Hambapastast ja muudest nilbustest

Tuleb välja, et ma olen maganud maha eriti olulise blogiteema – kas normaalne on kirjutada nilbustest või nummidest kiisupoegadest. Aga kunagi pole ju hilja, eksole? Ma võin ju praegu kohe täna öösel teema ülesse võtta ja kogu blogimaailmale ausalt ülesse tunnistada, et mina olengi too ninnu-nännu fasaadiblogija, kes tegelikus elus oksendab kuhu juhtub ja sama juhtub ka muude väljaheidetega, aga teile ma sellest ei kirjuta. Vot! Nii armas olen!

Sama värk on mul ka selle teistest targemaks olemisega. Kuna ma üritan blogis endast armastusväärse esteedi muljet jätta, siis ei kuulu minu imago juurde enda teistest paremaks pidamine. Minu blogimise eesmärk on endast hea mulje jätmine. Ma ei viitsi lihtsalt intriigi pärast hakata patrama, kuidas ma vaatan Hollywoodi filme-seriaale, loen eesti staarikeste elulugusid ja unistan i-ga algavatest telefonidest.

Nii, ma loodan, et mu püsilugejad said ikka aru, misvärkon. Ma viidata ei saa, sest siis ma poleks enam nummi.

Kuid täna ma tahaksin hoopis kirjutada hambapastadest. Kamoon – Mallukas kirjutas 2 A4 pikkuse jutu juustepikendustest ja ma ei või nüüd hambapastast kirjutada! Mul on ainult üks tuttav olnud, kellel olid juuksepikendused, aga tema ravis oma alaväärsuskomplekse veel ka sellega, et õppis doktoriõppes politoloogiat, tema saab oma pikendused andeks. Aga hambapastat kasutavad kõik inimesed, keda ma tean. Täiesti kompleksivabalt.

Kuulge, mis värk on meie ketipoodide hambapastade valikuga? Peale suitsetamise lõpetamist, muutus minus nii mõndagi. Kuna suits on väga tugevatoimeline kemikaal, siis muutus mu suu sisemus peale kemikaali kasutamise lõpetamist mõne kuu pärast palju õrnemaks ja tundlikumaks ja ma otsustasin hambapastat vahetada. Varem kasutasin ma, nagu kõik mugavad inimesed, Colgate’i. Erinevaid liike, aga kõik olid Colgate’d. Hambapasta vahetamise põhjuseks sai, et isegi lühikese hambapesu järgi, hakkasin ma verd sülgama. Hambahari on mul alati kõige softim olnud, kuna teised on valusad ja hambaarstid ka ei soovita hambaid kraapida. Ostsin endale lapsepõlve meenutades hambapasta Signal. Ja ma ei olnudki väga üllatunud, kui nädala pärast ma enam verd ei sülganud. Ja ma tahtsin isegi iga päev hambaid pesta, vanasti ei tahtnud, kuna mulle ei meeldi veri.

Kuid nüüd hakkab mul Signal otsa saama ja mõtlesin, et ostan Selverist uue. Kuid selgus, et Selveris müüakse meeletus valikus erinevaid Colgate’d, Blendamedi (mis maitseb nagu p*sk) ja suurt muud midagi. Ma ei mäleta, kust ma endale selle Signali ostsin, Selveris seda pole. Ma tean, et ma lapsele ostsin Pepsodent Sensitive Ülemiste Koduextrast. Sellises erandlikus poes oli teistsuguseid hambapastasid, kuid Selveris on mingi Colgate maffia. Päriselt!

Mida ma tahtsin selle postitusega öelda?

  • Esiteks seda, et ma oskan küll s*tablogida.
  • Teiseks seda, et Colgate on halb hambapasta, mida ma kellelegi ei soovitaks
  • Kolmandaks seda, et eksisteerib vandenõu, kuidas Selveri kliendid surevad julma suuõõne haigusesse ja selle taga on ilmselt vabamüürlased. Või pagulased.
  • Neljandaks seda, et kõik võivad endale juuksepikendusi panna, hoolimata nende diplomitest ja probleemidest. See pole ju üldse minu asi, ma olen lihtsalt kade. Ise ka ei tea mille peale. Ilmselt iPhone peale, kuna mul pole aimugi, mis numbrit vaja on.

1viimsivalgus

Tänaõtune Pirita rand Viimsi poole. Nii soe ja vaikne oli. Ei, meri pole üldse jääs

Jessas, ma ei teagi millega ma oma postituse nüüd lõpetama peaks? Pliis, kallid lugejad, ärge olge minus pettunud, et ma oma madalama poole avaldasin. Mul on mõni filosoofilisem teema ka täiesti pealuus kolksumas, aga täna polnud see päev/öö.

Disclamer – Artur Talvik on muarust nõme mees

Tagged:

16 thoughts on “Hambapastast ja muudest nilbustest

  1. w 20. jaanuar 2016, 04:14

    Jood või?

    Like

    • Manjana 20. jaanuar 2016, 11:30

      mida?

      Like

      • w 20. jaanuar 2016, 13:59

        Midagi inspireerivat?

        Hambapastast kasutan ma ka toda allmainitud Vene toodet või kui tekib tunne, et tahan rohkem maksta, siis ROCS (9 € kandis) või Yotuel (7 € kandis).
        Keskmised marketipastad on liiga abrasiivaineid täis – nendega võib proteese, vanu emaileeritud kraanikausse ja hõbelusikaid puhastada.

        Like

        • Manjana 20. jaanuar 2016, 16:07

          käisin viru keskuses ära ja ostsin endale selle lesnoi balsami. mustsõstramaitsega pidi olema. ma maitsesin – maitseb küll kole hästi!

          Like

  2. Kadi 20. jaanuar 2016, 09:01

    Kui vähegi Prisma käeulatuses, siis saab sealt ka Signalit osta. Mõnest apteegist ka vist saab paremat kraami osta – kas just Signalit aga ROCSi kindlasti🙂

    Like

  3. Jane 20. jaanuar 2016, 09:34

    Ära seda Parodontaxit osta igatahes. See on täiesti võika soolase ja veidra maitsega. Himalaya Minty fresh vm on täiesti okei ja floorivaba ka veel🙂

    Like

    • Morgie 25. jaanuar 2016, 22:54

      Soolase maitsega harjub ära. Palju hullem on, et ka Parodontax sisaldab liiga palju mentooli, seega igemeärritus on ikkagi ka sellega vältimatu.

      Like

  4. anu 20. jaanuar 2016, 10:48

    Selveris on täitsa põnevaid hambapastasi, vähemalt Järvel. Võib-olla väiksemates selverites on nigelam valik? Kaubamajas on näiteks nelgiõliga hambapastat – nii et võid ka sinna vaadata.

    Like

  5. Indigoaalane 20. jaanuar 2016, 11:06

    Paradontaxi asemel soovitan 100x vene pastat
    Lesnoi balsam.
    koostis on normaalne ja toime super ning maitse normaalne.

    Like

  6. Manjana 20. jaanuar 2016, 11:32

    Tänud soovituste eest! Ilmselt ma Prismast selle signali saingi, sest seal käin ma ka vahest.

    Peaks vist proovima vene hambapastat. šampoonid, palsamid, vedelad seebid on mul kõik vene päritolu. Nad ei pane nii palju keemiat sisse, kui need tuntud firmad.

    Like

  7. Nell 20. jaanuar 2016, 18:07

    Mul on juba palju aastaid tundlikud igemed ja seetõttu olen teinud palju inim(hamba) katseid. Kui pesen hambaid meil müügil olevate tavaliste (Poolas toodetud, Ida-Euroopa turu jaoks) pastadega on hambaid pesta oi kui valus. Pasta teeb haiget. Kui lasen endale pastat tuua Rootsist või Soomest (sama toode, toodetud Lääne/Skandinaavia turu jaoks) siis ei ole valus. Juba 3-4 aastat lasen endale hambapastasid enamasti Rootsist tuua ja ei mingit valu hambapesu ajal. Rääkigu tootjad mida tahes aga eru turgudele suunatud tooted on erineva koostisega.

    Like

    • Manjana 20. jaanuar 2016, 20:37

      ma olen sama juttu ka šampoonide kohta kuulnud. ilmselt nii ongi.

      Like

      • Nell 20. jaanuar 2016, 22:40

        Jap, šampoonidega tegin sama testi ja pesugeelidega ka. Väljamaal müüakse paremat kraami.

        Like

  8. vanaiinlane 22. jaanuar 2016, 19:35

    Nii armas😀
    Meenub bussisõit sügaval sovetiajal, ärritunud ema ja poiss kinnijäänud pott peas:
    Mama, a ja kosmonaft, pravda? (Ema, ma olen ju nagu kosmonaut, onju?)
    Svolots tõ, a ne kosmonaft. (Põrsas oled sa, mitte komsonaut)
    Moraal:
    Supipott ei ole skafander ja hambapasta ei ole ‘al dente’ pasta.

    Like

  9. Morgie 25. jaanuar 2016, 22:52

    Nilbustest – nummid kiisupojad kakavad ja oksendavad ka. See kõik on elu osa, ega nad seetõttu vähem nummid ole.
    Kui inimesel on miskisugune sügav koginitiivne dissonants ja emotsionaalne kriis seetõttu, et tema nummikene sai millegi nilbega (oksendamine, kakamine, vms) hakkama, siis on igati normaalne seda OMA ISIKLIKUS BLOGIS kirjutada. Isiklik blogi ongi isiklike väljaelamiste koht.
    Tulemuseks pole aga ainult iseenda sisemiste vastuolude väljaelamine, korrastamine ja mahamatmine vaid ka osalustunne paljude inimestega, kes ehk on juba pikka aega kannatanud mõne allasurutud nilbusekogemuse käes ja ammu oodanud mõnd puhastavat narratiivi, millele saaks “omq, mina ka!” kaasa hõigata.
    Seega teenivad ladusalt kirjutatud nilbuspostitused, juhul, kui need ka populaarseks osutuvad, sotsiaalset psühhohügieeni. Tunneme osadust, saame üle, läheme eluga edasi. Paljud on rahul.

    Hambapastadest: mina ei kannata mentoolisisaldusega pastasid, rääkige mis tahate. Nüüd ma teen täiesti tasuta (nagu viimane lollike) reklaami poele bio4you poele, kust ma ostsin savisisaldusega ja praktiliselt ilma igasuguse maitseta (mis on eelistatav) hambapasta. Rahustava. Nii nad pakendi peal lubavad.
    Vähemalt ei pane igemeid kirvendama.

    Like

  10. Manjana 26. jaanuar 2016, 00:05

    Ma olen oma uue Indigoaalase soovitatud lesnoi balsamiga väga rahul, imehea maitse ja tundub nagu ka puhastaks hästi.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

