OOTD – mida ma kaltsukast ostan

Kuna eelmine postitus rääkis mu eelajaloolisest vanusest läbi roosade prillide, siis käesoleva jutuga üritan rohkem tänapäevasesse ajaveebindusse sulanduda ja kirjutan riietest. Läbi koonerdaja prillide. Päikeseprillide, sest teisi mul ikka veel pole. Loomulikult lisan ka foto iseendast. Paremaks kvaliteediks kerige rattakest. Haa!

Ma ei tea kui suured on Teie riidekapid, või on teil lausa riiete jaoks omaette ruum, aga minul on vaid üks kolme poolega kapike, kuhu üritan kogu oma riidekauba suruda. Seepärast loen ma üllatusega neid blogipostitusi, kus inimesed jutustavad oma poereisidest, mille käigus nad soetasid hunniku riideid. Sama suurest hunnikust tuleks ju ka vabaneda, et riidekapp tasakaalu säilitaks.

Kuna ma ilublogisid ei loe, siis tavaliselt hangitakse riideid kaltsukatest. Nii ka mina. Teengi nüüd postituse oma kevadisest välimusest, kus kõige kallihinnalisemad on sokid. Mina ei osta kaltsukast kunagi üle kolme asja ja tavaliselt ei leia ma üldse midagi, mida ma päriselt endale tahaks.

Minu kodule on kõige lähem käia Keskturu kaltsudes. Viimane parempoolne rida värskes õhus kalapoe taga. Ja mul on konkreetsed põhimõtted – üle euroseid asju ma ei osta, pigem odavamaid. Antud fotol kannan ma ruudulist pluusi, mille ostsin eelmisel nädalal 50 sendiga. Ei tuvastanud pluusil ühtegi probleemi, väga mõnus õhukesest pehmest materialist.

Püksid ostsin juba talvel. Kolmekümne sendiga. Nii odavaid pükse ma ei viitsinud isegi proovima hakata. Ega seal kalapoe taga erilisi proovikabiine pole ka. Kodus selgus, et see number 40 üle mu puusade ei lähe. Kevadeks kaotasin oma pehmusest täpselt nii palju, et sain püksid jalga ja avastasin, et lollakas lõige. Püksid olid natuke liiga lühikesed, et alt nii laiad olla. Säärte kitsamaks õmblemine on ülilihtne. Õmblesin kitsamaks. Väga korralik firma tundub olevat – korralikult õmmeldud ja kvaliteetsed detailid.

ootd

Pluus 50 senti ja püksid 30 senti – Keskturu kaltsukast. Sokid kuskilt poest, umbes eurosed. Kuna kaltsuka kaup, siis tegin telefoniga tavalise peegliselfi.

Aga ma käisin selle riietusega peale pildistamist Pae pargis jalutamas ja mingi putukas parkis end mu jalale. Üritasin teda delikaatselt mujale juhtida, kuid tema võttis kätte, läks katki ja jättis mu uhiuutele pükstele inetu pleki. Esimest korda olid püksid jalas!

Tagged:

5 thoughts on “OOTD – mida ma kaltsukast ostan

  1. väga väga naine 25. mai 2016, 18:27

    Ooooo kui ilus! Väga kaunid riided ja noh – sina ju ka =)

    Ühtlasi sain teada, et olen väga kallihinnaline naine – ok, mantlid on mantlid, vbla nende puhul lased sina ka üle 1 euro maksmisvõimaluse (mul praegu 13 eurot ja 11 eurot mantlid kapis) aga ma olen ka kleidi seest 8 maksnud.
    Tõsi, see on rängalt ilus kleit, siiamaani mu kõige peenem riitetusese, mille panen selga, kui kaunis tahan olla http://imgur.com/ytESfUq see, noh.

    Like

    • Manjana 25. mai 2016, 18:50

      mul on kleitidega halvasti – neid mul eriti pole. ma olen turul vaadanud, no pole seal kaltsukas midagi, mis meeldiks.

      ma kunagi olen kaltsukast 2 peokleiti ostnud, mingi 10 aastat tagasi, siis kui krooniaeg oli. need maksid kindlati rohkem kui 1 euro. neid kannan ma siiani – ülihead kleidid! see kaltsukas oli lühikest aega mu enda maja esimesel korrusel tartu maanteel. enam ma nii head peokleidi kaltsukat leidnud pole.

      mantlid olen päris poest ostnud, kuna kaltsukast pole midagi silma jäänud, mida tahaks. neid on vaja nii harva osta. nagu peokleitegi. kord kümnendis😀

      Like

  2. www.minajamuud.blogspot.fi 25. mai 2016, 23:14

    Kõige kallimad asjad ehk sokid oleksin “outfitist” välja jätnud😀 maru kriiskav roheline muidu valgete pükste kõrval (aru ma ei saa, ainult 30 senti!?)

    Like

    • Manjana 25. mai 2016, 23:22

      mulle meeldivad kirevad sokid😀

      turul ongi ühes otsas paar letti 30 sendiseid asju. seal on igasugu värki üksteise otsas hunnikus.

      Like

  3. […] ma mõni aeg tagasi kirjutasin kaltsukatest, tuli kommides juttu, et kleiti pole võimalik kaltsukast alla euroga saada. Ma olin sellega nõus, […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

