Ennustame järgmist aastat. Kaartidega.

Marca on teinud ennustava muusikameemi. Ma olen ka kunagi midagi sarnast teinud ja kuna aastalõpp on lähedal, siis on õige aeg blogida ootustest järgmisele. (Hulk inimesi arvab, et praegu on õige aeg kirjutada kingituste pakkimistest ja söögist, nii igav!)

Ennustamine on tüüpiline aastalõpu tegevus. Tegelikult peaks ennustamisega sel neljapäeval-reedel tegelema, kuna siis on täiskuu ja inimesed on tundlikumad, aga mul pole täna mittemidagi plaanis ja täiskuuvärk algab alati paar päeva varem. Ma olen vaba linnuke – lapsel käis hommikul (ehk päeval kahe paiku) kannatamatu päkapikk punase kotikese ja õudusfilmi häälega külas ära ja sellega on nüüd korras.

Täna ennustan oma tulevikku järgmiseks aastaks. Avalikult, blogis, et pärast saaks üle kontrollida, kas ikka läks täppi ja kui ei läinud, kaasa aidata, et kõik läheks nii nagu vaja.

Mina muusikameemi ei tee, mina ennustan kaartidega, mul on päris hästi töötavad tarokaardid. Ma kunagi ennustasin natuke aega isegi raha eest, aga see läks liiga ruttu üle käte ja rohkem ma seda ei tee.

Marcal oli liiga palju küsimusi, ma googeldasin endale 10-küsimusega nimekirja. Seal tegeletakse minevikuga, aga ma kasutan neid küsimusi järgmise aasta kohta. Ja ongi kõik. Alustame. Kõigepealt tõmban 10 kaarti ja siis vaatan, milliste küsimuste kohta need käivad.

kaart

1. Mida ma järgmisel aastal õpin? Saua 3
Kuidas oma uutmoodi tulevikku enesekindlalt planeerida.

2. Milline on minu järgmise aasta kõige olulisem suhe? Narr
Uus spontaanne ja pisut lapsemeelne suhe inimesega, keda ma veel ei tunne.

3. Milline tuleb järgmise aasta suurim väljakutse? Päike
Päike on suure arkaani parim kaart, mis näitab suurt õnne, edu, tarkust, rikkust, elurõõmu. Ma pean rahulduma kõikide unistuste täitumisega? Mulle sobib🙂

4. Milline hetk teeb mind väga uhkeks ja õnnelikuks? Mündi 6
Ma jagan teistega oma rikkust ja õnne, olen abivalmis.

5. Kõige sisukam kompliment mille saan? Karika 6
Mingi heateo eest, mille ma olen kunagi ammu teinud

6. Mida ma järgmisel aastal enda lõbustamiseks teen? Mündi 8
Lihvin neid oskuseid, mis mul on juba olemas, et neis veel paremaks saada.

7. Asi, mille ma järgmisel aastal nii valesti teen, et tahaks, et oleksin seda teisiti teinud? Mündi poiss
Isikukaardid on keerulised. See võib tähendada, et ma keeran untsu suhte kellegi introvertse ambitsioonika noormehega või, et ma olen ise selline ja see pole minu jaoks õige. Pigem esimene variant, kuna uudishimulik ja õpihimuline olemine on teisi kaarte arvestades mulle soovituslik olek.

8. Kõige meeldejäävam ja sisukam asi, mis keegi mulle järgmisel aastal teeb? Empress
Empress vihjab näiteks tingimusteta armastusele, suurele ja ilusale, rasedaks mul pole plaanis jääda, aga head seksi tundub küll tulevat, iseasi, kas seda võiks sisukaks nimetada.

9. Kõige suurem saavutus järgmisel aastal? Karika 8
Suudan kõigist oma minevikupainetest lõplikult vabaneda ja uuele rajale astuda.

10. 2015 aasta kogemustest saadud nõuanne järgmiseks aastaks. Mõõga 10
Et halvad ajad on lõplikult möödas? Et kui 10 mõõka on juba seljas, siis rohkem niikuinii ei mahu? Et kui keegi väidab, et ta tahab end kohe ära tappa ja ma olen ainus sõber, kes talle on jäänud, siis ma ei peaks seda uskuma?

Tagged: ,

