Lemmik käsitööblogi – paberipalavik

Kuna eelmine postitus juba rääkis mu käsitööhobist, siis jätkan täna samal lainel. Õmblemine pole ainus käsitööline tegevus, mis mulle meeldib. Tegelikult meeldivad mulle kõik erinevad käsitööliigid, aga enamusega ma lihtsalt ei saa hakkama ja ülejäänud tulevad üle kivide ja kändude.

Täna tahtsin viidata oma lemmik käsitööblogile Paberipalavik. Ma ei suuda mõista, kuidas on võimalik midagi nii kaunist omaenese pisikeste kätega teha. Ja kuigi ta on, minu arvates, maailma kõige osavamate kätga blogija (liialdamine on mul käsitöö kõrval teine oluline hobi), käib ta vahetevahel erinevatel kursustel uusi tehnikaid õppimas. Ma olen üritanud juutuubi abil aru saada kuidas ta neid karpe ja kaarte teeb, aga tavaliselt on seal veel erinevaid vahendeid vaja, mida mul pole. Ja neid erinevaid paberitöötlemise tehnikaid on ka nii kolepalju – ma polnud neist varem midagi kuulnud. Kuid lisaks käteosavusele on seda blogijat õnnistatud ka väga hea kompositsioonitunnetusega.

Nojah, igatahes üritan ma vahetevahel ise ka paberist midagi kokku lõigata ja kleepida. Alumisel fotol saab näha, milleks ma võimeline olen. Palun, ärge kõva häälega naerge, mul lihtsalt pole sellist pisikeste detailide nikerdamise iseloomu. Mul oli kinkimiseks karpi vaja ja õnneks olin tagavaraks jätnud tühja sobiva suurusega kommikarbi, mille sai kinkekarbiks moondada. Saajale tundus mu nikerdus meeldivat. Võimalik, et ta ka teeskles meeldimist, aga igatahes õhkub sellest karbist isetegemise rõõmu. Tänapäeval on ju nii raske inimestele midagi kinkida, sest kõigil on alati kõik olemas. Sellise karbi nägemine on juba omaette elamus😛

karp

Pildil on näha mul olemasolevad abivahendid. Paberilõikaja, mille ma ostsin raamatupidamise arvete pooleks lõikamiseks. Ja viimati Tiigeri poest leitud tähekese lõikaja, mida ma ka hoolega kasutasin.

Tagged: ,

3 thoughts on “Lemmik käsitööblogi – paberipalavik

  1. Jaanika 22. mai 2016, 21:51

    Käsitöö on üks koletu hobi. Kuna materjal pole kõige kallim, siis on lihtne näpud põhja osta. Võrreldes näiteks fotograafiaga, kus sa valid hoolikalt uut obje või kallimat lisa ja mõtled pikalt milleks ja, kas sul on seda ikka vaja. Käsitöö puhul lenduvad materjalid kiirelt ostukorvi, sest KÕIKE on vaja.:D Minu lemmik käsitöö meister on Heliivika, kes alustas fimo roosidest ehetega ja hetkel paneb pea kõigele näpu külge: http://www.heliivika.ee/. Varem pidas ta blogi isetegija lehel.

    PS aitäh, et meenutasid mulle paberilõikaja vajadust🙂

    Like

    • Manjana 23. mai 2016, 20:25

      ma olen kooner. kui palju maksab, siis ma ei raatsi osta. seepärast mulle ka see vanade asjade ümbertegemine meeldib, et siis ei lähe nii palju raha.

      Like

  2. ritsik 23. mai 2016, 09:36

    Muhe pakend, mulle meeldib.

    Liked by 1 person

Kommenteerimine on suletud.

