Kuidas ma noormehe kätt suudlesin ja mis edasi sai

Rentsi feminismijutud on alati nii lõbusad ja ta suudab neid kenasti isegi ronimisjuttude sisse põimida, et mul tekkis tahtmine oma viimane võrdõigusliku suhtlemise katse ka ülesse tähendada.

Kogu lugu algab sellest, et kui Rentsile meeldib ronida, siis mulle meeldib tantsida. Minu jaoks on see parim sportliku tegevuse liik peale niisama rannas jalutamist. Tallinnas parimaid kohti tantsimiseks on Kelm. Kuigi ega ta iga kord ka kõige parem ei ole. Kohe räägin miks.

Inimestele, kes avalikes kohtades jalga keerutamas ei käi, tuleks teha väike sissejuhatus, kuidas see tantsimise asi tänapäeval käib. Põhimõtteliselt võib tantsida nii nagu vanasti, et sul on vastassoost partner ja siis te keerutate omi jalgasid tantsuplatsil kahekesi. Kuid võib ka samast soost partneri või sõbraga, mitme sõbraga või ka täiesti üksi. Kui eriti hullu panna ja täie andmusega tantsida, siis on suhteliselt turvaline – ükski vastassooline ei julge lähenda ja saab rahumeeles üksinda end higiseks ajada. Kuid alati nii hästi ei lähe.

Eile oli selline öö, kus pidevalt erinevad inimesed tantsuplatsil suhtlema kippusid. Kui sõbrantsid ka minuga tantsu vehkisid, siis ükski noormees ei lähenenud, sest kolme kuni viit ringis tantsivat neiut ju ei taha (või ei jõua), aga ühte sealt ringist kätte saada on raskevõitu. Ma korraks isegi nägin, et mingil noormehel õnnestus üks teine tüdruk ühest teisest ringist eemale meelitada, aga sõbrants võttis kohe tal särgisabast kinni ja tõmbas sõbrantsi tagasi, et pole siin mingit flirti võõraste meestega.

Kuid ma jõudsin kluppi  varem kohale kui sõbrantsid ja siis ma tantsisin alguses üksinda. Vehin mina rõõmsalt käte ja jalgadega, hööritan puusi ja hoian vahetevahel silmad kinni, et veelgi mõnusam oleks, kui äkitse näen, et mingi päris sümpaatse välimusega noormees on end näoga minu poole tantsima sättinud. Otse minu ette. Muidu tantsivad inimesed, kes teistest huvitatud pole, näoga lava poole. Nagu ka mina. Aga noh, tühja kah, kui kena noormees soovib minuga silmsidemes tantsida, las siis olla.

Ta oli päris aktiivne. Alati kui mõni teine noormees mulle liiga lähedale sattus, tegi pahast nägu ja puha. Mingi hetk ta ütles, et ma võiksin aeglasemalt vehkida. (Me tantsisime teineteisest 1,5 meetri kaugusel.) Kuna ma olin vastutulelikus tujus, siis ma võtsin hoo poole aeglasemaks. Aga see pole ikka mingi sport, kui korralikult vehkida ei saa ja ma küsisin noormehelt, kas ta suitsetab. Ta suitsetas küll. Ma nüüd kui kõrsis käin, ikka mõned suitsud teen. Muul ajal mitte.

Läksime välja suitsetama. Ja siis oli sobiv aeg tutvuda. Tema ütles, et on Andrei. Ma ütlesin oma nime. Tema võttis mu käe ja musitas seda nagu üks poolakas. Mina ei jäänud kah võlgu ja haarasin noormehe käe ja musitasin seda kah. Ma oleks selle toreda nalja peale hea meelega korralikult naernud ka, aga ega julge ju võõra inimese naljasoont kohe proovile panna ja mul oli õigus. Andrei ütles mu triki peale õpetajalikult, et naine ei suudle kunagi mehe kätt. Ma tegin suured imestunud silmad ja küsisin, et miks mitte. Ega tal ühtegi väga head põhjendust polnudki, et miks ma ei võiks. Ma siis rääkisin talle võrdõiguslikkusest, et tema ütles nime ja ma ütlesin nime, tema suudles kätt ja ma suudlesin kätt, et kõik võrdne, tore-tore. Aga tema ikka ajas oma joru, et naistel ikka ei kõlba mehe kätt suudelda. Noh ja sinna nahka me tutvus läkski. Jama nende kenade poistega, alati on mingi viga külges😦

stock-photo-close-up-of-gentleman-kissing-hand-of-his-girlfriend-46103386

Hiljem üritasid veel erinevad võõrad noormehed mu ette end tantsima sättida, aga ma ei olnud tegelikult kellegagi tutvumisest huvitatud. Ma olin end lihtsalt välja elama tulnud. Minu jaoks on tantsimine, lisaks sportlikule endaliigutamisele, ka tegevus, mis tekitab parema joobetunde kui alkohol ja kindlasti annab parema rahulduse, kui seks vale inimesega.

Vot selline lugu siis. Ei tulnud eriti feministlik, suht tavaline heteronormatiivne sebimiskirjeldus, vist. Teil on kunagi väljaspool Poolat kätt suudlema kiputud?

Tagged:

2 thoughts on “Kuidas ma noormehe kätt suudlesin ja mis edasi sai

  1. murca 21. märts 2016, 14:11

    Aha. Ma arvasingi, et ma sind Kelmis nägin. Aga mai julgend tsau ütlema tulla, mõtsin, et on äkki imelik.

    Like

    • Manjana 21. märts 2016, 14:40

      niuks, ma oleksin sinuga tutvuda tahtnud😦

      Like

Kommenteerimine on suletud.

