Minu piparkook ja vampiirid Rannarootsist

Kuna mul enam FB-d pole, siis ma ise ei teagi, millised trendid praegu sõprade virtuaalses kiusamises valitsevad ja nii pean teadmiseid läbi blogide täiendama. Ebapärlikarp kurdab, et praegu on jõulutoitude pildistamise ja netti riputamise hooaeg. Ma tegin ka ühe pildi!

Ma veetsin oma jõulud ema juures maal. Ema tegi kapsarulle, jube maitsvad olid, aga mitte eriti fotogeenilised. Ema oli varunud konservatiivsemat toitu ka, aga see ei läinud kaubaks ja nii pidi ta selle mulle kaasa pakkima.

Verivorstid näiteks. Ma maitsesin eile ühte verivorsti. No ikka jube vastik oli, ma pidin ta prügikasti viskama. Laps ütles, et kui talle anda valida, kas süüa verivorsti või surra, ta ei kahtleks hetkegi ja valiks vabasurma. Olete näinud telekas on verivorsti reklaam, kus öeldakse, et ” … verivorstid lausa janunevad sinu keele järele!” Ma ei tea, kas reklaamitegijad on samasugused verivorstivihkajatest kapiveganid nagu mina ja tegid meelega õõvastava sõnastusega reklaami või nad ei mõelnud, mida kokku kirjutasid. Lõbus igatahes. Nautige teiegi verivorste, kes ööpimeduse katte all teie keelest kogu vere välja imevad:

Kuid ega ema mulle ainult verivorste kaasa andnud, palju muid asju andis veel. Piparkoogitaigna. Mulle pole kunagi iseküpsetatud piparkoogid eriti maitsenud ja nende küpsetamine pole eriti tore ajaviide. Kuid taigen maitseb mulle küll. Piparkoogitaigen on väga maitsev! Täna avasin ma paki, lõikasin endale paraja jupi ja asusin hammustama ja siis meenus, et jõulusöökidest tuleb pilti teha. Palun, siin on pilt minu näritud piparkoogitaignast, väga nämmu!

pipar

Ja Rents kirjutas solvumisest, mis minu peas ühendus sotsiopaadi teemaga. See tuttav, kellest ma viimati kirjutasin, et ta käitumine sobib jummala hästi sotsiopaadi kirjeldusega, tema pidevalt manipuleerib inimestega kasutades solvumise trikki. Et kui keegi nii ei tee, nagu ta tahab, siis tema teeb solvunud näo. Esimesel korral tema “solvumist” nähes, ma mõtlesin, et ok, las solvub, ma ikka ei kavatse tema ebanormaalset käsku täitma hakata, oleme siis parem riius. Aga kui järgmisel korral kohtusime, oli tal too solvumine meelest läinud ja ta käitus nagu poleks midagi olnud. Ma olin üllatunud – ma kui solvun, siis solvun ikka pikemaks ajaks.

Kuid ma solvun tavaliselt nii, et üritan seda mitte välja näidata, mitte ei hakka teiste südametunnistusel trampima. Tavaliselt ma ju solvungi siis, kui tahan teiselt midagi, mida too mulle anda ei taha ja minu ego saab haiget ja siis ma olen solvunud. Kuid mina ei taha teistele näidata, et mu ego sai haiget. Ma üritan seda varjata. Kuid nüüd ma tean, et kui teistele solvumine suurte kaartidega välja mängida, võivad nad end süüdlasena tunda ja ikkagi teha seda, mida ma neilt tahtsin. Kuid on ka variant, et nad jäävad oma arvamuse juurde, et ma olen lihtsalt rumal solvumisega teisi mainpuleeriv tüüp ja kõik. Nagu ma isegi reageerin, kui keegi tuttav mult midagi eriti ebamõistlikku nõuab.

Huvitav, kas solvumine on tegelikult mingi väiksemat tüüpi emotsioon, mida sotsiopaat tunda ei suuda, aga teeselda oskab küll? Või on kõik ego ja enesehinnanguga seotud emotsioonid sotsiopaatidele tundmatud? Nad ei pidavat enda pärast häbeneda ka oskama. Ja nad pole kunagi veganid. Ohh, nii palju põnevat on veel vaja avastada!

Tagged:

3 thoughts on “Minu piparkook ja vampiirid Rannarootsist

  1. w 26. detsember 2015, 21:14

    Ma ei ole mainitud reklaamlausega kusagil kokku puutunud, aga esimese asjana tuli pähe hambaarst ja tuimestus. Ja mõistlik soovitus mõnda aega mitte süüa, vältimaks iseenese poolt keele ribadeks närimist.

    Sotsiopaadina lähenedes – selle reklaamlause üllitajad paneks kolmeks tunniks räästa alla jahtuma ja järele mõtlema, reklaamiagentuuri omaniku ning töö vastu võtnud firma töötaja + omaniku pooleks tunniks.

    Like

    • Manjana 26. detsember 2015, 21:32

      ma panin selle reklaami siia postitusse, juutuubis lahkelt saadaval🙂

      Like

      • w 26. detsember 2015, 21:44

        Ma nägin jah, ei vaevunud vaatama, nüüd, teistkordse “vihje” peale vaatasin – läks hulga paremaks, peale keele puruksnärimist saab vorstist kohe ka meeleolu ja psüühikahäireid tasakaalustava liitiumidoosi kätte, kosmiliste elementide hulgas peaks seda ainet esinema.

        Like

Kommenteerimine on suletud.

