Kutsu mind Manjanaks

Olete Ekspressist Robi ühte vana lugu lugenud? Seda: Sa või minna kui sa tahad. Hullumoodi täpselt kirjeldab, mis meil siin riigis toimub. Minu arvates täpselt. Sa võid minna, beibe, ega iga armastus ei kestagi igavesti! Jep, seepärast on suht mõttetu kellelegi öelda, et ta sulle päriselt meeldib, sest nii pole normaalne. Nii on klammerdumine. Ma ise lõpetan ka liigse meeldimise peale suhtlemise ära ja teen näo, nagu midagi poleks olnudki. Ei hakka minu vabadust piirama!

Ma tahan omada vabadust igal nädalalõpul käia väljas järgmise sõbrantsiga ja iga järgmine kord seksida kellegi teisega kui eelmisel korral. Ei, mitte päris võõraga, see on juba keerulisem ettevõtmine ja kogu loodetav nauding võib lihtsalt ära jääda. Keegi äraproovitud tüüp on kindla peale minek ja soovitatavalt selliste väliste tunnustega, et ei klammerduks. Abielumehed on hea variant, sest vabasuhe on ju tänapäeval nii moodne. Pidavat jahtunud suhtesse särtsu tooma. Ha-haa: olnud seal, teinud toda!

Või siis suure vanusevahega. Vanuseline ebavõrdsus hirmutab ka korraliku eestimaalase ära, sest nii pole kombeks. Mees peab olema naisest pikem ja vanem! Rikkam enam ei pea olema. Sel teemal on feministid kõvasti vaeva näinud, et naistele ära selgitada, et mees ei pea sinust rikkam olema. Naine võib ise ka rikas olla. Kuigi seda teadsid eesti naised juba ammu. Vähemalt tugevam osa meist teadis. Aga seda, et naine võib mehest pea jagu pikem olla, vot seda ei suuda enamus alla neelata.

Aga tegelikult meenutas Kurvitz mulle hoopis, et Scooter oli igavesti vahva bänd, mis oli kunagi Eestis kuulsam kui oma kodumaal Saksas. Kõigepealt kuulasin “Harder, faster, Scooter” ja siis tuli see:

Ma teadsin seda laulu küll, aga siis ma polnud veel Manjana. Ma võiksin selle laulu oma blogi hümniks võtta😀 Ma olen selle laulu saatel rohkem kui ühel korral hüpelnud ja täna tegin ma seda jälle. Proovige, hullult vabastav!

 

2 thoughts on “Kutsu mind Manjanaks

  1. vanaiinlane 27. aprill 2016, 17:53

    Klišeeeeeeeeeeeeeeeeeeee………………..
    Päriselt ka.
    Ma ei teagi kuidas seletada sulle Manjana mõistet.
    Sa tead seda ise kordades paremini, aga luba siiski.
    Oled kalamees hingelt – ussi konksu otsa panemine ei probleem.
    Siin, konksu otsas, ma siis kirjutan kui hea sa oled😀

    Like

    • Manjana 27. aprill 2016, 20:10

      vaata, vanaiinlane.
      Sul on mingi värk keelega. Mu keeletoimetajast tuttav mainis, et sul on eesti keelega kuidagi väga hästi. Kuna ma pole miski filoloog, siis mulle piisab, kui inimene vigaselt ei kirjuta. (kui natuke vigaselt kirjutab, pole ka hullu, kui muidu on tore ja ilus inimene ja mulle halvasti ütlema ei kipu). Teil, keeleinimestel, on teisiti. Seepärast sa arvadki, et ma olen meister konksu-otsa-ajaja, et sulle on võimalik mõjuda läbi kirjutatud teksti. Ma ka, õnneks, eriti vigu ei tee, aga kõik muu on puhas juhus.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

