Kas Teile meeldib rakett ehk kuidas nädalavahetust sõpradega lõbusaks teha

Juba teist päeva on mu käelihased valusad. Kiire arvestus näitab, et reedel pidin ma jõu- ja ilunumbreid tegema. Nii oligi, ma käisin sõbrantsil külas ja muu jutu sees selgus, et mulle väga meeldib rakett, aga ma pole seda juba ammu proovinud.

Mu sõbrants teadis kohe, mida rakett endast kujutab ja loomulikult oli ta nõus seda proovima. Tema mees ka. Nii me lõbutsesimegi proovides rakette nii all kui peal ja koos jalgade liigutamisega ja ilma. Äratõukega ei proovinud, liiga julgeks ka ei tasu minna. Mida teie reede õhtul tegite, meie tegime kolmekesi rakette😀

Täna tunnetasin ikka veel hellasid käelihaseid ja mõtlesin, et kindlasti on rakett tegelikult iidvana jooga värk. Enam-vähem kõik võimlemine, mis seondub kuidagi rahulikuma ja venitava liikumisega ja/või tasakaaluga on tavaliselt jooga. Ja leidsingi googlist pildi! Vot see ongi see rakett, mida me tegime:

partneryoga_5

Onju huvitav idee reedese peo lõbusamaks muutmiseks?! Inglise keeles kutsuvad nad seda poosi linnuks. Ei pea kindlasti sama kaaluga inimesed olema. Aga me oleks võinud juba reedel seda googeldada. Kahe ja kolme inimese jaoks on nii palju toredaid võimlemispoose ja enamus ei teeks käelihaseid valusaks. Võib-olla. Vaadake ise, siit ma ka selle foto sain.

Tagged:

One thought on “Kas Teile meeldib rakett ehk kuidas nädalavahetust sõpradega lõbusaks teha

  1. vanaiinlane 11. aprill 2016, 16:29

    Lenda, Juri Gagarin, lenda – tule elusana tagasi🙂

    Homme 55 aastat tagasi, aga mäletan põnnina seda nagu eile:
    Päike paistetab, kardinad lehvivad kevadtuules ja Levitani hääl
    (hääl, mis tõi ka Hitlerile shita püksi) kaigub üle asula:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Yuri_Levitan
    Внимание, говорит Москва!

    Tänapäeva tagasi. Kosmodroomiks on sõbrantsi korter,
    kõik on söödud, kõik on joodud, vaikus venib piinlikuks,
    kui külaline pakub ette raketti teha. Muidugi! Raketti!

    Like

Kommenteerimine on suletud.

