Kuklid ja kunstpildistamine

Juba keskpäevast saati vaevas mind magusaisu ja siis meenus, et täna on legaalne vahukoorekukleid süüa. Oi, mis tore! Mulle on vastlakuklid alati maitsenud. Ma ei tea miks, sest saialemb ma pole ja vastlakuklis on surmkindlalt liiga palju saia ja häbematult vähe vahukoort.

Läksin poodi plaaniga osta maalriteipi ja vastlakukleid. Torupilli Selveris tõsteti viimase remondiga saiakeste lett uude kohta ja mulle mõjus see saiakestest võõrutusena, kuna mulle poes see nurk ei meeldi ja seepärast ma sinna ei satu. Täna läksin uurima, et kas vastlakukleid on. Mina ei leidnud. Mõtlesin juba, et äkki ma olen üksinda kodus midagi segamini ajanud ja täna polegi see päev.

Otsustasin päris saialetist kukleid uurida, ilma vahikooreta variante, et teen parem ise. Kuklite valik oli väga kesine. Rosinakukkel nägi hea välja, aga spets vastlakukli kukkel oli liiga lontis. Kuid siis jäid mulle silma pisikesed kuklikesed sildiga “krõmpsuv kukkel kanepiseemnetega.” Mulle tundusid need lausa mitmel erineval moel eriti sobilikud: piisavalt pisikesed, kui krõmpsub on lõbus ja kui seemned, siis tervislik. Ostsin ära. Kuna ma ei tea, kus purgivahukoor end Selveris peidab, ostsin piimaletist vedela vahukoore, sest tegelikult on vahustamine väga lihtne tegevus.

Hiljem leidsin Selverist vastlakuklid sealt letist, kus eripakkumisi hoitakse. Eile olid samas kohas kalad.

Koju jõudes hakkasin kohe koort vahustama ja kukleid pooleks lõikuma. Et sai kuiv poleks, määrisin vahele kihi õunamoosi. Ausalt – need vastlakuklid tulid tõesti väga head ja krõmpsuvad. Nii nämmud, et ma sõin kaks valmistehtut ära ja alles siis meenus, et pildistada oleks ju ka võinud.

Järgmisel hetkel meenus, et juba pea kuu tagasi leidsin Jaanika blogist hea idee, kuidas kunstfotosid teha – tuleb taustale asetada kortsutatud hõbepaber. Mul seisis kapis juba ammu üks vana pildiraam, mille peale oli maalriteibiga väga lihtne hõbepaberist katet panna. Tulevikus saab seda hõbepaberiga raami pildistamisel valguse peegeldamiseks kasutada.

kuklid

Ega ma pikalt pildistamisega möllata ei viitsinud. Kokku tegin kuus pilti, kolmas oli kõige parem.

Tagaplaanil on purgid moosi ja vahukoorega. Et kui keegi tahab vastlakukleid, aga need tavalised ei eruta, siis soovitan küll neid kanepiseemnetega kukleid kasutada, Selveris maksab viiene pakk 59 senti. Vahukoor tasuks magusam teha, kuna kuklid ei ole magusad. Moos võiks olla õrnalt hapukas, et vahukoorega sobiks.

Tagged:

5 thoughts on “Kuklid ja kunstpildistamine

  1. Andres Laiapea 9. veebruar 2016, 18:11

    Hämmastav, tegin täna samuti vastlakukleid nendest kanepiseemnetega kuklitest (tõesti head!), õunamoosi küll ei pannud ja vahukoore kloppisin valmis purgi sees.

    Like

    • Manjana 9. veebruar 2016, 18:16

      eks see ikka näitab seda, et kuklivalik on kehv. aga Sul on hea maitse🙂

      purgiga on mugav, pärast kaas peale ja külmikusse.

      Liked by 1 person

  2. w 10. veebruar 2016, 00:17

    Ma käisin ja vaatasin poes kukleid – aerosoolvahukoorega olid 7 kopikatega kg ja päris vahukoorega 12 kopikatega (Comarket). Saia ja (mürk)vahukoore eest? Sea antibiotsi ja hormooniga mürgitatud liha on alla 3.- kg.

    Aga mul oli nii s…t päev, et ma siiski ostsin omale 4 s..taks ülehinnatud ja päris vahukoorega vastlakuklit because i can … aga ma ei tea, kas ma need ära söön ning homme mõtlen ma kindlasti nagu liigse ja mõttetu joomise puhul – oli seda vaja?

    Like

    • Manjana 10. veebruar 2016, 00:41

      mul jäi 5st kuklist (laps sai 2) veel vahukoort üle. homme võin moosiga süüa. selline väike kogus ei tee kedagi paksuks, aga õnnelikumaks teeb küll.

      Like

  3. www.minajamuud.blogspot.fi 10. veebruar 2016, 09:14

    Hea nipp pildistamiseks, jätan meelde🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

