes oleks
    niisugust sõltuvust
    arvanud…
    OMG

    Like

    • Manjana 26. november 2015, 14:42

      ma kujutasin ette kuidas sa seda luuletust peenutseval falsetihäälel ette kannad😀

      Like

Kommenteerimine on suletud.

