Pealtkuuldud seksijutt

Jah, mulle meeldib kuulata mida võõrad inimesed omavahel räägivad. Mitte alati. Aga päris tihti juhtub, et jään võõrast juttu kuulama. Ise vaatan hoopis mujale ja teen nägu nagu kuulaks kedagi teist või mõtleks omi mõtteid.

Eile käisin väljas. Kuna reedel oli ema sünna, siis sissesöödud kommi- ja koogihunnik vajas maharaputamist. Ma olen siin varemgi kiitnud, et parim koht jalakeerutusteks paikneb Vene tänaval klubis Kelm. Üldiselt käivad seal noored kahekümnendate eluaastate algusest ja isegi alla selle, aga aina tihemini eksib sinna rahvast igasuguses vanuses. Ruumi jagub kõigile.

Eile oli seal kummaline üritus, mis muusika järgi meenutas natuke tabletipidu, ehk täpselt see mis mulle ka peaaegu kaine ja täiesti narkovabana tantsuks hästi peale läheb. Kuid lisaks laulsid ja tantsisid laval ka tüdrukud. Mitte lihtsalt niisama suva peokülalised. Üks esineja oli korralikus araabia kõhutantsuriietes ja tantsiski araabia sugemetega eee.. poppmuusika saatel. Teises etteastes väänlesid ja laulsid tüdrukud taotluslikult erootiliselt ja väljakutsuvalt. Seda kõike öösel kahe-kolme paiku suurenenud pupillidega ja/või purjakil publikule.

Kuna ma vahetpidamata ka jalga keerutada ei jõua, käisin vahepeal suitsetamas. Paar korda. Ühel korral istusin kahe seisva noormehe kõrvale, kes alustasid juttu, mida ma küll rahvamassi kiilutuna välja rääkida ei sooviks.

“Aga mul juhtus eelmisel nädalavahetusel, et läksin pärast ühe piffi juurde.”

“Jah?” ergutab sõber teda edasi rääkima.

“Ega asjaks ei läinud. Või noh läks. Ma tegin talle keelekat. Ja ikka päris pikalt.”

Sõbral vajub jutu peale lihtsalt suu lahti. Mul kõrvaltkuulajana ka. “Vau, tubli poiss,” mõtlen ma.

“No vaata, ma olin ikka jube purjus. Ja siis ma sattusin tema juurde. Kalamajja. Ma ise ka täpselt ei mäleta, kuidas kõik nii läks, et ma sinna sattusin.”

“No näed, mida ma sinu kohta kõik veel teada sain,” ütles lõpuks sõber end hämmastunud vaikimisolekust välja tõmmates.

“Mina sain ka nüüd kõik teada,” ütlesin, sest ma lihtsalt ei suutnud enam vaikselt pealt kuulata. Jutuvestja ei pannud mu lauset tähelegi, aga ta sõber vaatas mind pisut ehmununa. Tõusin püsti ja kõndisin, ainult natuke kiirendatud sammul, tantsuruumi tagasi.

Vot sellised avameelsed noored siis. Ja pole midagi, et üheöökas on mingi asi, mille käigus satub naine olukorda, millest rääkida ei sobi ja mehed hooplevad, kuidas nad muutkui panid ja panid. Võib ka nii, et noormees rahuldab kenasti vaid naist ja ei häbene sellest sõpradele rääkida ega taha seda kuidagi “paremaks” valetada.

Aa nii ausaks siin blogis ikka minna ei saa, et ma oma üheöökast räägiksin.

kultuuriklubi-71227947

Kelmi tantsusaal. Pilt Delfist.

Tagged: ,

4 thoughts on “Pealtkuuldud seksijutt

  1. miiu 24. aprill 2016, 22:24

    ma juba hästi mitmendat korda mõtlen su postitust lugedes, et mille kuradi pärast sul siin lõpus “like” nuppu pole!? niisiis:

    like!

    Liked by 1 person

    • Manjana 24. aprill 2016, 23:14

      aitäh!
      ma ei tea kuidas seda like-nuppu siia panna😦
      ma olen otsinud küll, aga pole leidnud.

      Liked by 1 person

    • Manjana 24. aprill 2016, 23:36

      Leidsin like-nupu panemise koha! Jee!!

      Liked by 1 person

      • miiu 24. aprill 2016, 23:58

        jeeeee! kohe panen.

        Liked by 1 person

Kommenteerimine on suletud.

