Minu esimene kohting kosmeetikafirma esindajaga

Nagu ma oma FB-lehel juba välja kuulutasin, toimus mul päev enne jaaniööd ehk kolmapäeval kohting kosmeetikafirma esindajaga. Ma olin väga elevuses, sest ma ei ole ju mingi tooteblogija ega kohtu erinevate müügiesindajatega. Ja nüüd selline erutav ettepanek! Mida selga panna ja kuidas ma näo ära värvima peaks? Nagu mingi teismeline! Kuid ma teadsin kohe, et panen blogisse kõik kenasti algusest peale kirja, sest keegi ju kunagi ei kirjuta, kuidas nad neid imelikke asju saavad, mida nad oma blogides nii igavalt kirjeldavad.

Alguse sai kogu lugu nii, et ma sain eestikeelse e-maili, kuidas talle meeldib mu blogi ja varsti avatakse uus kosmeetikapood ja ta tahaks minuga koostööd teha. Ma kahtlustasin kohe, et ega ta mu blogi lugenud pole, sest kosmeetikahuvilisi ma eriti tihti siin ei rõõmusta. Tegelikult sain ma alles blogide üritusel teada, mis vahe on moe- ja iublogidel. Moeblogerid kirjutavad riietest ja ilublogijad kirjutavad ainult kosmeetikast. Ma sildistasin siin suvalisi tibipostitusi ilublogi sildiga😀

Kuid loomulikult ma vastasin talle, et muidugi ma tahan ta asju näha, kuigi ma kosmeetikast suurt miskit ei jaga. Edasi käis kirjavahetus juba inglise keeles ja me leppisime kokku kohtingu ühte kesklinna söögikohta. Ma panin oma maani seeliku selga, värvisin silmad ja suu ära ja jalutasin kohale. Ma olen varem ka klientidega nii kokku saanud, et ei tea, millised nad välja näevad, aga kosmeetikanaist ma seal kohas ära ei tundnud. Keegi polnud eriti mindootava pilguga. Siis avastasin, et ta oli saatnud mulle sms-i kirjeldusega milline ta välja näeb ja nii ma ta ülesse leidsingi. Ja ta nägi täiesti normaalne välja, ei mingeid angry birdsi kulme😀

Tegemist oli sümpaatse noorema naisega, kes pärineb Peterburgist, aga on Eestis juba 5 aastat elanud. Nagu sellest lausest võib järeldada, läks meil pikemaks (ingliskeelseks) lobisemiseks. Ta rääkis uuest kosmeetikapoest ja toodetest ka, aga kuna näo äramökerdamine pole mu lemmik jututeema, siis lobisesime kõigest muust. Ma rääkisin talle Eesti blogimaastikust ja sellest kuidas meil on mingi kindel ring ilublogijaid, kes kirjutavad ainult kosmeetikast ja neid loevad peamiselt nende endi kinnine ringike ja kohalikud kosmeetikamüüjad mingil imelikul põhjusel armastavad neid. Kuid et meil on palju toredaid blogereid, kes just käisid blogijate peol ja see oli isegi glamuurseim üritus kui suvaline kohalik rikaste ja vaprate pidu. Selgus, et tema leidis minu blogi just sellesama võisluse nimekirjast pealkirjaga “eesti parimad blogid”. Cool!

Talle mu jutud meeldisid, sest ta käis mulle veel intensiivsemalt pinda, et ta peaks mulle ikka midagi ostma, kui mul on nii palju häid mõtteid. Kohtumise alguses ma ütlesin, et ma ei taha midagi, et ma just sõin ja jõin kohvi ka. Aga kui inimene nõuab, et ta tahab mulle vähemalt kohvi osta, ma ei saa ju keelduda. Ta rääkis, et ta hommikupoolikul ta kohtus juba Janega (milline Jane, te teate?) ja hilisemaks kellajaks ning peale jaanipäeva on tal veel mõnedega kohtingud kokku lepitud.

Nojah. Igatahes tegelevad nad praegu sellega, et võtavad ühendust toredate blogijatega sealt blogivõistluse nimekirjast ja annavad neile silmakreemi. Kuna ma silma peale kreeme panna ei usalda, siis ma sellest tootest oskan vaid öelda, et ei ole tugeva lõhnaga. Ma ütlesin talle ka, et ma silmi ei kreemita, et nüüd läks küll väheke untsu, aga mul sai just näopesugeel otsa. Ta lubas selle mulle küsida. Jessas, ma olen ikka nahaalne!

Ta rääkis, et Leedus avas nende firma lühikese ajaga 16 poodi ja rahvale hullumoodi meeldib nende kraam, et kes juba proovib, see soovib ikka ja jälle. Et mingi hull öko moodne kosmosetehnoloogia kraam. Mingi juustehooldusvahendid pidid olema nii head, et oi-oi-oi. Ja et neil on kena komme klientidele pidevalt kingitusi jaotada. Tasuta. Kas pole nummi?! Igatahes avatakse nende esimene pood augustis Sikupilli keskuses. Nende koduleht on hetkel suht poolik, et ma soovitasin selle linki küll veel mitte jagada.

Ja siis ma kiitsin talle, et blogijate pidu oli ikka eriti vahva värk ja nad peaks ka poe avamise puhul toreda peo korraldama, et blogijatele see meeldiks. Ta arvas, et hea mõte. Ja siis tuli meil veel juttu, et ma olen raamatupidaja ja tal on pidevalt kokkupuuted uute firmadega, kes tahaksid endale raamatupidajat. Et ma saadaks talle oma kodulehe lingi ja siis ta saab mind neile soovitada. Ehk tema müüs ja ma müüsin ennast ja minuarust jäime me mõlemad kohtinguga väga rahule. Et kui mõni firma vajab veel häid mõtteid minusuguselt Palju Toredaid Mõtteid blogijalt, siis siin ma olen😀

vivi

Mingi hetk ma küsisin, et kas ma võin pilti ka teha. Ta lubas. Ma kraamisin fotoka kotist välja ja suunasin objektiivi tema poole. Tema ehmatas täiega ära, sest ta arvas, et ma tahan toodet pildistada. No kes tahaks vabatahtlikult pildistada kreemi? Igatahes tegin ma temast pildi hetkel, kui ta üllatus, et ma teda pildistada tahtsin. Ma saatsin talle selle pildi ülevaatamiseks ka ja ta oli jälle üllatunud, sest ta jäi endaga sel pildil rahule. Tavaliselt see nii ei pidanud olema.

Vot selline kohting mul toimuski eelmisel nädalal.

Tagged: , ,

4 thoughts on “Minu esimene kohting kosmeetikafirma esindajaga

  1. Nell 27. juuni 2016, 20:47

    No nende toodete vastu tekitasid minus küll huvi. Ilmselgelt postitus täitis eesmärgi. Eks tuleb siis poe avamist ootama jääda🙂

    Like

  2. vanaiinlane 27. juuni 2016, 21:09

    Libistasin ka, sügava kurbusega, pilgu üle selle teksti,
    et sina ka, Manjana, oled lõppude lõpuks ikkagi äraostetav,
    ja eksponeerid lisaks veel oma nooruse pilti Viru aegadest…

    Siis äkki ühendas ära – see ei ole ju Manjana?!
    Lugesin teksti tähelepanelikumalt veel kord läbi.
    Tõepoolest, see on ju noore Manjana reinkarnatsioon.

    Siis ühendas lõplikult – kosmosekosmeetika! loomulikult,
    otse Piiteri suure sõjatööstuse salajastest laboritest,
    seda mainiti ju tekstis, justkui möödaminnes.

    Müügiesindaja oli meikinud end nooreks Manjanaks
    selle uue, kosmosetehnoloogial põhineva, tootega.
    Mis võiks olla veel veenvam demo uuele ilutootele !

    Totaalselt uus tase ilu- ja blogimaailmas, igatahes.

    Like

  3. Manjana 27. juuni 2016, 22:30

    ja ma ise kujutasin ette, et see jutt on pigem ilukirjandus

    Like

  4. Mallukas 27. juuni 2016, 23:38

    Ma vaatasin ka, et see oled noor sina😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

