Terroristid vallutasid Kasseti experdi koos Roland Aulega

Sain hetk tagasi väga kummalise rämpskirja.

Kirja sisu oli selline:  Tere.  Palun kontrollige, kas arve on tasutud.  Lugupidamisega Roland Aule

Lisas oli pdf arvest, kuhu oli märgitud minu firma kodulehekülje aadress, mis on mul firma nimest erinev, suvaline aadress Narva mnt 100 ja arve sisuks oli “Canon 551 analoog”, arve kokku 28 eurot.

Kuna ma ei suuda uskuda, et Roland Aule tegeleb nii läbipaistva pettusega, siis ma arvan, et tegemist on kummalist tüüpi terrorismiga. Noh teate küll neid, et suurendage oma peenist või  võtke vastu miljon eurot.

Või oli see pdf, mille ma avasin, täis kohutavaid viiruseid ja nüüd teavad terroristid kõike mu pildialbumitest jms?

nali

Selline näeb arve välja, juhul kui keegi “Rolandile” siiski maksta sooviks. Aga inimesed, kes ise ka ei tea, mis neil kõik maksmata on, soovitan palgata raamatupidaja ja mitte maksta suvalistele e-maili terroristidele.

Tagged:

8 thoughts on “Terroristid vallutasid Kasseti experdi koos Roland Aulega

  1. w 23. veebruar 2016, 03:26

    12 a vana mikrofirma, reaalsed inimesed, reaalne reg kood, KMKR nr jne ning selline “skeem” ei lähe omadega väga kokku – ma helistaks/kirjutaks ja küsiks, millest selline eksitus.

    Ma ka ei tea, mis mul on makstud v mis ei ole, aga raamatupidajat ka palgata ei julge – nad kõik ju lausa hõiskaksid kui ma 5p enne MTA-le möödunud aasta kohta aruandmise kohustuse kuupäeva kukkumist ukse taha vajuks. Olles mattunud kingakarpide kuhjade alla, kus sees on täiesti süsteemitult 2500 – 3000 algdokumenti.

    Like

    • Manjana 23. veebruar 2016, 10:51

      ma mõtlesin selle kirjutamise küsimise peale, aga ma ei näinud otsest vajadust. See kiri tuli küll minu avalikul e-mailil, aga arve on koostatud olematule osaühingule, mis on tuletatud mu firma kodulehekülje aadressist. http://www.page.ee Kuikeegi ka pettusega tegeleb, siis otseselt mind ju keegi petta ei tahtnud ja hobipolitsenik pole ma ka. alatasa tuleb e-maili peale igasuguseid asju. ma ei vasta kui on tegemist raha küsimisega, ma vastan kui keegi minult midagi osta tahab.

      ma tean täpselt mida ma firma rahade eest ostan, kuna ma ei osta midagi peale kodulehekülje teenuse. sa ilmselt mitte, kui sul selline kohutav kuhi pabereid tekib.
      muideks – 5 päeva enne aastaaruande tähtaja kukkumist on mul pea alati rahulik, mul on korralikud kliendid, kes tulevad varem, või siis nii korratud, et tulevad aasta hiljem. aga, jah, sellist hunnikut pabereid ma eriti ei taha. kuigi suurema raha eest saab kõike.

      Like

      • w 23. veebruar 2016, 11:50

        Enam sa ei pea tõesti kirjutama ega helistama, usun, et mainitud ettevõte jõuab läbi interneti end googeldades siia, kunagi … ja kõik teised ka.
        Õnneks on sul pealkiri ja ka sisu enam-vähem ning ka nemad ei tule su ukse taha (kõige muu kui kingakarpide ja paberitega).

        Like

        • Manjana 23. veebruar 2016, 12:14

          jeeh, onju täiskasvanulik kirjatükk😛 ma mõtlesin selle peale, et peksa küll ei tahaks saada, kui kirjutasin.

          Like

  2. duhh 23. veebruar 2016, 15:35

    Tegelt on küll nõma käitumine ettevõttega MITTE ühendust võtta.
    Mõeldes, et äkki käib linna peal ringi keegi, kes võtab kõikjalt sinu nimel kaupa, kus vähegi usaldatakse…

    Like

  3. Kissu 23. veebruar 2016, 18:10

    Kuna pangaarve + firma nimi siiski vastavad tegelikkusele (mitte mingi firma, kes ala ühe tähe nimes ära vahetanud ja muu arveldusarve nr) siis on miskit kahtlast küll.

    Muidugi võis keegi loota, et paneb suvalise meili vms, et tuleb niipalju arveid, et ala keegi maksab kauba süvenemata kinni ja saadetakse kaup kellelegi nt smart posti vms. Seega kui ühendust võtta (kusagil peab olema ju aadress kuhu kaup toimetatakse) saab ka teada, kes selle taga on🙂

    Like

    • Kissu 23. veebruar 2016, 18:11

      Muidugi kui just ei ole ühekordne tel nr + pakiautomaat – siis vist nii kergelt jälile ei saa.

      Like

    • Manjana 23. veebruar 2016, 18:41

      vaevalt, et sellises naljakirjas keegi kaupa kuskile saata mõtleb. firmad enamasti kõigepealt saavad kauba kätte ja siis maksavad.
      näiteks minu printeris pole midagi selle “canon 551 analoogiga” teha, mis iganes see ka on.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

