Iiri muusika salapärane võlu ja plaadiloos

Ma ei tea kuidas läks teistel minuealistel, aga mina olen oma elus läbinud iiri muusika armastamise etapi. Ma pakun, et see oli natuke peale eesti iseseisvumist 90ndate esimesel poolel. Siis igal pool räägiti kuidas Eesti ja Iirimaa on ikka nii sarnased, kuna meid mõlemaid on hullumoodi rõhutud ja igale poole tehti õllekaid, kus kõlas iiri muusika. Igatahes sain mina endale sel ajal tõmbe iiri muusika poole. (Ma alles hiljem sain teada, et eestlaste rõhumine võrreldes iirlaste ahistamisega oli tühiasi)

Ma oskan isegi natuke Rivertantsu, seda sirgete jalgade ettehüppamise värki. Ma käisin Almer Jantsu juures trennis ja seal me õppisime igasuguseid põnevaid tantse, iiri tants oli üks osa stepptantsust. Mitte et ma praegu eriti steppida oskaks, aga ideeliselt ma tean kuidas põhisammud käivad ja kui kuradi keeruline see on.

Aga kirjutan ma praegu ühe teise ideega. Nimelt on mul siiani kapis hulk CD-sid ja ma üldse ei kuula neid enam. Mul on olemas mingi vana sang, kus CD-mängija ei tööta ja arvutisse CD-de toppimine on muarvates arusaamatu tegevus, kui ma võin lihtsalt arvutist muusikat kuulata, ilma et miski lisaks keerlema peaks. Räägitakse, et kassetid pidavat jälle moes olema, et äkki kümne aasta pärast on CD-d ka, aga mind see mood ei huvita, ma pole kunagi eriline melomaan olnud. Ma tahaksin oma CD-st lahti saada, kuigi neid pole üldse palju.

Alustuseks võtsin kapist oma iiri muusika CD-d, kokku 3, kaks neist ühes pakendis. Skanneerisin pildid arvutisse ja panin Ostasse 10 sendiga müüki. Mitte kedagi ei huvitanud. Osta on erinevaid CD-sid puupüsti täis.

Nüüd mõtlesin, et kuulutan oma blogis, et mul on sellised plaadid üle, äkki keegi lugejatest soovib. Postiga ma saatma ei hakka, seega tuleb kokku saada. Tallinnas. Ma võin kesklinna piires igal pool liikuda, kaugemale väga ei viitsi. Plaatide eest ma midagi saada ei taha, isegi 10 senti mitte. Ma ei taha korras plaate ära visata. Plaadid sellised (klikkides näeb suuremalt):

Kuna osta.ee röövis mult usu, et keegi neid plaate tahaks, siis ma väga ei usu, et keegi siingi neid tahab, aga äkki tahab keegi lihtsalt kaunil kevadpäeval minuga kohvikus kokku saada ja kooki süüa ja ühtlasi ka paar plaati omandada? Täiesti hea Iiri muusika! Ja minuga on jube lihtne suhelda🙂 (Me ei pea suhtlema, kui sa ei taha, annan plaadi ära ja lasen jalga kui vaja.)

Et ükski võimalus arvestamata ei jääks, siis mitme soovija korral pean ma võitja loosima. Nimekiri läheb lukku neljapäeva päeval kell kaks. Loosimises osalemiseks kirjutage kommentaar: “Tahan plaate”.

5 thoughts on “Iiri muusika salapärane võlu ja plaadiloos

  1. mammu 14. märts 2016, 21:19

    Mina tahaks, kohe väga tahaks aga kokkusaamisega oleks küll probleeme😦 Ma olen raseduse tõttu voodireziimil ja igasugune ringiliikumine on keelatud, ainult vetsu lubatakse mind

    Like

    • Manjana 14. märts 2016, 21:42

      kui sa tallinna kesklinnas elad, siis ma saan ära tuua? (kui rohkem soovijaid ei tule)

      Like

  2. ritsik 14. märts 2016, 22:37

    Minul oli ka Iiri periood, fännasin põhiliselt Poguesi. Iiri muinasjutud ja legendid meeldisid ka väga, oli üks raamat Torupill, haldjad ja hiiglased.
    Plaate ei soovi, sest tookord sai mõõt täis 😊, aga ise viin kõik üleliigsed plaadid-raamatukokku “võta kaasa” riiulile.

    Like

    • Manjana 14. märts 2016, 22:52

      oo, hea mõte, siis ma ei pea ülejäänud sisse skanneerima hakkama. loodetavasti pole nad mu kohalikus raamatukogus selle vastu.

      Like

  3. Manjana 17. märts 2016, 14:00

    Nagu ma eeldasin, siis ei läinud siin plaatide pärast väga rabamiseks. Seega annan plaadid ära sõbrannale, kes ei saanud siia kommi jätta ja tuleb ise järgi. Ma ei tea, miks wordpress suva anonüümseid komme jätta ei lase, ikka peab kuskil miskit registreerima😦

    Like

Kommenteerimine on suletud.

