Seksikas ahi

Blogijatel on kena komme kirjutada postitusi vastutulles lugejate soovidele. Ma olen, tavaliselt, üritanud vastustega juba kommentaariumis maha saada, aga täna teen erandi, kuna mul oli pilti vaja näidata.

Täna vastan tähtsale küsimusele kodumasinate seksikuse kohta. Seksikus on suhteliselt ära lörtsitud omadussõna, kuid tegelikult on tal ikkagi päris konkreetne tähendus – ta viitab, et mainitud asjale või elusolendile lähenedes, võib päris suur hulk inimesi tunda seksuaalset erutust ja väiksema valuläviga isendid võivad astuda samme, et vahekorrani jõuda.

Seksuaalne erutus ei ole tunne, mida saab käskida või seadustega ära keelata.

Homofoobid võivad ju nõuda, et tehke meie erutuse vähendamiseks seadus, siis me üritame järgmine kord omasooliste peale seksuaalselt külmaks jääda. Homofoobid on tavaliselt konservatiivse maailmavaatega ja konservatiive iseloomustab, muuhulgas, vajadus kõige kohta seaduseid toota. Nad üritavad ka ise väga seaduskuulekad olla.  Aga seaduse järgi erutust ohjata ei ole isegi homofoobile lihtne. Ja ma mõistan neid. Erutumine ei küsi kelleltki midagi. Kuid inimese ja looma vahe on see, et inimene küll erutub, aga ta ei ürita oma erutust kohe subjekti peal välja elada.

Seepärast on inimesed sajandite vältel õppinud seksuaalse alatooniga erutustunnet tundma erinevate mitte-läbitõmmatavate objektide peale. Mõned tänapäevased inimesed võivad erutuda kingade ja käekottide peale, teised autode ja muude masinate peale. Nii on ja see on täiesti normaalne evolutsiooniliselt väljakujunenud nähtus. Erutustunne on meeldiv emotsioon ka siis, kui seksi ei saa. Inimlik.

Nii, sissejuhatus sai piisavalt pikk, nüüd võin lisada oma seksika mikrolaineahju pildi. Temast mu kogu postitus alguse saigi.

ahi

Nagu pildilt näha, tegin ma temast foto loomulikus keskkonnas. Tegemist on 20 aastat vana Moulinexi mudeliga: puiduimitatsiooniga iluliistud, tumendatud aknad, ümarad vormid. Minu jaoks on ta seksikas. Kui kellegi mikrouun (või BMW) näeb temast parem välja, andke teada. Minu oma matšib temast poole noorema lauaga imeliselt.

Muideks, kui seksikatest köögiriistadest rääkida, siis selle metallist suhkrutoosiga, kes uuni otsas kõrgub, on mul ka päris intiimne suhe. Tema meeldib mulle ka. Tema vormid on samuti väga ideaalilähedased, kuigi mõnikord õnnestub mul suhkrut ka kogemata maha ajada.

Kas Teil pole mõnikord seksuaalset erutust asjade ja inimeste vastu, kellega te vahekorda astuda ei saa?

Tagged:

3 thoughts on “Seksikas ahi

  1. lendav 10. detsember 2015, 22:26

    Köögimasinad minus enamasti erutust ei tekita. No ja seksuaalset erutust on masinatel üldse raske tekitada. Aga rõõmsat elevust, lausa armumist, tekitas viimati uus saag Stihl 150C-E. Aga vahekorda ma sellega siiski ei astuks. Veel tekitavad elevust pintslid, haamrid, relakad, peitlid, lintlihvijad, klaasinoad, tangid ja näpitsad ja paljud teised kvaliteetsed tööriistad. Peale selle võib vererõhku positiivselt tõsta ilus lõuend, kvaliteetsed õlivärvid, kaunid puupakud, vaskplekk, tina, vitraažiklaas ja maakivid (ning loetelu suurepärastest materjalidest jätkub). Aga et seksikas? Ei, nii ma seda ei nimetaks. Nende vahenditega töötades võib olla kindel vaimsele rahuldusele, kuid orgasmi saan ma siiski teistmoodi.

    Like

    • Manjana 11. detsember 2015, 13:34

      ma ei piiritleks naudingut ja orgasmi nii täpselt, et vot siin lõpeb üks ja algab teine. see piir võib vahetevahel väga õhuke olla ja üks läheb sujuvalt üle üle teiseks. seksis kindlasti, miks mitte ka muudes tegevustes.

      tööriistad meeldivad mulle ka. need näpitsad ja tangid, millega ma traati väänan, neis on rohkem potentsiaali, kui ma neist kätte saan. ja ma just ostsin endale väga kena kruvikeeraja, mis pole ainult kena, aga oma koledamatest suguvendadest ka osavam.

      Like

  2. lendav 12. detsember 2015, 01:29

    Mina jälle ei seoks kõiki naudinguid ja rahulolusid seksikusega. Jah, ma mõistan, et kohati aistingud kattuvad ja emotsioonidel polegi täpseid piire, aga peale seksikuse on ju veel nii palju erinevaid lähenemisviise! Võibolla olen ma lihtsalt ebaseksikas inimene, aga mu meelest on väljaspool seksuaalsust ka vägagi palju erutavat🙂 Näiteks loodusnähtused (seksikas vikerkaar?) või käsitöö (seksikad vanaema kootud käpikud?) või … Nojah, kui ma sellele keskendun, siis annab vist igast asjast ja tegevusest midagi seksile vihjavat välja imeda. Ju see on mu isiklik eelistus, et ma mikrolaineahjus niisama lihtsalt seksikust ei näe ega otsi🙂 Otsin ilu, mugavust, harmooniat. Küllap Sina otsid sedasama, lihtsalt veel ühe lisavarjundiga.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

