Käsitöö algajatele – käteräti riputusaas

Nüüd tuleb lühike ja kasulik postitus. Ma loodan. Pakun teile ühe lihtsa mooduse, kuidas oma kodustele käterätikutele lihtsalt riputamise aasad külge panna. Kindlasti on keegi veel samale mõttele tulnud, aga mina leiutasin selle täiesti iseseisvalt.

Vaja läheb suvalist rätikut, heegelnõela ja mingit paela. Kuna mulle meeldivad taaskasutusideed, siis mina kasutan neid paelu, mis on õmmeldud uute t-särkide ja kampsunite külge, kaelusest kipuvad välja tolknema ja mida seal tavaliselt vaja ei lähe.

Väike heegelnõel läheb ettevaatlikult lükates suvalisest kangast nii läbi, et kangas jääb terveks. Tõmbad heegelnõelaga õige pikkusega paelakese läbi rätiku, seod otsad kokku, põletad paela otsad näiteks küünlaleegiga ära, et hargnema ei hakkaks ja valmis. Ei mingit õmblemist või ripatseid, mis kogu aeg ära kipuvad tulema või on vale suurusega. See pael kannatab ka pesu.

ripats

Postituse tegemise idee tekkis mul eelmisel nädalavahetusel, kui ühel ulmelisel neiul kaela juures uue t-särgi paelad tolknesid, ta need noaga ära lõikas ja ma talle rääkisin, mida nende paeltega edasi võiks teha. Talle mu idee meeldis. Ma mõtlesin, et äkki meeldib teistele ka.

Tagged: ,

