Ta on draakon

kinopoisk.ru

Löristasin just pea pool tunnikest nutta ja mõtlesin, et äkki teie päevast on just need pisarad puudu. Kahjuks on näo märjaks saamiseks kaks eeltingimust.

  1. Teil peab olema usk ilusasse armastusse
  2. Vene keelt peaks oskama

Ja lisatingimus – teile peavad meeldima draakonitega muinasjutud.

Üks tuttav saatis lingi juutuubis rippuvale umbes kuu aega vanale vene filmile “Он – дракон”. Mina ei tea kuidas venelased oskavad, aga see on imeilus fantaasiafilm kohe esimestest kaadritest peale kuni lõpuni välja. Ma pole ammu ühtegi vene filmi vaadanud, nüüd meenus jälle kui head nad ikka on. Ja armastusfilme vaataks ma ikka ja jälle.

PS! Ma ei ole oma vene keelest ülivaimustuses, aga selles filmis on kõvasti lihtsam keel, kui näiteks Selgeltnägijate saates, ma sain kõikidest sõnadest aru.

One thought on “Ta on draakon

  1. vanaiinlane 13. jaanuar 2016, 20:33

    Ma olen ka draakon.
    Vanaiinlaste draakonid on head.
    Venelaste dracon laws = nazi laws.
    n: Rõivas on pabulaste keeles burka.
    Paralleelmaailmad, vene kino, eesti kinu.
    P.R.O.P.A.G.A.N.D.A. mu laps, ütleks su onu.
    aga see on nii hea, vastab laps, pisaraid pühkides…

    Like

Kommenteerimine on suletud.

