Enamus inimesi jätab sõbrapäev külmaks või nad vihkavad seda

Te ilmselt teate, et sõbrapäev läheneb? Ma küll tean, sest ma vihkan sõbrapäeva. Kui mõned kuud tagasi võis veel mõelda, et küllap sõbrapäevaks on keegi, kes mulle suure šokolaadist südame kingib, siis nüüd on jäänud vaid nädal ja lootus on väga pisikeseks kahanenud. (Optimisti lootus kaob 13. kuupäeva õhtuks, eksole)

Tegelikult ei tunne ma end sel aastal veebruari alguses enam nii halvasti kui eelmistel aastatel. Peale lahkuminekut oli ikka kõige hullem. Siis tundus, et kui üksinda rannas jalutada, on see nagu üksinduse manifestatsioon keset õnnelikke paarikesi. Enam ma end nii haledalt ei tunne.

why-some-people-hate-valentines-day-300x215Paar aastat tagasi teatasin ma Facebookis päev enne sõbrapäeva, et kui keegi mulle sõbrapäeval “Head sõbrapäeva” julgeb soovida, eemaldan ma ta ilma lisamärkusteta sõbralistist. Päris mitu inimest arvas, et kui ma juba nii ütlesin, siis oleks õige just nii teha. Mõned arvasid, et kui teistmoodi sõnastada, siis on lubatud. Ei, kuidagi ei olnud lubatud, õige mitu nn. “sõpra” lendasid listist sama kiirelt kui nad kunagi sinna said. No sa ei saa olla mu sõber, kui sa ei saa aru, mida ma räägin!

Tegelikult on nii, et enamus inimesi ei saa üldse aru, mis on sõbrapäevas erilist. Neil puuduvad tolle päevaga seoses igasugused emotsioonid. Need, keda armastus enam ei huvita või kunagi pole huvitanud.

Ma mäletan väga hästi, et kui mul oli suhe ja mees ja värk, siis jättis ka mind sõbrapäev suht külmaks. Noh natuke erutas, kuna sel päeval oli suurem võimalus, et šokolaadi mittearmastav mees on nõus šokolaadi ostma või muidu ma süüdistan teda enda mittearmastamises. Valentinipäev on pikaajalises suhtes olevatele inimestele sama (eba)oluline kui jõulud või jaanipäev. Kõik need kolm tähtpäeva aastas veedetakse kõige lähedasema inimesega koos. Mittevallalistele on igal juhul teada kellega koos ollakse, tuleb ainult välja mõelda, mida selle päevaga ette võtta või äkki õnnestub nägu teha, et pole oluline.

b55e373164116cc954664741cf9ab616Kuid juba üle nädala võib meediakanalites ja poodides leida karjakaupa “vihjeid” mida oma kallimaga koos teha või mille toredaga teda üllatada. Ma täna, rumala peaga, vaatasin Prismas seda letti, kuhu laotati sõbrapäeva kingitusi. Hea proov, et kas häirib või mitte. Häiris küll. Õnneks mitte kuni puuvilja osakonnani. Seega – polegi kõige hullem.

Ilmselt oli abiks ka see, et just varem arutasime üksikemast sõbrannaga, kes samuti armastusse usub, kui nõme on Valentinipäev. Nii hea oli kellegagi rääkida, kes mõtleb sel päeval täpselt nagu mina. Me otsustasime, et oleme sel raskel päeval üksteisele toeks ja võtame koos midagi toredat ette. Soovitatavalt kaugemal armastavatest paaridest.

Jah, ma tean, et tegelikult on neid armastvaid paare, kes tõesti Valentinipäeval on mõlemad ühtemoodi õnnelikud ja tähistavad iga päev oma õnnelikult säravat armastust, haledalt vähe. See eriti ere tunne ei ole eriti pikaealine. Ja ta on vaid alguses, kui käib teineteise proovilepanek ja seetõttu on ka valu piisavalt palju. Ja neid paare, kus mõlemad on teineteisesse samapalju kiindunud, on samuti väga vähe. Või neid, kes elu kirega võtavad.

Vot, nüüd Te teate. Sama tunne on emadepäeval neil naistel, kes väga tahavad, aga mingil põhjusel ei saa emaks. Enamus turundusinimesi on ilmselt EQ puudega, sest nad üldse ei saa aru, kui totter on Valentinipäeval puhul reklaame teha. Need ei lähe kellelegi eriti positiivselt korda.funny-valentines-day-pictures-15

2 thoughts on “Enamus inimesi jätab sõbrapäev külmaks või nad vihkavad seda

  1. Riinu 6. veebruar 2016, 12:23

    Mulle ei meeldi Valentinipaev ja ma ilmselt solvuks, kui mu mees sel paeval mulle teadlikult midagi kingiks voi valja sooma viiks voi yldse midagi organiseeriks (ok, shokolaadi yle oleks ma roomus ikkagi, aga seda ainult sel juhul, kui tal lihtsalt pole orna aimugi olnud, et on Valentinipaev ning ta on selle lihtsalt niisama mulle ostnud). Aga ma olen roomuga sunnitud todema, et peale 16 aastat koos, me oleme yks neist paaridest, kes on teineteisesse samapalju kiindunud ning ka elu votame kirega (selle viimase jaoks pidime saama elult rakse ja valusa oppetunni muidugi)

    Like

    • Manjana 6. veebruar 2016, 16:04

      see on ju väga hea kui peale 16 aastat kooselu oma meest nähes süda kiiremini lööma hakkab ja sipelgad mööda selgroogu jooksevad🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

