Kaltsukast lohutust otsimas

Nagu eilased kommentaatorid juba aru said, on mul halb tuju. Mitmendat päeva. Mina ei tea, kas süüdi on vana kuu, mis kohe otsa saab või kohvipuudus, aga tuju on kehv. Ma kirjeldada ei oska. Aga nii hull pole, et ma üldse midagi teha ei taha. Täna mõtlesin, et peaks tuju tõstmiseks need kaltsud ära pildistama, mis ma eile Keskturult ostsin.

Mingi kummaline FB statistika täna hommikul rääkis, et postitus, kus ma kaltsukat mainisin, sai seal kõige suurema tähelepanu ja äkki ma olen huvitatud postitust raha abil teistelegi reklaamima. Milline naiivsus neist!

Eile ostsin euroga kokku kolm asja: pluusi 50 sendiga, kampsuni 30 sendiga ja vesti 20 sendiga. Varem seal 20-sendist kasti polnud, juu on neil kaltsuuputus tekkinud ja seepärast hinnad madalad ja kuhilad suured. Muarust leiab odavamatest kuhilatest isegi paremaid asju. Inimesed ei julge kõige odavamast hunnikust otsima tulla. Ma ei osta kunagi kaltsukast katkiseid, plekkidega vms riideid.

Vest on saksa tundmatult firmalt Ute Fries ja pidulikust siidisest materjalist hõbedaste triipude ja voodriga. Krae lõige on huvitav, taskuid pole, ainult taskuklapid. Väga korralik õmblustöö, tagavaranööp sees ja puha. Muidu on kõik 3 metallist nööpi stiili mõttes erinevad. Triikides sain teada, et inimene oli lõhnaõli kõhu peale pannud. Huvitav. Mõnusa lõhnaga õli. Aga vest oli ostes täiesti kortsus. Mina pesin ta ära, triikisin märjalt – ei ole eriliselt hästi kortsuv materjal.

Must ruuduline puuvillane pluus on Lindexilt. Poolpikki varrukaid saab veel lühemaks panna, nagu ka pildil näeb.

Kampsun on kõige põnevam. Tumelilat värvi ja meenutab pitsist laudlina. Mulle meeldib. Inglise kaubamajast Debenhams, tehtud Hiinas, 45% puuvilla ja 55%mulle tundmatut taime ramjee (inglise keeles ramie).

kaltsukas

Selle sinise pluusi ostsin ka kunagi varem kaltsukast.

Ja ma ei suutnud kapist enam midagi leida, mida ma ära raatsiks visata. Rist ja viletsus!

Tagged: ,

3 thoughts on “Kaltsukast lohutust otsimas

  1. siisongi 2. juuli 2016, 18:26

    ramjee on hiina nõges muide. Hea materjal, mul üks kleit sellest.

    Like

  2. vanaiinlane 2. juuli 2016, 19:54

    Mul ka algas hommik sellega, et alukaid jalga tõmmates
    jäi suur varvas alaääre taha kinni ja rebis kärinal lahti.
    Jõudsin vaid mõelda, et kui liiklusõnnetusse peaks sattuma,
    siis lahkajatel oleks mõistatamist, miks alukad rebenenud on😀
    Mis õnnetusse ma nüüd kohalikku Grossi Toidupoodi jalutades satun,
    lohutasin end, ega hakanud oma Sloggi Men linnaalukaid välja otsima.

    Nüüd sain teada, et olemas ka ramjee ehk hiina nõgesest alukad olemas :O

    Olen teise ringi kasutaja olnud aegade algusest, aga viimastel aastatel
    on lapse õppelaenud kõik minu kui käendaja maksta olnud, sest ema ja laps
    leidsid Krishna ja on kuskil teises elus juba ammu kuhu kohtutäituritel asja pole.

    Me kõik oleme teisel ringil – veidi räsitud, aga puhtad ja kammitud😀

    Like

  3. vanaiinlane 3. juuli 2016, 19:31

    Eilased😀
    Su killurebimise võime on vist pöördsõltuvuses meeleolust.
    Kui kõik on hästi, siis on pluti-pluti ja ninnu-nännu tasapaks,
    aga niipea kui miski peaks bilanssi rikkuma, siis hoiavad alt😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

