Kuidas video parema kvaliteedi saab ja sätendav kleit

Mida Teie teete, kui loete rahulikult kellegi blogi ja blogija on otsustanud kirjutamisele lisaks kaamera tööle panna,  videoblogida ja oma video alla jätab lühimärkuse stiilis “kui tahad paremat kvaliteeti, siis käpi rattakest või vali mingi number vms”? Mida teie teete, panete 3D prillid ette ja hakkate parimat kvaliteeti välja võluma?

Mina alati mõtlen, et huvitav, kelle jaoks nad sellise imeliku märkuse kirjutavad? Kas tõesti on olemas keegi naiivne, kes katsubki seda soovitatud nuppu, keerab seda? Kas keegi usub, et tühipaljas nupuvajutus mõjub video kvaliteedile positiivselt? Et nuppu keerates lisanduvad koduvideole professionaalne valgustaja ja helimees ning stsenarist  ja režisöör lavastavad kogu asja kenasti liikuvaks ja põnevaks? Kas keegi tõesti usub, et tühise juutuubi rattakse alt saab kvaliteetsema video? Mina küll usu, nii võimas juutuub ka pole. Seepärast pole ma ka VLOGe rohkem teha viitsinud.

4

Aga ma ostsin esmaspäeva puhul endale Abakhanist kanga 68 sendiga ja õmblesin kleidi, sätendava, mustavärviline osa oli kodus juba olemas ja ei läinud mulle praegu enam midagi maksma. Kahjuks ei mõju kleit foto pealt üldse selline sätendav ja rohekas-kuldselt veiklev nagu originaalis. Video pealt äkki mõjuks, aga video tegemine on äärmiselt keeruline ettevõtmine ja mul on siin valgustitega kehvad lood, rääkimata mikrofonist.

Kui aastavahetuse pidutsemisest rääkida, siis läks vingelt. Kõigepealt olin üksi kodus ja keskööks jõudsin Vabakale ilutulestikku vaatama, meeletud massid nagu tipptunni trammis. Ööpimeduses toimus tundidepikkune tantsimine ja veel ühtkoma teist ja koju jõudsin hommikul poole üheksaks. Jälle üksinda. Vahepeal oli ma omandanud lindude keele ja ei saanud esimese laksuga aru, et miks varesed “kure-kure” karjuvad. Kuid siis taipasin, et see oon hoopis “sure-sure”. Mina ei tea, mida varesed joovad, mis neid nii kurjaks teeb, igatahes üritasin eriti ettevaatlikult kõndida ja siis nad karjusid lihtsalt “kärr-kärr”, aga mul jäi kõik terveks.

Tagged: ,

