Ma pole eriline seebisõber, aga natuke ikka vaatan

Tundub, et kevad-suvised ilmad soodustavad kergemaid teemasid. Eelmisel nädalal kujutasin ette, et oskan hala- ja vihapostitust teha, aga tagantjärgi tundub, et ma solvasin oma postitusega kõiki neid neid inimesi, kel päriselt midagi vihkavad. Ükskõik millisel põhjusel. Samas tõestasin ära, et isegi teesedud viha tõmbab verimusta magnetina natuke kurjapoole kanduvaid inimesi. Ma pean silmas kommi varjunime all “hästi paned”. Ma loodan, et ka tema tegi musta huumorit. Ei hakka ju iseend kiitma postituses, kus kirjutatakse endast halvustavas võtmes. Inimloomus on täis põnevaid keerde. Vot sellisest seebist ma kirjutada tahtsingi.

Ma kutsun seepideks kõiki telekaseriaale, hoolimata kui palju neisse on raha pandud ja mitu autasu nad on saanud. Algselt on nad tehtud teleka jaoks ja nad on seriaalid – seega seebikad. Mida ma vaatan? Loomulikult vaatan ma Troonide mängu, aga kaks viimast osa on ikka päris igavad olnud. Eile vaatasin ja tegin samal ajal maniküüri ja isegi pediküüri, ilus sai. Aga GoT-i vaatavad väga paljud inimesed, mis sellest ikka rääkida. Huvitav, miks “Jää ja tule laulu” enam eesti keelde edasi ei tõlgita?

Mõned nädalad tagasi avastasin enda jaoks hoopis ühe teise seebi – “Penny Dreadful“. Üks tuttav soovitas. Noor tuttav. Rääkis, et seal on tegelased mitmetest vanaaegsetest tuntud õudukatest. “Kas sa Draculat tead?” vaatas ta mulle küsivalt silma. Ma mõtlesin, et ta teeb nalja, igaüks ju teab Draculat. Kalkuleerisin just kuidas vastata parima naljaga, kuhu on põimitud pisut “Twilight”-i, kui taipasin, et ta ei tee nalja. Ta on minust põlvkonna noorem ja harjunud, et tema ja tema ema maailmad on täiesti erinevad. Ma ka tean, et minu laps pole kuulnud paljusid asju, mis minu põlvkond teab loomulikust intelligentsist.

Ja ma otsustasin seda seepi vaatama hakata, kuigi ma ei ole õudukate fänn, pigem vastupidi, ja ma olen väga rahul. Mul on natuke õudne, kuid peamiselt põnev. See film on ilusalt õudne. Vaadake neid pildilejäänud peategelasi. Tagumises reas on Dorian Gray ja Dr. Frankenstein. Nad näevad imekaunid välja ja teevad selliseid tegusid, et hoia ja keela. Ulmemaailmas kutsutakse sedatüüpi asja aurupungiks – seal on aurumasinad ja rongid ja eripeenelt kaunid inimesed, kes peaasjalikult kõnnivad gooti stiili riietatuna ringi uhkeldavates hoonetes, pimedates keldrites ja pööningutel. Mõni neist ravib depressiooni hullumajas, teine süstides või elektriga ja ka kõik need kolm korraga lähevad loosi. Masendunud on nad nii tihti, et päris depressiivikud seda seepi vist küll vaadata ei suuda. Kuid samas võivad päriselt depressiooni all kannatajad neid vaadates optimistlikult mõista, et põhi pole veel sugugi käes, kuna filmis on halvaks tujuks põhjust küllaga ja jääb veel ülegi.

Penny Dreadful

Nagu ka päriselus on peategelastel võimalus olla nii hea kui kurja poolel. Päriselus saab kurjale poolele labase vihkamisega, filmis tuleb ikka enne mõned tüübid eriti jõhkral moel mullatoidule või igavesele elule saata.

Et neile, kes tihtipeale blogivad oma kurba tuju ja tänu sellele saavad ka põnevaid kommentaare, olgu lohutuseks mõte, et tegelikult on nende kommentaatoritesse pugenud Lutsiferi vaim, mis muudab silmad lõputuiks sügavikeks, mille põhjast peegeldub vastu blogijate veri.

Jõhker naer. Eesriie.

Tagged: ,

6 thoughts on “Ma pole eriline seebisõber, aga natuke ikka vaatan

  1. miskae 7. juuni 2016, 12:46

    ma ka blogisin. Ma ei saanud kunagi ühtki kommentaari, nii et lõpetasin ära. Mul anonüümsed kommentaarid polnud lubatud ka muidugi, muidu vast oleks mõni midagi ebameeldivat ikka vaevunud ütlema😛 A`vbl alustan sügise poole uuesti, olen mõelnud.

    Like

    • Manjana 7. juuni 2016, 12:55

      kas sa tuttavatele jagasid oma blogi linki? tuttavad kirjutavad küll tavaliselt ikka asjalikke kommentaare, kui midagi kirjutada, mis neile ka huvi pakub.

      Like

  2. miskae 7. juuni 2016, 13:32

    ei. Aga kui uuesti alustan, siis tõenäoliselt jagan küll.

    Like

  3. Klari 7. juuni 2016, 16:02

    Penny Dreadful on kohutavalt hea asi.

    Ja Eva Green on kohutavalt ilus naine.

    Liked by 1 person

  4. w 7. juuni 2016, 21:40

    Huvitav, kas ma olen millestki ilma jäänud?
    Telekas mul on, aga ma isegi tea, kas töötab ja peale vabalevikanalite seal nagunii miskit ei ole.

    Ma vaatan arvutist üle misse penni dreedful on. Traakulat tean, ei fänna, tvailaiti mitte eriti – viimaseks olen vist liiga vana (teadmaks loomalikust “intelligentsist”).

    Like

    • Manjana 7. juuni 2016, 22:30

      ega seda telekast otse ei antagi, ikka internetist. ma ka draakulat pole fännanud, aga seal on muud värgid ka, nõiad ja frankensteini koletised jms kenad kauaelavad asjad.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

