Neljapäeva õhtu ja öö muusika saatel

Eilane õhtupoolik läheb ajalukku – mina, kes ma olen juba kõvasti üle kahekümne, käisin elus esimest korda ooperis. Mina ei tea, miks ma varem nii kaugele jõudnud pole. Igatahes ostis Kadriann piletid ja meil Õnnega jäi üle vaid end kohale vedada. La Traviata. Estonias.

Nagu karta oli, inimesed laval terve aeg laulsid. Kuna Õnne kogub teatrikavasid, siis võttis ta esinejate nimekirja endale ja ma ei mäletagi nüüd, mis nende põhilõõritajate nimed olid. Naine meeldis mulle rohkem kui mees. Juba enne teatrisse minekut lubasin, et popimad laulud ma laulan kaasa, aga pärast ma ikka ei julgenud. Kuid rahvas oli päris hull küll, ma pole tavalises teatris kunagi nii ülierutatud plaksutamist kuulnud ja keegi mees isegi hüüdis midagi. Ma jäin oma esimese ooperikülastusega väga rahule.

Kuid peale ooperit oli mul veel teine muusikaüritus plaanis. Kunagi suvel sattusin kogemata Kelmi üritusele nimega Funk-o-matic ja vaimustusin – meil on nii palju luuletajaid poisse! Eile oli sama üritus. Rahvast oli vähem kui eelmine kord, aga üritus oli sama hea. Ja täiesti teistsugune kui ooper😀 Mulle vist meeldib hip-hop natuke rohkem kui ooper. Pungi puhul ma ei kahtleks, punk meeldib kindlasti rohkem.

Nojah, seisin mina seal rahulikult tagareas ja nõrksutasin peaga, kui järsku tuli Krick mu juurde ja kinkis mulle oma plaadi. Päriselt ka! Ma ei tea miks just mulle ja mu reageering sellisele ootamatule tähelepanuavaldusele oli kena vanakooli kniks.

Täna kuulasin seda plaati. Laps leidis, et väga halb muusika. Mulle küll meeldib.

Lapsel on täna tähtis päev, milleks ta juba mitu kuud on ettevalmistusi teinud – Star Wars esilinastus. Tal on terve Rey kostüüm olemas. Ise tehtud. Mina õmblesin vööd. Ma küsisin talt eile, et onju kui ma oleks star warsi fänn, siis see film sulle ei meeldiks. Ta oli nõus.

Ja lõppu video Krickist, kellelt ma plaadi sain.

Tagged:

8 thoughts on “Neljapäeva õhtu ja öö muusika saatel

  1. Kadi 18. detsember 2015, 18:11

    No ma olen ka juba 26 ja pole ikka veel ooperisse jõudnud. Esiteks seetõttu, et üksi nagu ei tahaks minna. aga näiteks teatrisse minekuks on kaaslase leidmine ikka märksa lihtsam. Teiseks olen kuulnud, kuidas see esimene ooperiskäik määrab väga palju. Et kas tahad veel uuesti minna või ei. Ja nii olengi oma peas lati nii kõrgeks ajanud, et polegi piletite ostmiseni jõudnud. Aga tore, et sina rahule jäid🙂

    Like

    • Manjana 18. detsember 2015, 18:26

      Kui saalis rahvast vaadata, siis umbes sinuvanuseid või nooremaid noormehi ma nägin mitmeid, aga tütarlapsi mitte. Kuid alati võib sõbrantsidelt üle küsida, äkki keegi tahab ooperisse. Mulle just ema rääkis, et eile oli Ringvaates räägitud, et Traviatas laulab nüüd meil Ain Anger, kes pidi väga hea olema. Eile teda küll polnud, aga kes teab, millal on.

      Like

  2. K. 19. detsember 2015, 13:49
    • Manjana 19. detsember 2015, 14:55

      aitäh lingi eest.

      Ehk mu etenduses naispeaosa mängis Kristel Pärtna ja meest Oliver Kuusik

      Like

  3. Merilin 21. detsember 2015, 10:42

    Hah! Ma käisin ka neljapäeval La Traviatat vaatamas! Ja ka esimest korda!😀 Kricki plaati ma kahjuks ei saanud, selle üle olen kade küll…
    Aga ooperist rääkides, siis ma ei tea.. Mul vist olid ootused nii kõrgeks aetud, et minu jaoks jäid kõigi hääled lahjaks, naispeaosalisel (nagu ma aru saan, siis Kristel Pärtna) oli vast kõige asjalikum. Vällamaa filmid on vist oma töö teinud, et ainult suuri ja võimsaid esitusi ootasin ja lootsin ikka, et tulevad külmavärinad ja silmad lähevad niiskeks. Tutkit. Peaks mingit teist ooperit vaatama minema, ehk läheb paremini.
    Ja kes veel ei ole käinud vaatamas, siis soovitan istuda pigem keskel kui täitsa esireas, Estonias vähemalt, sest tõlge on lava kohal ja siis kõõrita üles-alla.. Ma istusin 3. reas ja lõpuks jäi kael kangeks😀 Eks see oma kultuurituse viga, et keelt ei oska, eksole.

    Like

    • Manjana 21. detsember 2015, 14:46

      oo, huvitav kokkusattumus!

      mu sõbrants, kes on vist kõik ooperid ära vaatanud estonias, väitis, et peale 9 rida pidavat mingi kõlaga seotud asi halvemaks minema. me olime 8. reas.

      mul selle kõige kuulsama laulu – Brindisi – ajal oli korraks härdustunne ka🙂 hiljem enam ei olnud. teises vaatuses vahepeal hakkas lausa igav, sest, muarust, kui ainult mehed laulsid, siis nad olid igavad. õnneks olid vahepeal tantsukohad ka. peab vist järgmisena hoopis baletti vaatama minema, ma kooli ajal käisin balette vaatamas, tantsimine on mulle alati rohkem meeldinud kui laulmine.

      Like

      • Merilin 21. detsember 2015, 22:33

        Ma olin 3. reas, aga võimalik, et “seal tagapool” oli parem. Ma nokkisin samamoodi 2. vaatuse ajal😀
        Ja balletti käisin ka paar kuud tagasi vaatamas, esimest korda üldse. Valisin kindla peale minekuks Tuhkatriinu, et siis ei pea sisu üle pingsalt mõtlema. Nüüd tahaks veel opereti ka ära näha ja siis kuskilt osast millegagi edasi minna. Kultuuriinimene, noh.

        Like

  4. […] sest täpselt selline tunne mul tekkis. Korraks tekkis mõte, et äkki peaks kniksu tegema, nagu ma Krikile tegin, kui ta ootamatult mulle oma plaadi […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

