Ma käisin kontserdil. Iamx Metanoia

Ma olin sel nädalal haige. Ise ka imestasin, et kuidas nii minuga juhtuda sai, aga teisipäeval oli kurk ikka väga valus ja köhides oli suus metallilist maitset tunda, et mitte jõhkramalt väljenduda. Õhtul oli palavik 37,88 ja järgmisel hommikul vähem. Pärast seda ma enam ei kraadinud, aga olemine tundus nõrk.

Neljapäeval oli mul mitu plaani ja kõik nad tuli ära jätta. Paha. Reedel jätkasin sama rida. Kuid õhtul kuulutas sõbrants, et kas keegi tahaks temaga Iamx kontserdile kaasa tulla. Rock Cafes. Peaaegu mu kõrvalmajas.

Mul on arvutisse suhteliselt vähe muusikat salvestatud. Ma arvan, et enamusel inimestel on rohkem. Kuid minu väheste hulgas on ka Iamx, briti bänd, mis teeb seksikalt melanhoolset muusikat. Pole aimugi, kust ma ta leidsin, kardetavasti kelleltki FB sõpradest, võimalik, et selleltsamalt, kes eile kontserdile kutsus.

Ma ei ole eriline kontsertidel käija. Mul vist pole eriti sõpru, kellega mu muusikamaitse kattuks. Või ma ei tea, kus maitse kattub. Mõtlesin kõva viis minutit ja otsustasin, et tahan. Kohe tunni aja pärast. Tahan kontserdile, kuigi ma polnud veel päris terve-terve. Positiivsed elamused on ju tervendava loomuga.

Ja ma jäin täiega rahule! Nagu korralikud teismelised fännid ronisime peaaegu täiesti lava ette, nii et mul on täna kael pooleteist-tunnisest ülessevaatamisest kangevõitu. Kuid mu kurk on palju tervem kui lapsel, kes sama kurguhäda sai, mis mulgi. Sest ma pidin ju kiljuma. Palju ja pikalt. Mul on alati head häälepaelad olnud. Fännid kiljuvad kontsertidel, onju😀

Täna juutuubi uurides selgus, et New York’s toimunud Metanoia kontsert on täies pikkuses olemas. Oli jah siuke, aga kõvasti emotsionaalsem.

Pärast kontserti läksime linna ka ja koju sain ma hommikul. Täna on nohu tekkinud, aga suht poisike ja enesetunne üldiselt on parem kui eile.

Tagged:

3 thoughts on “Ma käisin kontserdil. Iamx Metanoia

  1. Klari 29. veebruar 2016, 23:02

    Jaa, fännid kiljuvad kontsertidel. Ja siis võib nendega juhtuda nii nagu juhtus minuga, et saada eluaegne häälepaelte vigastus (Clawfingeri laiv 2007). Kuna ma laulja ei ole, siis mul on sellest savi ja kontsertidel kiljun siiani, ehkki alati läbi valu (sest loll pea on ihu nuhtlus).

    IAMX on selline bänd, mida ma tean, et ma olen laivis näinud, aga mul puudub sellest igasugune mälestus… väga veider. Ei, asi ei ole alkoholis, sest alkoholi tarbisin ma massiüritusel esimest korda sel suvel.

    Like

    • Manjana 29. veebruar 2016, 23:20

      Rabarockil olevat käinud, 2011 vist. Ma ei käi sellistel suurtel konsertidel tavaliselt, seal ka ei käinud.

      Jessas, ma loodan, et ma nüüd vanast peast, enam häälepaela ära ei murra. sellega ei tohiks ju nagu luudega olla, et vanemaks saades lähevad nõrgemaks. Ma ikka järjepidavalt üritan (ebaprofessionaalselt) neid treenida.

      Like

      • Klari 1. märts 2016, 09:47

        Ei noh, ma olin oma häälepaelu analoogsetes tingimustes treeninud alates aastast 1993, aga näed, ikka võib juhtuda.

        Ma olen väga palju bände laivis näinud, ilmselt siis liiga palju, kui osad täiesti meelest lähevad.

        Like

Kommenteerimine on suletud.

