Alari Kivisaar alustas ilublogiga. Fui kui labane!

Alari Kivisaar on halli habemega ajakirjanik. Kuna ma neid raadiojaamasid ei kuula ja telesaateid ei vaata, kus ta töötab, siis mul puudus ettekujutus millise mehega on tegemist. Kuid täna teatas Õhtuleht “uudise”, et Alari Kivisaar alustas blogimist. Loomulikult klikkisin ma linki, et lugeda, mida põnevat kirjutab täiskasvanud mees, kelle elukutse on sõnadega mängida. Ning sain pettumuse osaliseks – Alari otsustas siseneda ilublogijate jahimaadele ja teeb seda üliigavalt.

Kivisaare blogi avades jääb esimesena silma suur päisefoto, kus kesksel kohal on punane huulepulk ja naiste käekell. Väga sobiv visiitkaart ilublogile, kaspole? Esimene postitus on tehtud 10 päeva tagasi ja see sisaldab 0% huvitavat infot. Ma “lugesin” seda ja mõtlesin, et Kivisaarele on firmad erinevaid kaupu jaganud ja nõuavad, et ta neist kuskil avalikult kirjutaks ja seepärast ta blogi tegigi. Kuid reklaamtekstide tootmises ta küll eriti osav pole. Kaks lauset on ikka liiga vähe. Kuid muidu on erinevad reklaampostituse tingimused täidetud – pildid on ilusad ja lingid on juures. Lugejate hämamiseks on juures loba kuidas tema sõpradega rääkis asjadest ja need on tema lemmikasjad ja seepärast ta nüüd kirglikult bogib ja bla-blaa.

Ka blogi infos on kirjas, et talle meeldivad asjad ja tema raha eest halbadele asjadele reklaami ei tee. Aga miks ta siis selle blogi tegi, kui ta oma naudinguid kirjeldada ei oska ja isegi raha ei taha? Mis Sul viga on, Täiskasvanud Mees?

Täna lugesin Merje blogist, kuidas eesti firmad arvavad, et blogijad võiksid nende odavat toodet tasuta reklaamida. Kui on pakkumist, ilmselt on ka nõudlust. Ma olen ka ise kirjutanud, kuidas blogijad on nõus reklaami tegema asjadele, mille äraandmine ei maksa firmale sentigi ja nad ei tule selle pealegi, et Kapitalismi põhireegel on “Loll saab kirikuski peksa”. Kuid kuidas mõni loll on nii rumal, et on nõus lausa valetama, et reklaam usutavam tunduks. Huvitav, kas Alari Kivisaar on sama rumal, või maksab talle ikka keegi, et ta kirjutaks? Ajakirjanik võiks ju reklaamihindadega kursis olla.

Ja miks teeb Õhtuleht reklaami millelegi, mis on puhas reklaam? Sest Kivisaar on kuulus?

rand

Täna oli nii ilus ilm, et otsustasin üle pika aja randa jalutada. Viimati, kui ma seda teha tahtsin, oli veetase nii kõrge, et ma ei saanudki trepist alla randa. Ja siis tuli talv ja külmad ja ma ei viitsinud tunniajast jalutusringi teha. Täna klappis kõik. Lahtine jäätükkidega vesi oli päris kaugel ja lumine rand on tavapärasest palju laiem. Kummaline oli see, et peale minu oli lumises rannas jalutanud vaid paar inimest koeraga. Tallinn, kesklinn. Osaliselt polnud aga rannas üldse jälgi ja ma sain ise oma rada ragiseva jääga lumes rajada.

Tagged:

16 thoughts on “Alari Kivisaar alustas ilublogiga. Fui kui labane!

  1. Tamm 23. jaanuar 2016, 00:52

    Miks viriseda või üleüldse kommenteerida asja üle millest sa mitte midagi ei jaga? Ise ütled oma virisevas üllitises, et Hommikuprogrammi ei kuula jne… Järelikult sul ei ole võimalik ka aru saada tema blogist. See esimene kritseldus tema blogis oli palju parem, kui sinu vinguv lookene. Tegele oma maailmaga ja ära hakka suurest hirmust, et jälle üks kuulsus astub sinu blogimaailma redelil ette teisi laimama. Te olete kaks erinevat inimest ja ära näe vaeva teise inimese maha tegemisega, see näitab vaid milline uss sa ise oled.

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 01:01

      Aitäh põneva kommentaari eest!

      Like

  2. Kadi 23. jaanuar 2016, 01:39

    Kivisaar kui sõnasepp või blogija on mulle täiesti võõras ja tundub, et kirjutamine pole see, millega ta oma leiba peaks teenima. Ka tema raadiosaadet olen vaid paar korda juhuslikult kuulnud.
    Küll aga tunnustan ma Kivisaart kui andekat fotograafi: http://alarikivisaar.ee/fotod/. Isegi tema esimene fotoraamat on mul riiulis täitsa olemas.

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 14:22

      ma olen ka tema pildistamishobist kuulnud. on, jah, ilusad pildid. kuigi mulle tundub, et blogis pole tema tehtud tootepildid.

      Like

  3. Ly 23. jaanuar 2016, 02:38

    Fui kui labane…on see kuidas kõik hanekarjas kaagutavad. Tegemist on väga laheda inimesega. Aga nagu ikka, kõik teistel pindu näevad aga enda palki ei näe keegi😀

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 18:36

      haned ei kaaguta, kanad kaagutavad, haned sisisevad. Daa!

      Like

      • Ly 23. jaanuar 2016, 20:25

        Selles point oligi ja isegi seda ei laksanud lahti😀

        Like

  4. Andres Laiapea 23. jaanuar 2016, 03:01

    Teen tasuta reklaami: Georges Perec “Asjad” – soovitatav nii materialistidele kui ka mittematerialistidele ja üldsegi mitte labane🙂

    Like

  5. väga väga naine 23. jaanuar 2016, 12:00

    Mis kellele oluline on =) Ma lugesin eelnevaid kommentaare ja selgelt nad vaatasid muid asju sellest postitusest kui mina.
    Tulin nimelt kommenteerima, tahtes öelda: “Hea pilt!”

    Hea pilt!

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 14:19

      aitäh!
      kusjuures – päriselt paistis see pilt veel ilusam, see kuidas osaliselt sinine taevas peegeldub vette ja teeb vee helesiniseks. samas – pildistamine tegi taeva ilusamaks kui originaalis paistis.

      Like

  6. r 23. jaanuar 2016, 13:42

    Et Kivisaar on ajakirjanik ja osav sõnasepp on minu jaoks üllatus. Kuigi jah, vist nimetatakse saatejuhte ka teleajakirjanikeks. No igatahes on siililegi selge, et on sisukamaid blogisid, kindlasti leiab ka sisutühjemaid – veebimaailm on ikkagi lõputult avar. Kuigi ilmselgelt ei ole taoline blogi minu maitse ja ma pigem nõustun siinse autoriga, leian, et Kivisaare blogi ei ole just oluliselt erilisem (nii heas kui halvas) mõnest järjekordsest ilublogist, mis on ka ju sisuliselt vaid tooteblogid. Ja osad neist ilutoodete blogidest on loetavuse edetabelite ladvas uhkelt säramas. Seega, ilmselgelt on taolise sisu järgi nõudlus🙂
    Ja samamoodi nagu Kivisaar on oma fotodega keskmisele inimesele üli hea ja andekas fotograaf(mõne üleilmse fotovõistluse võitmine ei tee kellestki head fotograafi – neid võistlusi on umbes lõpmatus korda lõpmatus ning ilmselgelt on pea sama palju ka iga aasta võitjaid), on ta sisutootjate jaoks ilmselgelt liiga pealiskaudne ja reklaamihõnguline. Rääkides Kivisaare fotodest veel, siis minu (kui hariduselt fotograafi arvates – ma ei pea end andekaks fotograafiks, pigem tagasihoidlikuks, kellel on silma teatud asjadele), on tema ehe näide sellest, kuidas tehnika ja rahalised võimalused siiski teevad pildi. Ja on selge, et mingi osa minust on tema suunal siiralt kade🙂 ma tahaks ka pildistada vaid parimate kaameratega ja reisida vaid ägedatesse kohtadesse – aga ei saa😉 Ja mis seal ikka, las Kivisaar olla – ta ju ka ikkagi inimene, nagu me kõik…koos oma vigade ja heade külgedega.
    See, et inimene on lahe, ei takista tal kirjutada midagi täiesti idiootset🙂
    Ja see, et mees on täiskasvanud ei takista tal ju olla vahepeal poisike🙂
    Mine tea v-o ajas muutuvad ka postitused asisemaks, sisukamaks – lõppude lõpuks peab ju kuskilt ometigi alustama😉 Ma näiteks küll ei mäleta milline oli minu esimene kommentaar/blogipostitus. Kas siin kirjutajad usuvad arengu võimalusse ajas?😉
    Ja mis kõikse humoorikam, et see transvaal selle õnnetu postituse ümber on ideaalne näide tänapäeva feimi-mõjujõust.😀 Isegi inimesed, kes peavad toda üllitist alla arvestust võtavad selles osas sõna – ma ise kaasaarvatud😀

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 15:24

      Kusjuures – mina arvan küll, et kui võita mingi fotovõistlus, kus on palju osavõtjaid ja korralik žürii, siis siis see näitab, et tegemist on väga hea fotograafiga.

      ma ei ole professionaalne fotograaf, aga ma olen pildistanud ligi 30 aastat ja tean täpselt, et mul pole annet, et olla väga hea fotograaf. ma ka tean, kuidas ma saaksin väga heaks fotograafiks – suure tööga. ma peaksin välja valima fotograafiast ühe haru ja siis end seebiks pildistama ja järeltöötlema. ma arvan, et ma võiksin olla väga hea inimeste pildistaja. mitte ajakirjanduslike fotode vaid lavastatud fotode. alati kui ma olen neid teinud, on need hästi välja tulnud, sest ma tunnen ja armastan inimesi. aga midagi jääb puudu – rohkem tööd. ja ma olen liiga laisk, et väga heaks fotograafiks saada. ja probleem ei ole mitte kaameras vaid kaamera taga.

      ma tean, mis asi on pildistamisanne. mu lapsel on see. juba pisikesest peast, kui ma talle aparaadi kätte andsin, tegi ta lõdva randmega väga häid fotosid. ja nüüd ta suudab oma tavalise nutitelefoniga teha paremaid pilte, kui teised teevad peegelkaameratega. tal on anne, aga teda ei huvita saada fotograafiks. tal oli vahepeal instagramm, kus kõik fotod olid ahhetamapanevad. ta pani oma insta peale paari kuud katsetamist kinni.

      Like

  7. w 23. jaanuar 2016, 16:53

    A misse reklaami hind blogis on, et seda võiks teada?
    Ok, päevane lugejate arv annab mingi aluse hinnastamiseks, aga blogis hakkab mängima ka lugeja suhtumine blogijasse.

    Ma otsisin eile Rimis pasta jaoks hallitusjuustu.
    Pole eriline juustusõber, raske on valida ja ma tabasin endalegi üllatuseks, et ma teadlikult väldin üht juustubrändi, sest ma lugesin sellest hiljuti ühest blogist (tegemist ei olevat olnud reklaamiga). Ja see ei pruugi olla halvem kui too, mille võtsin.

    Like

    • Manjana 23. jaanuar 2016, 18:17

      mina pole reklaampostitusi teinud ja need, kes teevad, hinnast ei kirjuta. ma tean millise raha eest ma oleksin nõus tegema, iseasi, kas keegi mulle seda maksta tahaks. kui mingi diil peaks õnnestuma, ma kindlasti kirjutaksin sellest blogis. kuna ma olen raamatupidaja, siis ma umbkaudu tean palju suva asjad maksta võivad.

      kui sa lugesid blogist juustudest, siis marimelli blogis on enam-vähem kõik postitused reklaampostitused ja ta kirjutas mingi aeg (detsember-jaanuar) hallitusjuustudest ja keegi kirjutas veel, seega – makstud reklaam. aga ma arvan, et nad kirjutavadki ainult nende juustude eest ja eraldi raha ei küsi. et pigem lähtu juustu valimisel omast maitsest. mina lähtun peamiselt sellest, et kui on soodukaga müügil. sinihallitustel pole omavahel suurt mingit vahet. valgehallitustel natuke on, aga marimelli jutt kuidas mõni on vedelam ja see on jama, sest enamvähem saunas ei saa süüa, oli küll asjatundmatu.

      Like

      • w 24. jaanuar 2016, 16:17

        Ma lähtusin sellest, millist juustu oli kõige vähem riiulil alles – kui palju ostetakse, on äkki hea.
        Muidugi jääb võimalus, et neil ei olnud taga seda juustu, et riiulit täita, aga täitsa OK juust oli, teine kordki.

        Like

        • Manjana 24. jaanuar 2016, 16:36

          selle järgi ma pole kunagi vaadanud. tihtipeale on nädalavahetusel see leti koht tühi, kus on soodsa hinnaga kaup, ma tean, seepärast tühi, et teisedki ostavad soodsa hinna järgi.

          aa mulle sobib reklaamina “sõber soovitas”, hambapasta läksin ja ostsin kohe blogikommide järgi.

          Like

Kommenteerimine on suletud.

