Taaskasutus. Šampoonipudelist hambaharjahoidik

Tänase hommikupooliku veetsin viljakalt – teostasin ära paar päeva tagasi pähe torganud taaskasutusidee. Valmistasin hambaharjuhoidiku.

Kuidas mulle põnevad mõtted tulevad?

Ajaloost. Kunagi oli minu FB perekonnanimi Palju Toredaid Mõtteid. Sõbrad, alati kui hakkasid kellegi seinale sünnipäevaõnnitlust kirjutama, said pakkumise, et kas taagida mind ka õnnitlusse või jah. Aga enne seda aega mu eksile üldse ei meeldinud, et ma pidevalt mingite imelike ideedega välja tulin. Võimalik, et nooremana olid mu ideed hullemad ka, aga ta tegi alati näo, et mu Uus Tore Mõte ei sobi kuskile ja unustagu ma lollused. Noh ja kuna mu tiibu pidevalt kärbiti, siis ma saingi stressi. Kohe, kui eksist lahku läksin, vahetasin oma FB nime nendeks toredateks mõteteks ja lasin fantaasial jälle vabalt ringi lennata.

Asja juurde. Mulle võivad head mõtted ükskõik kus tulla. Hambaharjahoidiku idee tuli WC-potil istudes. Mul on vannituba ja WC üks ruum. Täpselt poti vastas on kraanikauss ja kraanikausi serval lebas jõehobune, mille sees seisid hambaharjad. Mulle see jõehobune väga ei meeldinud, kuna ta määrdus liiga ruttu ja seest ei saanud teda üldse korralikult puhastada. Nii ma istusin potil ja mõtlesin jõehobuse peale, kuni pilk läks vedelseebi pudelile ja siis käis klikk ära – sellest pudelist saab ju väga lihtsalt hambaharjade hoidmise vidina teha. Või šampoonipudelist. Tuleb käärid võtta ja hoidik välja lõigata. Umbes nii, nagu fotodelt näha saab. Pildid on pisut imelikud, kuna mu vannitoas pole eriti hea valgustus.

12

Kolmas auk on ka igaks juhuks, kunagi ei tea🙂 Kinnitus seinale toimub kahe kruvi abil. Valmistamine ja seinale kinnitamine võttis aega alla poole tunni.

Tagged: ,

