Tegin video kuidas me sööme

Täna on see päev, mida iga blogija kannatamatult ootab – Valio saatis mulle kotitäie uudistoodeid. Ma juba ammu teadsin, et paljude blogijate külmkapid on täis erinevaid piimatooteid, mida nad on niisama saanud. Ega kunagi täpselt tea, miks mõni inimene oma piima kahtlaselt kiitma hakkab, aga ma oletasin, et nad on toitu blogimise kõrvalsaadusena saanud.

Mulle meeldib kõik kenasti välja lobiseda ja nüüd ma räägingi, kuidas see kotike minuni jõudis. Mulle kirjutas Valio turundusinimene eelmisel neljapäeval ja küsis, et kas ma tahaksin nende tooteid maitsta. Ma, loomulikult, tahtsin, aga küsisin ikka üle ka, et millised tingimused selle maitsmisega kaasnevad. Tema kirjutas vastu, et mingeid tingimusi pole. Väga tore, arvasin mina ja andsin neile aadressi. Täna lõuna paiku helistas mulle kuller ja tõi kotikese mulle koju kätte.

Juba alguses ma mõtlesin, et võiks neid tooteid videopostituse jaoks kasutada. Mulle meeldib vaadata, kuidas näiteks Marko Reikop suvalisi toite proovib ja imelikke nägusid teeb.

Kuna üksinda söömine teeb paksuks, kutsusin oma tütre kampa. Ja nii meil täna valmiski kuueminutiline video kuidas me elutoa põrandal sööme.
Head isu meile!

Midagi on teravuse ja valgusega untsus, aga järgmine kord teeme paremini. Juhul kui teile video meeldib.

Video ja postitus ei ole kinni makstud, aga kotikese eest ei maksnud ma punast sentigi.

Tagged: ,

2 thoughts on “Tegin video kuidas me sööme

  1. väga väga naine 22. juuli 2016, 18:47

    Hea juuksevärv on.

    Like

    • Manjana 22. juuli 2016, 21:30

      ütlesin talle edasi

      Like

Kommenteerimine on suletud.

